Οι 75 εταιρείες του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών έλαβαν μέρος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία διενεργήθηκε από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου, μοιράζοντας το πιο όμορφο χαμόγελό τους και αποδεικνύοντας ότι βρίσκονται δίπλα στους ανθρώπους τους ακόμα και από απόσταση.

Οι 75 εταιρείες του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών έλαβαν μέρος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία διενεργήθηκε από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου, μοιράζοντας το πιο όμορφο χαμόγελό τους και αποδεικνύοντας ότι βρίσκονται δίπλα στους ανθρώπους τους ακόμα και από απόσταση.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2020, από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Οι 75 εταιρείες που συμμετείχαν και οι άνθρωποί τους κατάφεραν να αναδείξουν την αξία της υψηλής εξυπηρέτησης και να μοιράσουν χιλιάδες χαμόγελα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν.

Με σύνθημα «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε Μαζί», η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ήταν λίγο διαφορετική από τις προηγούμενες. Οι εταιρείες έδειξαν τον ανθρωποκεντρικό τους χαρακτήρα και, μέσα από τη συμμέτοχή τους, κατέστησαν σαφές πως βρίσκονται δίπλα στους ανθρώπους τους ακόμα και από.. μακριά. Στο ειδικά διαμορφωμένο site, www.csweek.gr, το οποίο είναι ανοιχτό σε όλους, είναι διαθέσιμες μερικές από τις δράσεις των εταιρειών.

«Η εξυπηρέτηση δεν σταματά ποτέ»
Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά όλες τις εταιρείες που, ειδικά φέτος, συμμετείχαν στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. Μαζί καταφέραμε να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα προς όλους. Ότι η Εξυπηρέτηση δεν σταματά ποτέ».

Η Εθνική Εβδομάδα θεσμοθετήθηκε στην ελληνική αγορά το 2017, ύστερα από πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με στόχο να προάγει την αξία της ποιοτικής Εξυπηρέτησης, αλλά και να επιβραβεύσει τους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Οι εταιρείες που συμμετείχαν με δράσεις στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 είναι οι ακόλουθες:

  • AIG
  • Alpha Bank
  • Ασφάλειαι Μινέττα
  • Αττικές Διαδρομές
  • Avin Oil
  • Avis
  • Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου
  • BMW Financial Services Hellas
  • Bosch
  • BOUSSIAS
  • Carglass
  • Cityzen Parking & Services
  • Coral
  • Cosmote
  • Cosmote e-Value
  • CQS
  • Data Communication
  • DHL Express Hellas
  • DigitalUp
  • Diversey Hellas
  • Ήρων Θερμοηλεκτρική
  • Εθνική Τράπεζα
  • Elpedison
  • Enartia
  • Eurobank Ergasias
  • Eurolife FFH
  • Φίλης Glass
  • Focus Bari
  • Global Link
  • Hellenic Food Voucher Services
  • HR.Psychology-Today
  • Humanis HR Consultants
  • IBI Group
  • Interamerican
  • ISS Facility Services
  • Isomat
  • Kärcher
  • Kleemann
  • Καυκάς
  • KPMG
  • Lead On Board International
  • LG Electronics Hellas
  • MainSys
  • Mapfre Asistencia
  • Mellon Technologies
  • Metric Global Network
  • Metron Analysis
  • Novibet
  • NRG Trading House
  • ΞΥΝ
  • ΟΤΕ
  • OTE Academy
  • ΟΤΕ Ασφάλιση
  • OTS
  • Παντελής Παπαδόπουλος
  • Παπαστράτος
  • ΠειραιώςDirect Solutions
  • Praktiker Hellas
  • Pressious Arvanitidis
  • Prosvasis
  • Protergia
  • Rethink Business Lab
  • Response
  • Roche Diagnostics (Hellas)
  • Sleed
  • Sofitel Athens Airport
  • Stanley Black & Decker (Hellas)
  • Stoiximan
  • Tommy Hilfiger
  • Upcom
  • Vario
  • Viospiral
  • Vodafone
  • West
  • Yuboto

«ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ»
Η Global Link συμμετείχε, για τέταρτη συνεχή χρονιά, στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, επιβραβεύοντας ερευνητές της που διακρίθηκαν για ποιοτική δουλειά, συνέπεια, παραγωγικότητα και επιτυχή ολοκλήρωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Οι ερευνητές, θεωρώ, ότι αποτελούν την ατμομηχανή της εταιρείας μας, καθώς τα στοιχεία που συλλέγουν συνιστούν την πρώτη ύλη για τις μελέτες μας.

Η εργασία τους είναι απαιτητική και συχνά πρέπει να διεξαχθεί σε δυσμενείς συνθήκες: χρονικές, καιρικές και, φέτος, υγειονομικές. Με την ενέργειά μας αυτή θέλουμε να τονίσουμε πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος τους στην εξυπηρέτηση των πελατών μας. Διαχρονικά, έχει φανεί ότι αυτές οι βραβεύσεις αποτελούν κίνητρο αυτοβελτίωσης και προάγουν την ευγενή άμιλλα, ώστε, τελικά, να έχουμε ικανοποιημένους ερευνητές και ενθουσιασμένους πελάτες. Δεν είναι τυχαίο ότι στις 12, μετά τις διακοπές, αξιολογήσεις των ερευνών μας το NPS ήταν 92%. Στέλνουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ερευνητές μας και, βέβαια, στους πελάτες μας που μας στηρίζουν.
Κωνσταντίνος Σιγαλός, Managing Director, Global Link

«ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ»
Για μια ακόμη χρονιά είχαμε τη χαρά και τιμή να συμμετέχουμε στον, καταξιωμένο πλέον, θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών που οργανώνει το ΕΙΕΠ. Φέτος, αποφασίσαμε να μοιραστούμε τη γνώση και τις εμπειρίες μας με την Ομάδα του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ/Junior Achievement Greece), υλοποιώντας ένα webinar με θέμα «Virtual (και όχι μόνο!) Επικοινωνία».

