Ogilvy, Tempo OMD Hellas, Foss Productions και Beetroot κατέκτησαν τις σημαντικότερες θέσεις στο βάθρο των φετινών Ermis Awards, σε μια διοργάνωση που ανέδειξε, για άλλη μια χρονιά, το υψηλό επίπεδο της δημιουργικότητας στην ελληνική αγορά. Από πλευράς διαφημιζομένων, «Client Of The Year» αναδείχθηκε η Cosmote και «Brand Of The Year» η Aegean Airlines.

Πλήρως προσαρμοσμένα στις συνθήκες λόγω πανδημίας πραγματοποιήθηκαν φέτος τα Ermis Awards, διοργάνωση της ΕΔΕΕ, τα οποία «μετακόμισαν» με επιτυχία στο ψηφιακό περιβάλλον, τόσο κατά τη διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων όσο και κατά την ίδια την ανακοίνωση των νικητών, η οποία υλοποιήθηκε μέσω του site των βραβείων.

Στο επίπεδο των μεγάλων διακρίσεων, η Ogilvy έκανε δυναμική επιστροφή, μετά από έναν χρόνο αποχής από τον θεσμό, και αναδείχθηκε «Ad Agency Of The Year», «Digital Agency Of The Year», «Direct Agency Of The Year» και «PR Agency Of The Year». Η Tempo OMD Hellas απέσπασε τον τίτλο του «Media Agency οf The Year», η Foss Productions στέφθηκε «Film Production Company of the Year» και η Beetroot «Design Agency of The Year».

To βραβείο «Client Of The Year» απονεμήθηκε στην Cosmote και το βραβείο «Brand Of The Year» στην Aegean Airlines. «Campaigns of The Year» αναδείχθηκαν το Act for Love των Ogilvy και Lacta και το Roaming ως την Άκρη του Κόσμου των Ogilvy και Cosmote.

Με Grand Ermis στην ενότητα AD διακρίθηκαν οι Ogilvy με το Roaming ως την Άκρη του Κόσμου (Κατηγορία Εκστρατείες), Pollen με το Αν είναι κάτι που μου ταιριάζει (Διαφημιστικές Ταινίες), McCann Worldgroup με το Marbella Nido-Shining (Καταχωρίσεις), Frank & Fame με το WOW-WOW-WOW (Ραδιοφωνικά Μηνύματα), και Ogilvy με το Sunshine Discount (Υπαίθριες Διαφημίσεις).

Στην ενότητα BEC το Grand Ermis έλαβε η Ogilvy με το Sunshine Discount, στο Branding & Design η Beetroot με τα Coffee Island, στο Digital η Ogilvy με το Act for Love, στην ενότητα Direct η Ogilvy με το Sunshine Discount και στην ενότητα Media η Mindshare με το #Neversettle by Coca-Cola. Στα PR το Grand Ermis έλαβε και εδώ η Ogilvy με το Sunshine Discount, ενώ στην ενότητα Production με Grand Ermis διακρίθηκαν οι Filmiki Productions με το The Dream (Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών), Bounce Music and Sound Productions με το Hokkaido (Παραγωγή Μουσικής) και Yard με το Nike Zook Freak I Launch – Sepolia Celebration (Παραγωγή Εκδηλώσεων).

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ermis Awards 2019 διετέλεσε ο Ανδρέας Γρηγοριάδης, Chief Creative Officer της The Newtons Laboratory. Παράλληλα, τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής και Πρόεδροι των κριτικών επιτροπών ήταν οι: Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative, Soho Square Athens, Πρόεδρος AD Καταχωρίσεις, Ραδιοφωνικά Μηνύματα & Υπαίθριες Διαφημίσεις, Θανάσης Παπαθανασίου, Πρόεδρος & Executive Creative Director, Frank & Fame, Πρόεδρος AD Διαφημιστικές Ταινίες, Digital Video, Εκστρατείες & Διεθνές Concept, Ελένη Ζησιμοπούλου, Executive Creative Director, McCann Worldgroup, Πρόεδρος Branded Entertainment & Content, Στέλλα Ροδοπούλου, Managing Director, isobar, Πρόεδρος Direct, Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Managing Director, Atcom, Πρόεδρος Digital Craft, Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy Greece, Πρόεδρος Digital, Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Συνιδρυτής, Beetroot Design Group, Πρόεδρος Branding & Design, Μάγδα Πανουργιά, General Manager, Communication Effect, Πρόεδρος PR, και Νίκος Σύμπουρας, CEO, Tempo OMD Hellas, Πρόεδρος Μedia.

