Με τη νέα της εταιρική καμπάνια, η Εθνική Ασφαλιστική επικοινωνεί τη νέα της φιλοσοφία και ενδυναμώνει την εικόνα της, μεταδίδοντας αποτελεσματικά το βασικό της μήνυμα που είναι ο Κύκλος της Εμπιστοσύνης. Οι Γιάννης Σηφάκης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Marketing & Bancassurance και Νίκος Μιαούλης, Προϊστάμενος Τομέα Διαφήμισης της εταιρείας, μας δίνουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά.

MW: Πρόσφατα προχωρήσατε σε μια άκρως δυναμική επικοινωνιακή κίνηση. Γιατί επιλέχθηκε η συγκεκριμένη χρονική περίοδος για την πρωτοβουλία αυτή;

Νίκος Μιαούλης: Η Εθνική Ασφαλιστική δημιούργησε μια νέα εταιρική καμπάνια με 360ο εφαρμογή, συνεργαζόμενη με τη BBDO. Η προβολή στην τηλεόραση ξεκίνησε την 1η Νοεμβρίου. Η συγκεκριμένη επικοινωνιακή στρατηγική επιλέχθηκε, μιας και το 2021 αποτελεί μια ακόμα πολύ επιτυχημένη χρονιά για την εταιρεία, οπότε στόχος μας ήταν αφενός μεν να βρεθούμε και επικοινωνιακά στο κλείσιμο του έτους σε πολύ δυνατή θέση σχεδιάζοντας μάλιστα μια πολύ φρέσκια ταινία, αφετέρου δε στο κλείσιμο του έτους να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο το έργο των ανθρώπων και των συνεργατών μας.

Η καμπάνια που σχεδιάσθηκε είναι ολοκληρωμένη «τρέχοντας» σε πλήθος Μέσων, καθώς εκτός από το TV spot, περιλαμβάνει έντονη προβολή στα social media, ειδικές outdoor προβολές και εκτυπώσεις σε διάφορες συνεργασίες μας, ντύσιμο συρμών του μετρό, προβολή με καταχωρήσεις και αρθρογραφία σε έντυπο-ηλεκτρονικό Τύπο.

Έτσι, δίνουμε ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον επικοινωνιακό μας προσανατολισμό, στρατηγική που ακολουθείται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια, «φρεσκάροντας» αλλά και ενδυναμώνοντας την εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής, αλλά και δίνοντας και επικοινωνιακά τη θέση που αρμόζει στον ηγέτη της ασφαλιστικής αγοράς.

Θα μας περιγράψετε το concept της νέας καμπάνιας της Εθνικής Ασφαλιστικής;

Ν.Μ.: Το σκεπτικό που αναπτύχθηκε πίσω από την ταινία επικεντρώθηκε στη βασική αξία της εταιρείας, που δεν είναι άλλη από την Εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων της, την οποία έχει κερδίσει όλα αυτά τα χρόνια, γιατί η Εθνική Ασφαλιστική βρίσκεται πάντα δίπλα τους. Ως δημιουργική ιδέα, εκμεταλλευθήκαμε το χαρακτηριστικό «Θ» της Εθνικής Ασφαλιστικής και αναπτύξαμε επικοινωνιακά τη μοναδική σχέση που έχουμε με την αξία της εμπιστοσύνης και που κανείς άλλος δεν μπορεί να υιοθετήσει.

Η Εθνική Ασφαλιστική είναι ένας αέναος Κύκλος φροντίδας και δημιουργίας. Ένας Κύκλος που φροντίζει πάντα τους ασφαλισμένους της, τους προστατεύει, τους επιτρέπει να ζουν με ασφάλεια και σιγουριά. Ένας Κύκλος μέσα στον οποίο οι άνθρωποι ονειρεύονται, κάνουν οικογένεια, προχωρούν στη ζωή τους, στην εργασία τους, ακόμα και στο δρόμο, νιώθοντας την εμπιστοσύνη που τους προσφέρει.

Ποιο το βασικό μήνυμα που θέλει να επικοινωνήσει και κατά πόσο αντικατοπτρίζει, πιθανώς, μια «νέα εποχή» για την εταιρεία;

Ν.Μ.: Η Εθνική Ασφαλιστική μέσα από τη νέα εταιρική καμπάνια αποτυπώνει τη νέα φιλοσοφία της. Με σύγχρονη ματιά, με συναίσθημα, αλλά και με οικειότητα, δίνει στους ασφαλισμένους της την υπόσχεση να πραγματοποιήσει τα όνειρά τους!

