Μήνυμα αισιοδοξίας και δημιουργικότητας

Το μεγαλύτερο Φεστιβάλ για τον κλάδο της επικοινωνίας στην Ελλάδα, εκπλήρωσε για άλλη μια χρονιά τον απαιτητικό του ρόλο. Τα Ermis Awards του 2013 ήταν μια γιορτή της δημιουργικότητας, όπλισαν με θάρρος τους δημιουργούς για τη δύσκολη συνέχεια και πρόσφεραν μια νότα αισιοδοξίας, που τόσο έχουν όλοι ανάγκη στην περίοδο που διανύουμε. Ιδιαίτερα χαρακτηριστική ήταν η μεγάλη προσέλευση, γεγονός που αποδεικνύει ότι ο κλάδος έχει ανάγκη από αντίστοιχες συγκεντρώσεις. Η τελετή ήταν λιτή και γρήγορη, στηριγμένη περισσότερο στο λόγο και στο σχόλιο, παρά σε εντυπωσιακά εφέ, που ούτως ή άλλως ανήκουν σε μια άλλη εποχή. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, σημειώθηκε αύξηση των έργων που διαγωνίσθηκαν, η οποία άγγιξε το 12%.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν περισσότερες από 120 εταιρείες επικοινωνίας και 20 εταιρείες παραγωγής, με 350 διαφορετικούς διαφημιζόμενους. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Πρόεδρος της ΕΔΕΕ, Μανόλης Παπαπολύζος, χαρακτήρισε την εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλει ο κόσμος της επικοινωνίας τα Ermis Awards, ως το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο της διοργάνωσης. Ο ίδιος επεσήμανε ακόμη ότι η αύξηση του αριθμού συμμετοχών, δείχνει ότι παρά τη βύθιση της αγοράς από οικονομικής άποψης, το ηθικό στις εταιρείες του κλάδου δεν έχει καμφθεί και αντίθετα, οι άνθρωποι του χώρου και οι εταιρείες προσπαθούν ακόμα περισσότερο για καλύτερη δουλειά.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η επισήμανσή του ότι για πρώτη φορά από το 2007 και μετά, η ΕΔΕΕ εκτιμά ότι η επόμενη χρονιά θα είναι από σταθερή μέχρι ελαφρώς ανοδική. Όσον αφορά σε αναδυόμενες τάσεις μέσα από τα έργα που διαγωνίσθηκαν, κυριότερη ήταν ίσως η τάση της ελληνικότητας, στην οποία στηρίχθηκε και το concept της διοργάνωσης. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής, Πάνο Βατσή, τη χρονιά που περάσε ήταν λιγότερα τα διεθνή concepts και μεγαλύτερη η έμφαση στην ελληνικότητα των προϊόντων και στην ελληνικής απόχρωσης επικοινωνία τους.

Οι πρωταγωνιστές της βραδιάς
Agency of The Year αναδείχθηκε η Bold Ogilvy για 3η συνεχόμενη χρονιά. Στα Ermis Ad, η εταιρεία κατέκτησε 17 βραβεία, εκ των οποίων 17 Gold και το Grand Ermis. Εξαιρετικές ήταν επίσης οι εμφανίσεις των DDB και The Newtons Laboratory, που ισοβάθμισαν με 12 διακρίσεις, εκ των οποίων ένα Grand έκαστη, 5 Gold για την DDB και 3 Gold για την Newtons. Η Sohosquare αποχώρησε με την εντυπωσιακή συγκομιδή των δύο Grand, 5 Χρυσών και 2 Silver, σύνολο 9 βραβείων στην ενότητα Ermis Ad.

Η JWT Spot Athens απέσπασε 1 Gold και συνολικά 5 βραβεία, ενώ με 2 βραβεία η καθεμία βραβεύθηκαν οι εταιρείες Lowe Athens, attp, McCann Athens, Tribe, Cream, H+K Digital. Στη λίστα με τους βραβευθέντες των Ermis Ad συναντάμε επίσης τις Pollen και Frank αλλά και την OgilvyOne.  Μεγάλη κερδισμένη των Ermis Media η Tempo OMD, που «σήκωσε» το Grand και άλλα 6 βραβεία. Πολύ καλή εμφάνιση επίσης για τις OgilvyOne, Mindshare, The Newtons, Bold Ogilvy, Mindworks και MEC, καθώς και για τον όμιλο Αττικών Εκδόσεων.

