Σύμφωνα με το 4ο κύμα της έρευνας Forecomm_s της ΕΔΕΕ
Η ΕΔΕΕ κυκλοφόρησε τα αποτελέσματα του 4ου κύματος της έρευνας Forecomm_s, για τον Οκτώβριο 2017.

Τα στελέχη εκφράζουν σταθερά τη θετική τους πεποίθηση σε σχέση με την πορεία της επιχείρησης στην οποία εργάζονται, καθώς το 3ο 3μηνο του 2017 η θετική αυτή πεποίθηση σχεδόν διπλασιάζεται (από 20 σε 38), αντανακλώντας πιθανώς το θετικό κλίμα μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης ή/και της θερινής περιόδου. Οι εκτιμήσεις των στελεχών για την κατάσταση του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιούνται έχουν περάσει από έντονα αρνητικές στο τέλος του 2016 σε ουδέτερες το 2ο και 3ο 3μηνο του 2017.

Τα στελέχη εκφράζουν συνεχόμενα αισιόδοξες εκτιμήσεις για την πορεία των επιχειρήσεών τους, τη ζήτηση προϊόντων / υπηρεσιών και την αύξηση του αριθμού απασχολουμένων. Τα στελέχη της επικοινωνίας μιλούν σταθερά πιο έντονα από τα στελέχη της αγοράς για μειώσεις στις τιμές των υπηρεσιών τους, ακολουθώντας πάντως την τάση αποκλιμάκωσης αυτής της εκτίμησης. Όσον αφορά στους προϋπολογισμούς, το 3ο 3μηνο του 2017 η αισιοδοξία επανέρχεται. Το διάστημα αυτό, οι διαφημιζόμενοι επανέρχονται στην αυξημένη διάθεση επένδυσης σε ενέργειες marketing.

Η online επικοινωνία και κυρίως η αξιοποίηση πλατφορμών και εφαρμογών φαίνεται να απορροφά το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της πρόθεσης για επένδυση εκ μέρους των στελεχών της αγοράς. Αντίθετα, τα offline media κινούνται πτωτικά, όπως και το direct marketing το τελευταίο 6μηνο, οι προωθητικές ενέργειες και η επένδυση σε online πλατφόρμες και εφαρμογές διατηρούν σημαντικό μέρος του ενδιαφέροντος, ενώ ελαφρά αυξητική καταγράφεται η εκτίμηση των στελεχών της αγοράς για τα online paid media.