ΟΙ «OF THE YEAR» ΝΙΚΗΤΕΣ
AD Agency of the Year: Ogilvy
Direct Agency of the Year: Ogilvy
Digital Agency of the Year: Ogilvy
Media Agency of the Year: Tempo OMD Hellas
PR Agency of the Year: Ogilvy
Branding & Design Agency of the Year: Beetroot
Film Production Company of the Year: Foss Productions
Client of the Year: Cosmote
Brand of the Year: Aegean Airlines

CAMPAIGNS OF THE YEAR
Τίτλος Συμμετοχής: Roaming ως την άκρη του κόσμου
Συμμετέχουσα Εταιρεία: Ogilvy
Προϊόν/Υπηρεσία: Cosmote Roaming
Διαφημιζόμενος: Cosmote

Τίτλος Συμμετοχής: Act for Love
Συμμετέχουσα Εταιρεία: Ogilvy
Προϊόν / Υπηρεσία: Lacta
Διαφημιζόμενος: Mondelez International

Ermis Creative Bravery
Τίτλος Συμμετοχής: Act for Love
Συμμετέχουσα Εταιρεία: Ogilvy
Προϊόν / Υπηρεσία: Lacta
Διαφημιζόμενος: Mondelez International

Βραβείο Κοινού
Τίτλος Συμμετοχής: Αθανάσιος Κουκουτάρης
Συμμετέχουσα Εταιρεία: Solid Havas
Προϊόν / Υπηρεσία: Alfa Pastry
Διαφημιζόμενος: Alfa Pastry
Εταιρεία Παραγωγής: Alfa Pastry

ΕΚ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ
«Οι πελάτες μας είναι πραγματικοί συνδημιουργοί»
«Ήταν μια μεγάλη “βραδιά” για την Ogilvy – ας ονομάσω έτσι την ηλεκτρονική μας βράβευση! Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα απ’ όλους, τους πελάτες μας που με τη θετική συμβολή και την τελική έγκρισή τους είναι πραγματικοί συνδημιουργοί (οι διακρίσεις μας Client of the Year, Brand of the Year και Creative Bravery είναι συναισθηματικά οι πιο σημαντικές για μας).

Να ευχαριστήσω όλους τους δημιουργικούς μας ανθρώπους (και δεν εννοώ μόνο ανθρώπους του δημιουργικού αλλά όλα τα στελέχη με δημιουργική σκέψη) που κέρδισαν τα βραβεία. Αλλά και όλους τους συναδέλφους που μας τίμησαν με την ψήφο τους.

Αυτή ήταν η μεγαλύτερη και πιο σημαντική νίκη της Ogilvy σε μια διαχρονική πρωτιά στον θεσμό. “Μεγαλύτερη”, για τα 4 Agency of the year, τα 8 Grand και 82 βραβεία εν συνόλω. “Πιο σημαντική”, γιατί επιβραβεύει τη νέα εποχή της νέας ενιαίας Ogilvy. Κάνοντας 360ο επικοινωνία κερδίσαμε και 360ο βραβεία!»
Γιάννης Ευσταθιάδης, Πρόεδρος, Ogilvy

«Συνεχίζουμε με αμείωτη ενέργεια, διάθεση για εξέλιξη και δημιουργικό όραμα»
«Χαρήκαμε πολύ. Στα φετινά Ermis Awards καταφέραμε να αποσπάσουμε το πολυπόθητο και ιδιαίτερα τιμητικό Grand Ermis και επιπλέον εννέα βραβεία, που σε συνδυασμό οδήγησαν την ομάδα μας στην απόκτηση του τίτλου Agency Of The Year, για πέμπτη φορά στη συγκεκριμένη διοργάνωση. Κάθε ένα από τα βραβεία που πήραμε είναι ξεχωριστό γιατί αφενός αποτελεί επιβεβαίωση των κόπων μας και αφετέρου θέτει νέα όρια και προκλήσεις για την ομάδα μας.