Στα Ermis PR, πρώτη σε αριθμό βραβείων ήρθε η AssetOgilvyPR (11 βραβεία, μεταξύ των οποίων και το Grand Ermis), ακολουθούμενη από την Weber Shandwick με 7 βραβεία, εκ των οποίων 3 Gold. Η H+K Strategies ακολούθησε με 4 διακρίσεις, η Civitas με 2 εκ των οποίων ένα χρυσό και οι Solid, MSPS, V+O και Ikon, με ένα βραβείο έκαστη, εκ των οποίων το βραβείο της Ikon ήταν χρυσό.

Στα Ermis Design, η Mousegraphics έφυγε με 13 βραβεία, εκ των οποίων 5 χρυσά. Η Beetroot απέσπασε το Grand Ermis και άλλα 7 βραβεία, εκ των οποίων 5 χρυσά και η Busybuilding αποχώρησε με 5 βραβεία, εκ των οποίων 3 χρυσά. Πολύ καλή εμφάνιση επίσης στην ενότητα είχαν οι εταιρείες Linakis Digital, 2Yolk, K2 Design, Milk.

Στα Ermis Digital τη βραδιά «έκλεψε» η OgilvyOne Worldwide Athens, με 32 βραβεία (μεταξύ των οποίων το Grand και 11 χρυσά) και ακολούθησαν οι εταιρείες Mindworks, Tribal, Linakis Digital, Atcom, The Newtons Laboratory, MRM, MSPS, Digitall, redirect, Bold Ogilvy, JWT Spot Athens, Mozaik, κ.α. Στα Ermis Direct, τα περισσότερα βραβεία συγκέντρωσε η OgilvyOne Worldwide Athens, με τις Mindworks, OgilvyAction, AssetOgilvyPR, Momentum, Solid, MSPS και Bold Ogilvy να ακολουθούν με εξαιρετικές δουλειές και διακρίσεις.

Στα Ermis Production είχαμε μεγάλη διασπορά βραβείων, με τις Foss, Yard και Movielab να «σηκώνουν» τα Grand της ενότητας. Musou Productions, Top Cut Modiano, Central Athens, Stefi & Lynx, Boo Productions, Magna Events, X-Rated, Filmiki, Avion, Real Creations, Parasol και Oxyzed, πρωταγωνίστησαν επίσης στη βραδιά.


Μανόλης Παπαπολύζος: «Τα χειρότερα πέρασαν…»
Ένα αισιόδοξο μήνυμα προς την αγορά θέλησε να περάσει ο Πρόεδρος της ΕΔΕΕ, Μανόλης Παπαπολύζος στο χαιρετισμό του, τονίζοντας ότι τα χειρότερα έχουν περάσει και ότι μπορεί κανείς να ατενίζει το μέλλον με συγκρατημένη αισιοδοξία: «Για πρώτη φορά από το 2007, εκτιμούμε στην ΕΔΕΕ, ότι η επόμενη χρονιά θα είναι από σταθερή μέχρι ελαφρώς ανοδική… Από αύριο, ξεκινάμε να ξαναχτίσουμε την αγορά μας, γνωρίζοντας ότι δεν έχουμε απολύτως τίποτα να φοβόμαστε. Όχι μόνον γιατί έχουμε ζήσει τα χειρότερα, αλλά κυρίως γιατί αυτή εδώ η αίθουσα είναι γεμάτη από ανθρώπους που έχουν το χάρισμα να γεννούν ιδέες. Και η ιδέα είναι κάτι που δεν θα πεθάνει ποτέ». Αναφερόμενος στη διοργάνωση, έκανε λόγο για μία από τις καλύτερες ίσως βραδιές στην ιστορία των Ermis, με εξαιρετικούς παρουσιαστές και δυναμικό κοινό.