Τα εκπαιδευτικά προγράμματά του ΣΕΝ/JA Greece εστιάζουν στην εισαγωγή των παιδιών, από τη σχολική κιόλας ηλικία, στις βασικές έννοιες της επιχειρηματικότητας, με απλουστευμένο τρόπο και μέσα από μια βιωματική μαθησιακή διαδικασία, προετοιμάζοντας την είσοδό τους στον σύγχρονο παγκόσμιο επιχειρηματικό και οικονομικό στίβο. Η Response στέκεται έμπρακτος αρωγός σε αυτήν τη σπουδαία προσπάθεια και στηρίζει, χρόνια τώρα, το εξαιρετικό έργο που υλοποιεί η Ομάδα του ΣΕΝ/JA Greece.

Πιστεύουμε ότι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες, βάζουν γερά θεμέλια για το χτίσιμο των αυριανών επαγγελματιών, που θα οδηγήσουν την Εξυπηρέτηση σε άλλο επίπεδο. Ευχόμαστε και του χρόνου, με το καλό, η ΕΕΕΠ να υλοποιηθεί με τον ίδιο ενθουσιασμό από το ΕΙΕΠ και τα Μέλη του.
Παναγιώτης Κυζιρίδης, Training & Development Senior Consultant, Response S.A.

«Οι νέοι να δημιουργήσουν τις δικές τους θέσεις εργασίας»
Μιλώντας για τη συνεργασία του με τη Response SA, o Αργύρης Τζικόπουλος, Γενικός Διευθυντής του ΣΕΝ/Junior Achievement Greece, δήλωσε σχετικά: « Έχοντας ως μότο ότι «Αλλάζουμε τις ζωές των νέων και την Ελλάδα», στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, το JA Greece εκπαίδευσε για ακόμα μια φορά τους εργαζομένους του. Με τη συμβολή του Παναγιώτη Κυζιρίδη, η ομάδα εντρύφησε στα μυστικά της virtual, και όχι μόνο, επικοινωνίας με τον πιο άμεσο …virtual τρόπο.

Για πρώτη χρονιά, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών που οργανώνει το ΕΙΕΠ, και για 5η συνεχόμενη χρονιά, η Response SA εκπαιδεύει και συμβουλεύει, εξελίσσοντας το έργο μας στο Junior Achievement Greece. Το επόμενο βήμα μας, η μεταφορά αυτών των γνώσεων στους 10.000 και πλέον μαθητές και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που συμμετέχουν τη φετινή χρονιά στα εκπαιδευτικά προγράμματα του οργανισμού. Απώτερος στόχος είναι να ενθαρρύνουμε τους νέους να δημιουργήσουν τις δικές τους θέσεις εργασίας μέσω των παγκόσμιων προγραμμάτων βιωματικής και συνεργατικής μάθησης που προσφέρουμε και να εκπαιδεύσουμε τους αυριανούς επαγγελματίες.
Αργύρης Τζικόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Junior Achievement Greece

«ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ, ΦΙΛΟΞΕΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ»
Το χαμόγελο, η ευγένεια, η αυθεντική επικοινωνία και εξυπηρέτηση, το «Καλώς Ήρθατε στη Shell», είναι στο DNA της Coral. Για αυτό και το όραμά μας είναι «να γίνουμε διάσημοι για την εξυπηρέτησή μας, παρέχοντας στους πελάτες μία ευχάριστη, φιλόξενη και, πάνω από όλα, ασφαλή εμπειρία». Φέτος, λοιπόν, και για 4η συνεχόμενη χρονιά, συμμετείχαμε ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Τα εταιρικά πρατήρια της Coral προγραμμάτισαν δράσεις με σκοπό να γιορτάσουμε, μαζί με τους πελάτες μας, την ξεχωριστή αυτή εβδομάδα.

Δράσεις που περιλάμβαναν μπαλόνια, κεράσματα, χαμόγελα και εξαιρετική εξυπηρέτηση, που έκανε τους πελάτες μας να χαμογελάσουν και να νιώσουν σαν το σπίτι τους. Εφαρμόζοντας, παράλληλα, όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και υγιεινής, σε μία δύσκολη χρονική περίοδο, όπου η υγεία όλων μας αποτελεί προτεραιότητα. Επιπρόσθετα, οι πελάτες που συμμετείχαν στην έρευνα των πρατηρίων «Πείτε μας τη Γνώμη Σας» για την εβδομάδα 5-10 Οκτωβρίου, κέρδισαν 50 επιπλέον πόντους στην κάρτα Smart Club. Ευχαριστούμε όλους για την εμπιστοσύνη σας.
Μαρία Κουκαδάκη, Υπεύθυνη Εκπαίδευσης και Λειτουργικής Βελτιστοποίησης Πρατηρίων Shell