Παράλληλα, το έτος 2020 είναι σημαντική χρονιά για την Beetroot, καθώς η ομάδα μας σταματάει να είναι teenager και με νέα όνειρα και φιλοδοξίες για το μέλλον γιορτάζει τα 20 χρόνια από την ίδρυσή της. Με τη φετινή μας διάκριση λοιπόν αποδεικνύουμε πως το έργο μας στον τομέα της επικοινωνίας και όχι μόνο, συνεχίζεται με αμείωτη ενέργεια, διάθεση για εξέλιξη και δημιουργικό όραμα».
Γιάννης Γουγουλιάς, Designer, Beetroot

«Δικαίωση της συντονισμένης και καλής ομαδικής δουλειάς μας»
«Τα βραβεία Ermis Awards (όπως άλλωστε και κάθε τέτοιου είδους θεσμός) για τη Mindshare δεν αποτελούν αυτοσκοπό. Ρόλος και σκοπός μας είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των KPIs και των αναγκών επικοινωνίας των πελατών μας. Η βράβευση ωστόσο έρχεται για εμάς ως μία δικαίωση της πολύ καλής και άκρως συντονισμένης ομαδικής δουλειάς μας.

Ειδικά μάλιστα για την ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική κατηγορία media της χρήσης πολλαπλών μέσων, η οποία μας έδωσε όχι απλώς ένα χρυσό βραβείο, αλλά ταυτόχρονα και το μόνο Grand Ermis για τα Media! Τόσο το Grand Ermis όσο και όλα μας τα βραβεία ανήκουν σε όλους τους συναδέλφους της Mindshare που έβαλαν ένα λιθαράκι ώστε να χτιστούν και να υλοποιηθούν τα cases αυτά, όσο και στους πελάτες μας που πίστεψαν στα όσα τους προτείναμε και μας έδωσαν το πράσινο φως για την υλοποίησή τους».
Νάσος Ευσταθιάδης, Deputy General Manager – Digital, Mindshare

«Επιβραβεύεται η αγάπη, η αφοσίωση και η πίστη σ’ αυτό που κάνουμε»
«Η φετινή ανάδειξη της Foss ως Film Production Company of the Year, τη δύσκολη χρονική περίοδο που διανύουμε, προκαλεί χαμόγελα στους ανθρώπους μας και μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον. Η αγάπη, η αφοσίωση και η πίστη σ’ αυτό που κάνουμε επιβραβεύεται με τον καλύτερο τρόπο.

Όμως, δεν θα μπορούσαμε να φτάσουμε σ’ αυτό το αποτέλεσμα, χωρίς την καθοριστική συμβολή όλων των συνεργατών μας (εσωτερικών και εξωτερικών) και, κυρίως, χωρίς την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι με την εμπλοκή τους και τη σκληρή δουλειά τους στα projects μας έκαναν για ακόμα μία χρονιά τη διαφορά. Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε μαζί τους».
Στέλιος Κοτιώνης, CEO, Foss Productions

«Η επιτυχία ανήκει στις ομάδες»
«Το 2019 ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά. Είμαστε τυχεροί που δουλεύουμε για αγαπημένα brands με αγαπημένους συνεργάτες. Ανάμεσα σε εσωτερικά events και παγκόσμια launches, η πραγματική εμπιστοσύνη των πελατών μας, μας δίνει την ώθηση να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Τα Ermis Awards 2019 έρχονται για να επιβεβαιώσουν αυτό που γνωρίζουμε και από τις προηγούμενες χρονιές: η επιτυχία ανήκει στις ομάδες, ειδικά όταν αυτές τολμούν να ονειρευτούν, δεν διστάζουν να δουλέψουν πολύ σκληρά και να φτάσουν ψηλότερα. Μέχρι και την κορυφή του Ολύμπου. Το 2019, λέξεις όπως ομάδα, ιδέα, αφοσίωση και δουλειά πήραν ένα ιδιαίτερο νόημα. Εμείς, όμως, προτιμάμε να μιλάμε πάντα με έργα».
Όλγα Μαυροειδή, Managing Director & Creative Head, Yard

«Δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό σε αυτό που αγαπάμε»
«Τα Ermis Awards θα είναι πάντα η γιορτή της διαφήμισης και μια ευκαιρία για αναγνώριση της προσπάθειας των ανθρώπων της. Για εμάς, στην πρώτη μας συμμετοχή ως Bounce,το να λάβουμε την υψηλότερη διάκριση στον ήχο, το Grand Ermis, είναι πολύ σημαντικό. Αντιπροσωπεύει τη θέλησή μας να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό σε αυτό που αγαπάμε και να κάνουμε το καλύτερο για τους πελάτες μας.