Ιδιαίτερη μνεία έκανε στην αδιάβλητη και έγκυρη διαδικασία κρίσης των έργων που χαρακτηρίζει τα Ermis, συγχαίροντας τους βραβευθέντες και παρακινώντας τους υπόλοιπους να συνεχίσουν την προσπάθεια: «Σήμερα τα Βραβεία Ermis αναγνωρίζονται ως τα πιο σημαντικά βραβεία σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας», τόνισε. Αξίζει να σημειωθεί η ιδιαίτερη μνεία που έκανε ο Πρόεδρος της ΕΔΕΕ για τους ανθρώπους του design, επισημαίνοντας την εξαιρετική δουλειά τους: «Το design είναι το πρώτο σημείο εισόδου ενός brand στον κόσμο της επικοινωνίας. Κάνουν εξαιρετική δουλειά, βελτιώνουν την αισθητική όλων μας και έχουν τη δυνατότητα να πάνε την Ελλάδα μπροστά. Είμαστε επίσης ιδιαίτερα χαρούμενοι για την εξαιρετική συνεργασία που έχουμε με τους ανθρώπους του design στο πλαίσιο της ΕΔΕΕ».

Πάνος Βατσής: «Με ελληνική σφραγίδα»
Ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Ermis Awards 2013, Πάνος Βατσής, στο χαιρετισμό του, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Φέτος τα Ermis Αwards γιορτάζουν με χρώμα Ελληνικό. Γιατί; Γιατί η ελληνικότητα και το local relevance ήταν σχεδόν σε όλα τα briefs που δουλέψαμε φέτος. Αυτή είναι η τάση που σηματοδότησε τις δουλειές μας. Λιγότερα διεθνή concepts, περισσότερη έμφαση στην ελληνικότητα των προϊόντων αλλά και της επικοινωνίας τους. Τι είδαμε; Τσέλιγκες και χωριάτες, προέδρους και καθηγητές, ζεϊμπέκικο και τραγουδίστριες, ελληνικές σημαίες που κυματίζουν, σφραγίδες 100% ελληνικά, όλα αυτά… για να επικοινωνήσουν την ελληνικότητα».

Τελετή με χιούμορ
Η τελετή που συγκέντρωσε όπως κάθε χρόνο, τους ανθρώπους της διαφήμισης και της επικοινωνίας, ξεκίνησε το απόγευμα με την απονομή των βραβείων των ενοτήτων Ermis Design, Media, Direct, Digital & Integrated Campaign ενώ στο δεύτερο μέρος, απονεμήθηκαν τα βραβεία των ενοτήτων Ermis Ad, Production & Media. Καθήκοντα παρουσιαστών άσκησαν με μεγάλη επιτυχία κατά κοινή ομολογία, οι ηθοποιοί Λευτέρης Ελευθερίου και Μαρία Κωνσταντάκη. Οι δυό τους, γέμισαν με ευρηματικά σχόλια τη ροή των απονομών, αστειεύθηκαν με τους βραβευθέντες και φλέρταραν επί σκηνής, δίνοντας στη βραδιά τον αέρα του ερωτισμού που ταιριάζει στη δημιουργικότητα και στην επικοινωνία! Χαρακτηριστικό το… παθιασμένο κινηματογραφικό φιλί που αντάλλαξε η Μαρία Κωνσταντάκη με τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο της Beetroot, οι ασπασμοί της Αλέκας Παπαδία με τον Λ. Ελευθερίου, τα πειράγματα στον «ανάποδο» Joshua Olsthoom της Mousegraphics και πολλά άλλα που διάνθισαν με χιούμορ τη βραδιά…

Δημιουργικός αυτοσαρκασμός
Εξαιρετικά ήταν για άλλη μια χρονιά, τα filler videos που έκαναν την εισαγωγή σε κάθε ενότητα βραβεύσεων. Οι δημιουργοί τους άφησαν ελεύθερη τα φαντασία και τη δημιουργικότητά τους και πρόσφεραν στο κοινό εύστοχα σατυρικά σχόλια πάνω στο αντικείμενο της δουλειάς τους. Στην ενότητα Direct, η Solid και η Feel Me επιστράτευσαν τον… Μουσολίνι, ο οποίος περιμένοντας τα νέα για την έκβαση του πολέμου στην Ελλάδα, λαμβάνει μια direct επιστολή που του ζητά να ξύσει για να μάθει αν κέρδισε! Για τα Ermis PR, η DDB χρησιμοποίησε τη διαφήμιση της Volvo με τον Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ που έχει γίνει ιδιαίτερα διάσημη τελευταία στα social media, παραλληλίζοντας τις ακροβατικές ασκήσεις του ηθοποιού, με τα… ζόρια που τραβάνε οι εππαγελματίες των PR. Στα Integrated, η attp και η Filmiki έφτιαξαν ένα σουβλάκι με «απ’ όλα», ενώ στα Media, η McCann και η Central Athens πρόσφεραν μια παραλλαγή του κλασικού ελληνικού άσματος «Τα παιδιά του Πειραιά».