Επιλέξαμε να σχεδιάσουμε μια ταινία εικόνας για την εταιρεία μας, μιας νέας εικόνας φρέσκιας, η οποία ενισχύεται με τη μουσική που συνοδεύει την τηλεοπτική ταινία. Ο συνδυασμός της εικόνας, του σεναρίου με τους ήρωες της ταινίας να πρωταγωνιστούν σε διάφορες διαδράσεις της προσωπικής και επαγγελματικής τους ζωής, αλλά και της δυνατής μουσικής, θεωρούμε (και αυτό είναι και το feedback που από αρχή της καμπάνιας λαμβάνουμε από ασφαλισμένους και συνεργάτες μας) ότι μεταδίδουν αποτελεσματικά το βασικό μας μήνυμα, που είναι ο Κύκλος της Εμπιστοσύνης. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι εδώ, για να καλύπτει κάθε ανάγκη, όσο εξειδικευμένη κι αν είναι. Εδώ και 130 χρόνια, δημιουργούμε και προτείνουμε ουσιαστικές λύσεις, ώστε όλοι όσοι μας εμπιστεύονται να νιώθουν απόλυτα εξασφαλισμένοι απέναντι σε όποιο κίνδυνο κι αν αυτοί εκτίθενται, τόσο στην προσωπική τους ζωή (υγεία, προστασία, αποταμίευση και επένδυση, κατοικία, μετακίνηση), όσο και στην επαγγελματική τους. Και με αυτόν τον τρόπο θα συνεχίσουμε.

Πώς θα περιγράφατε την εικόνα της σύγχρονης ασφαλιστικής αγοράς; Κατά πόσο θεωρείτε ότι έχει εξελιχθεί, και μαζί με αυτήν πόσο έχει εξελιχθεί η ίδια η Εθνική Ασφαλιστική
τα τελευταία χρόνια;

Γιάννης Σηφάκης: Η οικονομία στο σύνολό της τα δυο τελευταία χρόνια λόγω της πανδημίας, άλλα και σχεδόν όλη την προηγουμένη 10ετία λόγω της μακράς οικονομικής κρίσης, έχει δεχτεί ισχυρό πλήγμα, το οποίο δεν άφησε ανέπαφη την Ασφαλιστική Αγορά. Η πανδημία ήταν μια ισχυρή δοκιμασία για τον Ασφαλιστικό Κλάδο που κατάφερε να ανταπεξέλθει επιτυχώς στις πρωτοφανείς προκλήσεις της εποχής. Για την Ασφαλιστική Αγορά η τρέχουσα συγκυρία αποτέλεσε διπλή πρόκληση: Αφενός της κάλυψης του κινδύνου από το φονικό ιό, μέσω κυρίως των προγραμμάτων πρόληψης για την Υγεία, στο επίπεδο διάγνωσης του ιού (μοριακά PCR και rapid test), αλλά και των περιπτώσεων ιατρικής περίθαλψης από άλλες αιτίες νόσησης, στις οποίες η Ιδιωτική Ασφάλιση προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες Υγείας.

Από την άλλη, η Ασφαλιστική Αγορά κλήθηκε να εφαρμόσει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, τόσο για την ομαλή συνέχιση των δραστηριοτήτων της υπό τις νέες αντίξοες και πρωτόγνωρες συνθήκες, το οποίο εστιάστηκε στην αλλαγή της επαφής και επικοινωνίας με τον ασφαλισμένο, στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς και διαδικασίας απόφασης, στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών και λειτουργίας, στην εξ αποστάσεως εργασία, καθώς και την κάλυψη νέων πρωτόγνωρων κινδύνων.

