Τα Ermis Awards, το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της επικοινωνίας, αλλάζουν. Με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και της προβολής του κλάδου της επικοινωνίας, η φετινή διοργάνωση του θεσμού θα έχει τη μορφή φεστιβάλ με πολλές και ενδιαφέρουσες δράσεις που απευθύνονται τόσο στους επαγγελματίες της επικοινωνίας, όσο και σε φοιτητές και στο ευρύτερο κοινό. Η φετινή διοργάνωση – φεστιβάλ των Ermis Awards θα διαρκέσει δύο ημέρες (7 και 8 Μαρτίου), κατά τις οποίες θα φιλοξενήσει ομιλίες σημαντικών προσωπικοτήτων από το χώρο της επικοινωνίας, σεμινάρια για φοιτητές και νέους επαγγελματίες, εκθέσεις και happenings, ενώ θα κορυφωθεί με την τελετή απονομής βραβείων των έργων που ξεχώρισαν στις 9 ενότητες της διοργάνωσης (Ad, Production, PR, Direct, Digital, Media, Design, Integrated Campaign και Branded Entertainment & Content).

Οι αλλαγές στη φετινή διοργάνωση
1. Μεγάλη συμμετοχή εταιρειών

– Συνολικά κατατέθηκαν 1881 συμμετοχές στις επτά διαφορετικές κατηγορίες βραβείων, καταγράφοντας αύξηση 31% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
– Μεγάλη διάρκεια περιόδου υποβολής υποψηφιοτήτων.
– Ανάγκη εταιρειών να προβάλουν τη δουλειά τους – δυναμικό παρών.

2 Διήμερη διάρκεια με πολλές δράσεις εκτός της τελετής απονομής
– Η πρώτη ημέρα ξεκινά με μια σειρά από συζητήσεις και σεμινάρια, στο πλαίσιο των οποίων φιλοξενούνται Έλληνες και ξένοι ομιλητές από εταιρείες του κλάδου και των Μέσων.
– Το απόγευμα της Δευτέρας, ακολουθούν τρεις εξαιρετικές ομιλίες. Συνολικά τέσσερις κορυφαίοι ομιλητές, καθένας από τους οποίους έχει κερδίσει περισσότερα από 50 Λιοντάρια στις Κάννες, θα δώσουν το «παρών» στη διοργάνωση ανεβάζοντας τη διοργάνωση στα επίπεδα των διεθνών οργανώσεων του κλάδου. Ο Chacho Puebla, Executive Creative Director and Partner LOLA/Lowe μαζί με τον Francisco «Pancho» Cassis, Executive Creative Director of LOLA/Lowe, ο Μarc Van Iterson, Director Global Design, Heineken International και ο Rory Sutherland, Vice Chairman Ogilvy & Mather Group UK θα εμπνεύσουν το κοινό με μια σειρά από ξεχωριστές ομιλίες.
– Η δεύτερη ημέρα είναι ανοιχτή στους φοιτητές και τους νέους που θέλουν να γνωρίσουν καλύτερα το χώρο της επικοινωνίας. Σε συνεργασία με 5 πανεπιστήμια, θα πραγματοποιηθούν μια σειρά από workshops με την παρουσία εκπροσώπων μεγάλων εταιρειών, ενώ θα δοθεί η δυνατότητα σε νέα ταλέντα που ενδιαφέρονται να βρουν δουλειά στο χώρο της επικοινωνίας, να έρθουν σε επαφή με στελέχη του κλάδου και να συζητήσουν μαζί τους. 
– Η κορύφωση του διημέρου έρχεται το βράδυ της Τρίτης 8 Μαρτίου με την τελετή απονομής και φυσικά το πάρτυ. 
– Παράλληλα, κατά τη διάρκεια και των δύο ημερών θα «τρέξει» έκθεση με τις φετινές shortlisted συμμετοχές.

3. Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου για εταιρείες επικοινωνίας!
Τα φετινά βραβεία Ermis έχουν και το δικό τους πρωτάθλημα ποδοσφαίρου! Με χορηγό τον OTE TV, οι εταιρείες επικοινωνίας θα πάρουν μέρος σε ένα πρωτάθλημα 5×5 που θα αναδείξει το Football Agency of the Year. Οι αγώνες είναι ήδη σε εξέλιξη και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν την βραδιά των Ermis Awards.