Με… «100% ελληνικά μυρμήγκια» διαφήμισε η Gnomi+Draft FCB την ενότητα Διαφημιστικές Εκστρατείες σε συνεργασία με την Stefi & Lynx, ενώ η Pollen και η Stefi & Lynx διακωμώδησαν την συρρίκνωση του Outdoor, με έναν νέο διαφημιστή που έχει μια «καταπληκτική» ιδέα για υπαίθρια διαφήμιση. Για τα ραδιοφωνικά μήνυματα, στο «τρανζίστορ» έπαιξαν τα «αμερικάνικα» της BBDO Athens και της Stefi & Lynx, ενώ για την ενότητα Production, η JWT και η Movielab έφτιαξαν ένα καταπληκτικό «κολάζ» διαφημίσεων, στηλιτεύοντας τα δραματικά μειωμένα budgets της παραγωγής. Με ένα… βουκολικό δράμα έκαναν την εισαγωγή στην κατηγορία Καταχωρίσεις των Ermis Ad οι εταιρείες Magnet και Avion Films, με το filler video που δημιούργησαν.

Η Bold Ogilvy και η Foss, σατύρισαν την τάση της ελληνικότητας με απόδοση γνωστής διαφήμισης στα… αρχαία ελληνικά. Το video της ενότητας Digital επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory με την Filmiki και της ενότητας Design η Tribe και η Top Cut Modiano. Εξαιρετικά ήταν επίσης τα intro videos της τελετής, με τις οδηγίες «ασφαλείας» για την «πτήση» της βραδιάς από την Airfasttickets και η «παρέλαση» της οργανωτικής επιτροπής.


Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΔΕ
«Απολαμβάνουμε εν μέσω κρίσης, υψηλού επιπέδου επικοινωνιακές υπηρεσίες»
Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, σχολιάζοντας την τελετή απονομής των Ermis Awards 2013, έκανε στο Marketing Week την παρακάτω δήλωση: «Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο χώρος της Επικοινωνίας επλήγη περισσότερο ίσως από κάθε άλλο στην ελληνική οικονομία, με τεράστιο κόστος για τους εργαζόμενους και τις εταιρείες. Όμως, οι παρασχεθείσες υπηρεσίες, ευτυχώς δεν ακολούθησαν την πτώση των τζίρων. Έχουμε ως διαφημιζόμενοι, την τύχη να απολαμβάνουμε και εν μέσω κρίσης, δημιουργικότητα και περιεχόμενο υψηλού επιπέδου, τα οποία αποτελούν περιουσία για τα προϊόντα και τις εταιρείες μας.

Την υψηλή αυτή ποιότητα και το πάθος για δημιουργικότητα, είδαμε και στην τελετή απονομής των βραβείων, η οποία ήταν καταπληκτική: εξαιρετικό concept, απολαυστικά fillers, χιούμορ, δημιουργικότητα, παλμός, καλοχτενισμένα μουστάκια, άριστη εκτέλεση. Ευχαριστούμε τους ανθρώπους της διαφήμισης που δε σταματούν να προσπαθούν για το καλύτερο και είμαι σίγουρος ότι, χάρη στο πείσμα, στο ταλέντο και στην αφοσίωση όλων, ο κλάδος της επικοινωνίας θα μπορέσει και πάλι να παίξει δυναμικό ρόλο και να συμβάλει στην ανάκαμψη. “Κονγκρατσουλέισονς” σε όλους, συμμετέχοντες, διοργανωτές και βραβευμένους».