Η Εθνική Ασφαλιστική ως Ηγέτιδα δύναμη στο χώρο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, ανταποκρίθηκε άμεσα στις νέες προκλήσεις, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες σε όλους τους κλάδους που δραστηριοποιείται, υιοθέτησε άμεσα τις νέες τεχνολογίες στις επιχειρηματικές της δομές, στηρίζοντας και προφυλάσσοντας σε καθημερινή βάση προσωπικό και ασφαλισμένους της, αλλά και συνέβαλε και συνεισέφερε αποτελεσματικά στην κοινωνία, στηρίζοντας το έργο της πολιτείας και ενισχύοντας οικονομικά ασθενέστερους συμπολίτες μας.

Δραστηριοποιείστε σε έναν κλάδο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Τι θα λέγατε ότι ξεχωρίζει την Εθνική Ασφαλιστική;

Γ.Σ.: Πράγματι η Ασφαλιστική Αγορά χρόνο με τον χρόνο, γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, τόσο οι νέες τεχνολογίες, οι νέοι επερχόμενοι κίνδυνοι στον χώρο της κλιματικής αλλαγής, η απειλή της πανδημίας και άλλων νεοεμφανιζόμενων ιών, που φαίνεται ότι θα μας απασχολήσουν στο μέλλον έχουν επηρεάσει σημαντικά την αγορά μας. Σε αυτά θα πρέπει να προστεθεί όπως ανέφερα, η αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά, οι νέες καταναλωτικές συνήθειες των ασφαλισμένων μας καθώς και η ταχύτητα εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Η Εθνική Ασφαλιστική ως ηγέτιδα δύναμη με συνεχή πορεία 130 χρόνων στην Ασφαλιστική Αγορά, έχει συμβάλει ουσιαστικά τόσο την ανάπτυξη της Αγοράς όσο και στη δημιουργία Ασφαλιστικής Συνείδησης του καταναλωτικού κοινού.

Αν κάτι ξεχωρίζει την εταιρεία και τη διατηρεί στην κορυφαία θέση προτίμησης των ασφαλισμένων μας, πέρα από τα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα που σημειώνει κάθε χρόνο, είναι οι αξίες της. Η Εμπιστοσύνη, η Φερεγγυότητα, η Διαφάνεια, η Καινοτομία, η Κοινωνική Ευαισθησία, είναι οι αρχές που συνδέουν την εταιρεία με τους ασφαλισμένους της. Οι αρχές αυτές είναι διαχρονικές και αποτελούν τον θεμέλιο λίθο ανάπτυξης της Εταιρείας αλλά και τον κύριο λόγο που περισσότεροι από ένα εκατομμύριο ασφαλισμένοι επιλέγουν την Εθνική Ασφαλιστική. Επιλέγουν τον κύκλο Εμπιστοσύνης και φροντίδας με τον οποίο τους περιβάλλει η εταιρεία μας.

Τέλος, σε ποια πεδία επενδύετε περισσότερο το τελευταίο διάστημα, ή σχεδιάζετε να επενδύσετε στο άμεσο μέλλον; Στο λανσάρισμα προϊόντων και υπηρεσιών, στο digital transformation,
στο customer service, σε κάτι άλλο;

Γ.Σ.: Η νέα πραγματικότητα καθ’ όλη την πανδημία, έμαθε σε όλο τον επιχειρηματικό κόσμο την αξία της έννοιας της ευελιξίας σε όλους τους τομείς του επιχειρείν. Η ευελιξία επαναπροσδιορίζει και τη στρατηγική marketing κάθε εταιρείας, με την προσαρμοστικότητα που πρέπει να επιδείξουν ως προς τις τάσεις και συνήθειες των ασφαλισμένων, τα πολλαπλά δίκτυα πωλήσεων, τις νέες μεθόδους και διαδικασίες με έμφαση στις νέες τεχνολογίες. Έτσι, όλα όσα επισημαίνετε είναι πεδία ιδιαίτερα σημαντικά για εμάς: το λανσάρισμα σύγχρονων, υψηλής ποιότητας, προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις τρέχουσες ανάγκες κάθε Έλληνα, η ποιοτική εξυπηρέτηση του ανθρώπου-ασφαλισμένου δίνοντας έμφαση σε κάθε σημείο του customer journey, αλλά και ο μετασχηματισμός διαδικασιών, εκμεταλλευόμενοι την ευκαιρία της μεγαλύτερης πλέον ψηφιακής ωριμότητας του Έλληνα καταναλωτή, αποτελούν σημεία στρατηγικής εστίασης της Εθνικής Ασφαλιστικής.