Αύξηση 71% σημείωσε το διεθνές mobile ad spend, σε σχέση με το β΄ τρίμηνο του 2019, σύμφωνα με το Q2 Quarterly Mobile Index της PubMatic, ενώ, παράλληλα, εμφανίζεται κατά 8% υψηλότερο σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2020. Συγκεκριμένα, ενώ το mobile advertising μειώθηκε τις πρώτες εβδομάδες της πανδημίας του Covid-19, ανέκαμψε πολύ γρηγορότερα συγκριτικά με την desktop εκδοχή του, παρουσιάζοντας εμφανή ενίσχυση έως το τέλος του β΄ τριμήνου. Το growth παρουσίασε ενίσχυση σε όλα τα regions, ωστόσο η μεγαλύτερη ανάπτυξη σημειώθηκε στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, γεγονός το οποίο αποδίδεται στη συνεχή αύξηση του διαφημιστικού κόστους στο region, αλλά και στην ανάκαμψη της προηγούμενης χρονιάς μετά την ύφεση της πανδημίας στην περιοχή.

«Διακρίνουμε συγκεκριμένα consumer trends και consumer engagement, τα οποία κλίνουν προς το mobile, με τη χρήση μίας ευρείας γκάμας apps και formats περιεχομένου. Ως εκ τούτου, οι διαφημιστές και οι εκδότες μετακινήθηκαν με ταχύτητα, προκειμένου να αξιοποιήσουν το momentum, χρησιμοποιώντας στρατηγικές που θα ενισχύσουν μελλοντικά την ευελιξία τους», σημείωσε η Director of Marketing Research της PubMatic, Susan Wu. To Q2 Quarterly Mobile Index διαπίστωσε, επίσης, ότι το mobile header bidding αυξήθηκε κατά 20% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ωθώντας το μερίδιο του mobile στο 59% του συνολικού header bidding για το β΄ τρίμηνο, ενώ το in-app advertising σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση -της τάξης του 26%- σε σχέση με το περασμένο έτος, ξεπερνώντας το mobile web, που αυξήθηκε κατά 18%.

Παράλληλα, τα στοιχεία έδειξαν ότι το PMP ad spend ενισχύθηκε σε όλες τις πλατφόρμες με το in-app να αυξάνεται σχεδόν 5 φορές σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα. Τέλος, σημειώνεται ότι το mobile video ad spend αυξήθηκε σε όλα τα regions μέσα στο 2019, αλλά και το τελευταίο τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας το 60% του συνολικού digital video spending στην Αμερική.

(Πηγή: Warc)