Τempo OMD Hellas
«Καμία επιτυχία δεν είναι τυχαία»
Μια ακόμα επιτυχημένη διοργάνωση ήταν για την Tempo OMD Hellas o θεσμός των Ermis Awards 2013, αφού η εταιρεία αναδείχθηκε «Media Agency of the Year». Ζητήσαμε από την εταιρεία ένα σχόλιο για τη διάκριση αυτή, το οποίο και ακολουθεί: «Η Tempo OMD τα τελευταία 7 χρόνια, πρωτοστατεί στα Ermis Awards, με αποτέλεσμα να αποτελεί συνολικά την πιο πολυβραβευμένη εταιρεία media. Οι δεκάδες συμμετοχές στις τελικές λίστες, όπως επίσης και τα δεκάδες βραβεία αποδεικνύουν ότι το πλάνο δημιουργικής ανάπτυξής μας, αποδίδει καρπούς. Η σύγχρονη επικοινωνία επιβάλει την άμεση προσαρμογή στις συνεχώς δυσκολότερες συνθήκες της αγοράς.

Η εποχή της επίτευξης απλά των επικοινωνιακών στόχων έχει παρέλθει, στόχος είναι η επίτευξη των εμπορικών στόχων των πελατών μας και για να το επιτύχουμε αυτό επενδύσαμε στα στελέχη μας και την βελτίωση των υποδομών μας. Μέσω χιλιάδων ωρών εκπαίδευσης σε αντικείμενα όπως Στρατηγική, Δημιουργικότητα, Έρευνα, Insights, Digital, Search και Mobile εκτιμούμε ότι έχουμε φτάσει σε ένα επιθυμητό επίπεδο γνώσεων και εμπειριών, ώστε να μπορούμε να παράσχουμε με επιτυχία αυτό που χρειάζεται: Business Results. Ο τίτλος “Media Agency of the Year” μας τιμά, διότι δίδεται από συναδέλφους που επιβεβαιώνουν με αυτό τον τρόπο τις προσπάθειές μας. Ανήκει στα στελέχη μας, που συνεχώς βελτιώνουν την δημιουργικότητά τους και αφιερώνεται στους πελάτες μας που στηρίζουν πάντοτε κάθε νέα πρόταση που διαφοροποιείται δημιουργικά και αποδίδει επιχειρηματικά. Ευχαριστούμε πολύ. Του χρόνου θα προσπαθήσουμε να είμαστε ακόμη καλύτεροι».

Γιώργος Βαρέλογλου, Business Development Director, Mindworks
«Το 2013 ήταν μια σπουδαία χρονιά για τη Mindworks με αποκορύφωμα τις βραβεύσεις μας στα Ermis Awards. Πρόκειται για την ουσιαστική επιβράβευση μιας πολύ ξεχωριστής και δεμένης ομάδας, που εργάζεται σκληρά, επιστρατεύοντας φαντασία, τεχνογνωσία και πάθος, για να δημιουργεί δουλειές που φέρνουν αποτελέσματα και μας κάνουν περήφανους!». Η Mindworks απέσπασε συνολικά στα Ermis Awards 19 βραβεία, μεταξύ των οποίων 6 Gold, 5 στα Ermis Digital και ένα στα Ermis Direct.


Νίκος Τσακαλάκης, Country Manager Beiersdorf Hellas
«Η BDF και η Digitall / Digital Creative Agency, απέσπασαν ένα Ermis Gold και ένα Ermis Bronze. Συγκεκριμενα, η Nivea Men διακρίθηκε με Gold στην ενότητα Digital Social Media Applications / Products / Health & Cosmetics για την εφαρμογή Nivea Men Manager και η Nivea με Bronze στην ίδια κατηγορία, για την online πλατφόρμα Niveastressreport.gr. Η διάκριση στα φετινά Ermis Awards με 2 βραβεία, έρχεται να επιβεβαιώσει τη συνολική στρατηγική της Beiersdorf στο κομμάτι των Social Media και την αποτελεσματικότητά της. Σε συνδυασμό μάλιστα με τη δυνατή ομάδα συνεργατών μας, νιώθουμε σίγουροι για την περαιτέρω ανάπτυξη και ενδυνάμωση των brands μας στο digital περιβάλλον».