Επικοινωνία του φεστιβάλ
Για την επικοινωνία των βραβείων, η ΕΔΕΕ ετοίμασε μια καμπάνια που επικοινωνεί την προσπάθεια εξωστρέφειας του θεσμού και την ίδια στιγμή μιλάει τόσο στον κλάδο, όσο και στο ευρύτερο κοινό, με αρκετή δόση χιούμορ. Αξιοποιώντας ένα λεκτικό «παιχνίδι» που παραπέμπει σε διαφημιστικό προϊόντος («Τώρα και σε φεστιβάλ») τονίζεται η αλλαγή που συντελείται φέτος στα Ermis.

Shortlists: Ποσοστά συμμετοχής
Πρόσφατα ανακοινώθηκε το shortlist των έργων που διαγωνίζονται. Σύμφωνα με αυτό, το ποσοστό των έργων που πέρασαν στη 2η φάση, κυμαίνεται από 26,68% (στην κατηγορία Ermis Ad), έως 62,5% (στην ενότητα Ermis Design).
– Ενότητα Ermis Ad – 163 Συμμετοχές (ποσοστό 26,68%) 
– Ενότητα Ermis Design – 92 Συμμετοχές (ποσοστό 44,23%)
– Ενότητα Ermis Production – 135 Συμμετοχές (ποσοστό 62,50%) 
– Ενότητα Ermis PR – 64 Συμμετοχές (ποσοστό 53,33%)
– Ενότητα Ermis Direct – 78 Συμμετοχές (ποσοστό 59,09%) 
– Ενότητα Ermis Media – 45 Συμμετοχές (ποσοστό 45,92%)
– Ενότητα Ermis Digital – 179 Συμμετοχές (ποσοστό 42,62%)
– Ενότητα Ermis Branded Entertainment & Content – 30 Συμμετοχές (ποσοστό 51,72%)
Η πλήρης λίστα των shortlisted έργων ανά κατηγορία είναι αναρτημένη στη σελίδα των βραβείων
www.ermisawards.gr

Δύο απίθανες μέρες, διεθνών προδιαγραφών!
Αναφερόμενος, στην νέα, ανανεωμένη μορφή της διοργάνωσης, ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Γιώργος Σαλιάρης – Φασσέας,  President, South Western Europe, World Markets της IPG Mediabrands, σημείωσε: «Με την Οργανωτική Επιτροπή και την συμβολή 7 εταιρειών του κλάδου μας, καταφέραμε φέτος να έχουμε απίστευτους ομιλητές στα Ermis Awards που θα μας εμπνεύσουν και θα μας δείξουν πως να κάνουμε ακόμα καλύτερη δουλειά. Παράλληλα, θα υπάρχει έκθεση με τα φετινά shortlisted έργα, ώστε να μπορεί κάποιος/α να εμβαθύνει και γιατί όχι να ξεκινήσει και συζητήσεις γύρω από αυτά. Αλλά δε σταματάμε εδώ! Προσπαθήσαμε να το ανοίξουμε ακόμα παραπάνω και να έχουμε και ειδικά αφιερώματα (όπως στην μουσική και την ηθοποιία) αλλά και να αφήσουμε κάτι πίσω μας, βοηθώντας νέους να βρουν δουλειά. Θα είναι 2 απίθανες μέρες που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα διεθνή φεστιβάλ».

HIGHLIGHTS
– Το Φεστιβάλ διοργανώνεται 7 & 8 Μαρτίου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
– Το line-up των διεθνών ομιλητών απαρτίζουν οι Chacho Puebla, Francisco Cassis, Marc Van Iterson και Rory Sutherland.
– Κατά τη διάρκεια του διημέρου θα «τρέξει» έκθεση με τις shortlisted συμμετοχές.
– Το Φεστιβάλ ανοίγει τις πόρτες του στους νέους, σε συνεργασία με 5 Πανεπιστήμια.
– Με ένα μεγάλο πάρτυ στο τέλος της δεύτερης ημέρας, θα ολοκληρωθεί το Φεστιβάλ.

Χορηγοί
Η φετινή διοργάνωση πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία των: ΟΤΕ ΤV, 24 Media (Χρυσοί χορηγοί), Heineken, ATCOM, Politis Group, Aegean, BMW, MINI (Χορηγοί), Samsung (Χορηγός τεχνολογίας), ΑΝΤ1, popaganda.gr, EN LEFKO (Χορηγοί Επικοινωνίας), Αdbusiness, advertising.gr (Χορηγοί κλαδικής επικοινωνίας) και Brother & Brother, Χαϊδεμένος, Math Studio, Musou, Corn Studio, Nescafe, MMS Group, Pizza Hut, Adap (Υποστηρικτές).