Ο απολογισμός μας για φέτος λοιπόν έχει το Grand Ermis και Ermis Gold στο sound design για το “The Sound of Japan_Hokkaido” της NEEDaFIXER. Ermis Silver για Original Music Composition στο έργο “Milko_Καν’το αληθινό” της Filmiki, το οποίο διακρίθηκε επίσης με το Grand Ermis Production. Η Bounce συμμετείχε και σε άλλα βραβευμένα projects όπως Cosmote_Βomb Expert, Goody’s_Perfect Angle, Stoiximan_Paok, καθώς και στην καμπάνια Audi A6 Γερμανίας».
Μικές Μπίλης, Founder, Bounce

«Οι μεγάλες ιδέες μας συναρπάζουν»
«Για ακόμα μια χρονιά είμαστε πολύ χαρούμενοι που βρισκόμαστε στις πιο ψηλές θέσεις διακρίσεων των Ermis. Οι μεγάλες ιδέες μας συναρπάζουν είτε είναι για μεγάλους, είτε για μικρούς πελάτες, είτε έχουν τεράστιο budget από πίσω τους είτε εξυπηρετούν έναν ευγενή σκοπό, είτε είναι 360 καμπάνιες, είτε μια απλή καταχώριση.

Το Δημιουργικό της McCann συνεχίζει την μακριά μας παράδοση διακρίσεων στην Ελλάδα, αλλά συμπληρώνει και τη συντονισμένη στρατηγική του δικτύου μας να πρωτοστατεί στα φεστιβάλ δημιουργικότητας. Ένα μεγάλο μπράβο στην ομάδα του Δημιουργικού μας, στην τόλμη των πελατών μας, αλλά και στην προσπάθεια όλης της εταιρείας μας να κάνει τις μεγάλες ιδέες πραγματικότητα».
Χάρης Παριανός, CEO, McCann Worldgroup

«Η συνέχεια, η διάρκεια, η μετατροπή των στόχων
σε εσωτερική κουλτούρα, έκαναν ξεχωριστή τη φετινή διάκριση»
«Η ανάδειξη της Tempo OMD ως Media Agency of the Year είχε ιδιαίτερη αξία για εμάς. Ήταν αναγνώριση της προσπάθειας και της σκληρής δουλειάς της ομάδας μας, επιβράβευση της δημιουργικότητας και της στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας, απόδειξη της καθημερινής προσήλωσης στο αποτέλεσμα. Όμως ειδικά φέτος, η διάκριση αυτή αποκτά ξεχωριστή σημασία.

Όχι μόνο λόγω των πρωτόγνωρων συνθηκών που βιώνουμε όλοι μας, αλλά κυρίως γιατί έρχεται για τρίτη συνεχή χρονιά. Η συνέχεια, η διάρκεια, η μετατροπή των στόχων σε εσωτερική κουλτούρα, αυτό έκανε ξεχωριστή τη φετινή διάκριση. Και για αυτό είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην υπέροχη ομάδα της Tempo OMD, στους πελάτες μας για την έμπνευση και την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν και στους πολύτιμους συνεργάτες μας στα Μέσα».
Νίκος Σύμπουρας, CEO, Tempo OMD

THE CLIENT’s SIDE
«Σχεδιάζουμε ενέργειες επικοινωνίας που μιλούν στην καρδιά του πελάτη»
«Έχοντας τον πελάτη σταθερά στο επίκεντρο, στην Cosmote σχεδιάζουμε ενέργειες επικοινωνίας που μιλούν στην καρδιά του. Τα βραβεία που λάβαμε στα φετινά Ermis Awards και η ανάδειξή μας σε “Πελάτη της χρονιάς” για δεύτερη φορά μέσα σε τέσσερα χρόνια, είναι αποτέλεσμα έμπνευσης, συνεργασίας και ομαδικής προσπάθειας πολλών ανθρώπων, εντός και εκτός Cosmote.

Τους ευχαριστώ όλους. Θα συνεχίσουμε να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας δημιουργικά και με ενσυναίσθηση, αναδεικνύοντας την τεχνολογία ως μέσο, για να φτιάξουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους».
Λιάνα Μόσχου, Marketing Communications Strategy Director Fixed & Mobile, Cosmote

«Αναζητούμε καινοτόμες και επιδραστικές ιδέες έκφρασης
της στρατηγικής μας»
«Αποτελεί μεγάλη χαρά και ικανοποίηση η ανάδειξή μας σε “Brand of the Year” στα Ermis Awards, έναν σημαντικό και διαχρονικό θεσμό για τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία. Όλοι εμείς στην ομάδα Marketing της Aegean, με την Ogilvy σταθερά στο πλευρό μας, αναζητούμε όλα αυτά τα χρόνια καινοτόμες, πρωτότυπες και επιδραστικές ιδέες έκφρασης της στρατηγικής μας.