Γιάννης Γαβριηλίδης, Ανώτερος Διευθυντής Brand, Marketing & On-line Strategy Wind
«Δύο Grand Ermis, 5 Ermis Gold, 5 Ermis Silver, 5 Ermis Bronze, 1 βραβείο Ermis Integrated Campaign και το ειδικό βραβείο «Best Innovative & Functional Design», συνολικά 19 βραβεία σε 6 κατηγορίες, απέσπασε η Wind. Τα 19 βραβεία στα Ermis Awards είναι για μας όχι μόνο επιβράβευση αλλά και πρόκληση ώστε να συνεχίσουμε την προσπάθεια να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας. Η μάρκα Wind είναι σήμερα στο καλύτερο της σημείο και σε αυτό μεγάλο ρόλο έχουν και οι συνεργασίες μας. Ευχαριστούμε λοιπόν όλους τους συνεργάτες μας, The Newtons Laboratory, Atcom, Yard, Filmiki Productions και MEC, για την πιστή και αποτελεσματική συνεργασία. Μαζί τους κάνουμε καμπάνιες που χαρακτηρίζονται από δημιουργικότητα και έμπνευση που πηγάζουν μέσα από τις αξίες του brand μας: απλότητα, οικονομία, ειλικρίνεια, ευελιξία».

Πέτρος Κωνσταντινίδης
, CEO & Partner H+K Strategies
«H ομάδα διοίκησης της H+K Strategies με τη Φωτεινή Μπαμπανάρα, την Ελένη Κωνσταντινίδη, καταξιωμένους δημιουργικούς και το τμήμα Client Service έκαναν εμάς και τους πελάτες μας υπερήφανους. Η μεγαλύτερη απόδειξη της καλής δουλειάς μας είναι η υψηλή αποτελεσματικότητα και το ROI που εξασφαλίσαμε για τους πελάτες μας με τις συγκεκριμένες καμπάνιες». Η H+K Strategies, απέσπασε συνολικά 6 βραβεία στις κατηγορίες Ermis Ad και Ermis PR: Στην ενότητα Ermis Ad, η H+K/Digital απέσπασε ένα Εrmis Gold και ένα Bronze για την ενημερωτική εκστρατεία για την Αντισύλληψη «Διάλεξε Στάση». Στην ενότητα Ermis PR κέρδισε 2 Ermis Silver για τα έργα «Ο Μακεδονικός χαλβάς και το Μακεδονικό Ταχίνι πάνε digital» και «Aτμόσφαιρα Wembley από τη Heineken στην Αθήνα» και 2 Ermis Bronze για τα έργα «Διάλεξε Στάση» και «Ελλάδα Μπορείς» για την P&G και την EOE.

Μάριος Λινάκης, Creative Director Linakis Digital
«Είμαστε χαρούμενοι που σε εξαιρετικά απαιτητικούς ελληνικούς και διεθνείς θεσμούς, οι δουλειές μας διακρίνονται. Αυτή η επιβράβευση δίνει δύναμη, ώστε να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε έργα που αγαπάμε, έργα δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά. Οι βραβεύσεις είναι απόρροια της συνεργασίας μιας αφοσιωμένης ομάδας, περήφανης για την εμπιστοσύνη που της δείχνουν οι πελάτες της». Η εταιρεία απέσπασε 7 βραβεία στις κατηγορίες digital και design, εκ των οποίων ένα Gold, 4 Silver, ένα Bronze, ενώ απέσπασε και τη διάκριση Best Navigation site.

Ντίνος Αδριανόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Civitas
«Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αναγνώριση για εμάς και τα στελέχη μας από την επιβράβευση της δημιουργικότητάς μας. Είμαστε εδώ και ευχαριστούμε για μία ακόμη φορά τους πελάτες μας, που μας εμπιστεύονται και μας αφήνουν ελεύθερους να δημιουργήσουμε στρατηγικές επικοινωνίας που ξεχωρίζουν στο χρόνο και στο χώρο και φέρνουν κοντά όλη την Ελλάδα». Η εταιρεία απέσπασε ένα Ermis Gold στην κατηγορία Digital PR και ένα Ermis Silver στην κατηγορία Διαχείριση φήμης εταιρειών.


Asset Ogilvy Public Relations: Μένουμε πιστοί στο motto: «Κάθε μέρα και καλύτεροι»!
Τρία υψηλόβαθμα στελέχη της Asset Ogilvy Public Relations, σχολιάζουν την επίδοση της εταιρείας στα Ermis Awards 2013, κάνοντας παράλληλα μια πρόβλεψη για την πορεία της αγοράς PR το 2014.