Και είναι η δημιουργικότητα και η προσήλωση στην ποιότητα κάθε επικοινωνίας μας, αυτή που τελικά κερδίζει την αποδοχή, την αγάπη και τον ενθουσιασμό του κοινού μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ευχαριστούμε θερμά την Ogilvy και την επιτροπή των Ermis Awards. Ευχόμαστε σε όλα τα στελέχη της διαφήμισης αστείρευτη έμπνευση και ιδέες με παντοτινό sunshine!»
Μαρίνα Βάλβη, Marketing Manager, Aegean

«Aποδείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε γνήσιοι και θαρραλέοι»
«Οι φετινές διακρίσεις της καμπάνιας της Lacta “Act For Love” στα Ermis Awards έρχονται ως μια ακόμη αναγνώριση της σημασίας που έχει το purpose για τα brands, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο η Lacta κοιτάζει με ειλικρίνεια και θάρρος το κοινό και μιλά ανοιχτά για αυτό που γνωρίζει καλά, την αγάπη! Η καμπάνια “Act For Love” αποτέλεσε μια φυσική συνέχεια στο αφήγημα που έχει χτίσει η Lacta όλα αυτά τα χρόνια μιλώντας για την αγάπη…

Την αγάπη που δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο, που δεν κάνει διακρίσεις.… Την αγάπη που είναι για όλους. Είμαστε πολύ περήφανοι για τις τελευταίες διακρίσεις και ειδικά για το Creative Bravery award, γιατί για άλλη μία φορά αποδείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε γνήσιοι, δημιουργικοί και θαρραλέοι».
Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate & Bakery Greece, Mondelez International

ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
«Προσπαθήσαμε να μην χάσουμε ό,τι χαρακτηρίζει κάθε επιτροπή»
«Σε μία περίοδο που η απόσταση έγινε η πιο δημοφιλής λέξη, προσπαθήσαμε να μην χάσουμε ότι χαρακτηρίζει κάθε επιτροπή. Τη διάθεση για κουβέντα, ανάλυση και ανταλλαγή επιχειρημάτων και απόψεων. Συμφωνήσαμε και διαφωνήσαμε, χωρίς ιδιαίτερες εντάσεις.

Η αλήθεια είναι ότι μου έλειψε ο αυθορμητισμός, η επαφή, τα γέλια και οι καυγάδες που συμβαίνουν όταν βρισκόμαστε από κοντά. Περιμένω με αγωνία την επόμενη χρονιά, να επανέλθουμε στους φυσικούς ρυθμούς μας, να έχουμε ακόμα περισσότερες καλές δουλειές να θαυμάσουμε και να επιβραβεύσουμε, αλλά πάνω απ’ όλα να είμαστε όλοι υγιείς».
Ελένη Ζησιμοπούλου, Πρόεδρος Branded Entertainment & Content

«Η δημιουργική σκέψη πρέπει να γίνεται πράξη, ακόμη και
σε αντίξοες συνθήκες»
«Ο θεσμός των Ermis Awards μας ενώνει – και αυτό είναι κάτι που φέτος έγινε αντιληπτό πιο ξεκάθαρα από ποτέ. Χαίρομαι που, μέσα σε αυτήν τη συγκυρία, αναδείξαμε τις πιο καινοτόμες εφαρμογές του Digital Craft στην Ελλάδα και ήταν τιμή μου να είμαι πρόεδρος της επιτροπής. Ευχαριστίες σε όλα τα μέλη της και συγχαρητήρια σε νικητές και συμμετέχοντες. Μαζί αποδείξαμε ότι η δημιουργική σκέψη μπορεί και πρέπει να γίνεται ουσιαστική πράξη, ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες».
Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Πρόεδρος Digital Craft

«Παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες, προσπαθήσαμε να λειτουργήσουμε ομαδικά»
«Θα ήθελα πολύ να ευχαριστήσω τον Χρήστο, την Ιωάννα, τον Σταύρο, τον Κώστα, την Πέτρη, την Κατερίνα, τον Κωνσταντίνο, την Άννα Μαρία, τον Δημήτρη, τον Δημήτρη (και τα σκυλιά τους/μας), γιατί παρόλο που οι συνθήκες ήταν πρωτόγνωρες προσπαθήσαμε να λειτουργήσουμε ομαδικά και -με όσο πιο αντικειμενικά κριτήρια- να επιβραβεύσουμε τις πιο ξεχωριστές δουλειές».
Καλλίνα Κυρατσούλη, Πρόεδρος AD Καταχωρίσεις, Ραδιοφωνικά Μηνύματα & Υπαίθριες Διαφημίσεις

«Οι φετινές δουλειές ήταν πιο τολμηρές, αυθεντικές και άμεσες»
«Οι φετινές δουλειές νομίζω είχαν κάτι διαφορετικό… Ήταν πιο τολμηρές, πιο αυθεντικές και πιο άμεσες. Απέδειξαν ότι το PR συνεχίζει να υπάρχει παρά τις πιέσεις που δέχεται, να δημιουργεί και να αφουγκράζεται την κάθε στιγμή. Ακολουθώντας την τάση της εποχής, το Digital PR επικράτησε με αξιόλογες προσπάθειες και δημιουργικότητα, όμως αξίζουν συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές είτε σε αυτές που βραβεύτηκαν είτε όχι, γιατί πίσω από κάθε δουλειά υπάρχει κόπος και πολύ σκέψη».
Μάγδα Πανουργιά, Πρόεδρος PR

«Επιβραβεύσαμε δουλειές που δίνουν ένα θετικό μήνυμα»
«Η φετινή διοργάνωση ήταν σίγουρα πρωτόγνωρη για όλες τις επιτροπές και απαιτούσε ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Σε ένα περιβάλλον που το χαρακτηρίζει η αβεβαιότητα και οι συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες καταναλωτών και brands, στην επιτροπή Direct, επιβραβεύσαμε δουλειές που δίνουν ένα θετικό μήνυμα και ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα που βασίζεται σε πραγματικά insights και τολμά να είναι αυθεντική».
Στέλλα Ροδοπούλου, Πρόεδρος Direct

«Τα φετινά Ermis θα μείνουν στην ιστορία»
«Τα φετινά Ermis θα μείνουν στην ιστορία, ως τα πιο δύσκολα να πραγματοποιηθούν, που όμως κρίθηκαν τελικά με τον πιο ουσιαστικό τρόπο, φέρνοντας αισιοδοξία με την ύπαρξή τους, σε μια αγορά που ήθελε να θυμηθεί και να γιορτάσει τα κατορθώματά της. Ιδιαίτερα σημαντικό ήταν πως επιτέλους τα μεγάλα βραβεία, και ειδικά τα Grand Ermis, ήταν φέτος αντικείμενο ουσιαστικής συζήτησης κεκλεισμένων των θυρών, έως ότου οι επιτροπές να καταλήξουν στις μεγαλύτερες βραβεύσεις μετά από σκέψη και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ όλων των μελών».
Πάνος Σαμπράκος, Πρόεδρος Digital

«Η Επικοινωνία δεν σταματά πουθενά!»
«Τα φετινά Ermis ήταν ένα στοίχημα που κερδήθηκε. Όχι μόνο γιατί έγιναν, αλλά γιατί έγιναν καλά, με μεγάλο αριθμό συμμετοχών και άρτια οργάνωση σε συνθήκες πρωτόγνωρες. Η Επικοινωνία λοιπόν δε σταματά πουθενά! Ένα μεγάλο μπράβο στις συμμετέχουσες εταιρείες και στελέχη, στον Πρόεδρο και την Ο.Ε., στις κριτικές επιτροπές και φυσικά στην εξαιρετική ομάδα της ΕΔΕΕ. Ειδικά για τα μέλη της κριτικής επιτροπής των Ermis Media, ένα ξεχωριστό μπράβο και ευχαριστώ για τη συνέπεια, τον επαγγελματισμό, το ήθος και τη μοναδική συναδελφικότητα που επέδειξαν, τιμώντας πραγματικά τον ρόλο τους».
Νίκος Σύμπουρας, Πρόεδρος Μedia

«Η κριτική επιτροπή έφερε εις πέρας έναν διαγωνισμό υψηλής ποιότητας»
«Φέτος, μέσα σε ένα ιδιαίτερο και φορτισμένο κλίμα, η πολυσυλλεκτική ομάδα της κριτικής επιτροπής των Ermis Awards κατάφερε να φέρει εις πέρας έναν διαγωνισμό υψηλής ποιότητας, που αποτελεί ουσιώδη καταγραφή με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο, αναπτύσσει συνεργασίες και προωθεί τη δημιουργική αριστεία».
Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Πρόεδρος Branding & Design