Σε ποιους παράγοντες αποδίδετε την εξαιρετική εμφάνιση της εταιρείας σας φέτος στα Ermis; Μέσα σε ένα κατά κοινή ομολογία δύσκολο περιβάλλον, τι είναι αυτό που σας έφερε μπροστά;
Μπέττυ Καζακοπούλου, Πρόεδρος:
Η διάκριση της εταιρείας μας ως «Agency of the Year» οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, με κορυφαίους, τις ευκαιρίες και την εμπιστοσύνη των πελατών που είναι μαζί μας όλα αυτά τα χρόνια. Η διάκρισή μας όμως είναι και αποτέλεσμα της συνολικής προσπάθειας των ανθρώπων της Asset Ogilvy Public Relation, στελεχών με εμπειρία, εξαιρετική γνώση της αγοράς, δημιουργικότητα, καινοτόμες ιδέες, τεχνογνωσία, προσήλωση στους στόχους των πελατών μας και πάνω από όλα πίστη  στο motto μας, «κάθε μέρα και καλύτεροι».

Ποια είναι η σημασία που αποκτά ο τίτλος του Agency of The Year για την Asset Ogilvy Public Relations;
Τι σημαίνει για εσάς και πώς επιδρά στη μελλοντική σας πορεία;
Βασίλης Δασκαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος:
Το αντίκρυσμα της αναγνώρισης «Agency of the Year» είναι εξαιρετικά υψηλό σε ψυχολογικό επίπεδο σίγουρα για τους ανθρώπους, τις ιδέες και τη στρατηγική μας κατεύθυνση ως εταιρεία. Σε πρακτικό επίπεδο πιστεύουμε ότι αναδεικνύει έτι περαιτέρω την τεχνογνωσία, την εμπειρία, τη φιλοσοφία, τη φρεσκάδα, τις δυνατότητες της ομάδας μας στο σύνολο της αγοράς. Διευρύνει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη της αγοράς στην Asset Ogilvy Public Relations.

Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η εικόνα της ελληνικής αγοράς PR για το 2014;
Γιώργος Κοτιώνης, Αντιπρόεδρος:
Το 2014 έρχεται σε συνέχεια τριών πολύ δύσκολων προηγούμενων ετών και είναι σε άμεση συνάρτηση με τις γενικότερες πολιτικοοικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις από τις οποίες δεν μπορεί να απόσχει και ο δικός μας κλάδος. Παρόλα αυτά, όλοι μας εδώ, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα τόσο για τους πελάτες της εταιρείας, όσο και για εμάς στην Asset Ogilvy Public Relations.

Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director OgilvyOne Worldwide Athens: «Το Branded Content είναι το επιτακτικό παρόν της επικοινωνίας»

Mε δύο Grand Ermis, τη διάκριση του Direct και Digital Agency of the Year και συνολικά 57 Ermis Awards η OgilvyOne Worldwide Athens, είναι για 6η συνεχή χρονιά η πιο πολυβραβευμένη εταιρεία της κατηγορίας. Τί σημαίνουν όλα αυτά για την ίδια;

Marketing Week: Η OgilvyOne Worldwide Athens, είναι για 6η συνεχή χρονιά η πιο πολυβραβευμένη εταιρεία της κατηγορίας. Ποια η σημασία των διακρίσεων αυτών, σε μία εξαιρετικά δύσκολη και πιεστική χρονιά;
Πάνος Σαμπράκος:
Είναι σπουδαίο να ανέβεις στην κορυφή, αλλά ακόμα πιο σημαντικό να καταφέρνεις να το κάνεις ξανά και ξανά. Η OgilvyOne καταφέρνει να είναι το πιο βραβευμένο Digital & Direct agency εδώ και 6 χρόνια και η συνέπεια αυτή μας χαρακτηρίζει. Δουλεύουμε επίμονα για να κάνουμε το καλύτερο και δεν ικανοποιούμαστε εύκολα με το αποτέλεσμα.
Χαιρόμαστε όμως πολύ για τις φετινές μας διακρίσεις, που επιβραβεύουν την σπουδαία δουλειά που έχει γίνει από όλη την ομάδα μας. Και χαιρόμαστε που αυτή η δουλειά κάνει τα brands των πελατών μας να γίνονται ακόμα πιο αγαπητά από τον κόσμο. Γιατί το να καταφέρνουμε να αγγίξουμε τους θεατές, να τους συγκινούμε και να τους παρασύρουμε, είναι η μεγαλύτερή μας ικανοποίηση.

Αν και λέμε ότι δεν υπάρχει «μυστικό επιτυχίας», στην περίπτωση της συνεργασίας σας με τη Mondelez και τη Lacta σίγουρα υπάρχει. Είναι τελικά θέμα μόνο σκληρής δουλειάς και καινοτόμων ιδεών ή και θέμα χημείας με τον πελάτη;
Δεν είναι τυχαίο που η Mondelez βραβεύτηκε για δεύτερη χρονιά σαν Client of the Year. Είναι ενδεικτικό του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουν όλοι οι συνεργάτες μας εκεί, το θέμα της επικοινωνίας, ποντάροντας στην δημιουργικότητα και στις ιδέες που πάνε μπροστά τις μάρκες τους, δίνοντας στον κόσμο αυτό που θέλει. Περιεχόμενο που θέλει να δει, εφαρμογές για να μπορέσει να εκφραστεί, πράγματα που του κάνουν την ζωή του πιο ευχάριστη και γλυκιά!


Και τα δύο σας Grand Ermis, Digital και Direct, προέρχονται από branded content καμπάνιες. Πιστεύετε ότι αυτή είναι μία ένδειξη ή ίσως απόδειξη για το που οδεύει η επικοινωνία στο μέλλον; Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον του branded content στην επικοινωνία των μαρκών;
Νομίζω πως το Branded Content δεν είναι απλά το μέλλον της επικοινωνίας, αλλά το επιτακτικό παρόν. Τα brands μέσω των digital μέσων μπορούν πλέον να παράγουν και να διανέμουν περιεχόμενο χωρίς μεσάζοντες και όσες μάρκες το κάνουν σωστά μονοπωλούν το ενδιαφέρον του κόσμου. Νομίζω θα δούμε σπουδαία πράγματα στο μέλλον στον τομέα αυτό. MW

ERMIS DESIGN
Eταιρεία Grand Ermis Ermis Gold Ermis Silver Ermis Bronze Σύνολο
Mousegraphics   5 6 2 13
Beetroot Design Group 1 5 1 1 8
Busybuilding   3   2 5
Linakis Digital     2   2
Cheshire Cat C.o.   1     1
2 Yolk   1     1
K2 Design   1     1
Bold Ogilvy   1     1
Milk     1   1
Darling Creative Motion     1   1
Σκάι Τηλεόραση     1   1
Soho Square       1 1

DarlingCreativeMotion και Σκάι Τηλεόραση έχουν από κοινού το ErmisSilver

ΕRMIS DIGITAL
Εταιρεία Grand Ermis Ermis Gold Ermis Silver Ermis Bronze Σύνολο
OgilvyOne Worldwide Athens 1 11 13 7 32
Mindworks   5 4 6 15
Tribal WW_Athens   4   1 5
Linakis Digital   1 2 1 4
Atcom   1   2 3
The Newtons Laboratory   1 1   2
MRM/McCann Worldgroup   1 1   2
MSPS   1 1   2
Digitall   1   1 2
redirect     2   2
Bold Ogilvy     1 1 2
JWT Spot Athens     1 1 2
Mozaik   1     1
Iliasmeletis.net   1     1
Kommigraphics Design Studio   1     1
AssetOgilvyPR     1   1

ΑssetOgilvyPR και BoldOgilvy έχουν ένα ErmisSilver από κοινού. Eπίσης, ένα ErmisBronze έχουν από κοινού BoldOgilvy και OgilvyOneWorldwideAthens
– Ειδικό Βραβείο Best Use of New Formats: OgilvyOne Worldwide Athens
– Ειδικό Βραβείο Best Innovative & Functional Design: Atcom
– Ειδικό Βραβείο Best Navigation: Linakis Digital

ERMIS DIRECT
Εταιρείες Grand Ermis Ermis Gold Ermis Silver Ermis Bronze Σύνολο
ΟgilvyOne Worldwide Athens 1 8 4 4 17
Mindworks   1 1 1 3
OgilvyAction   1 1 1 3
AssetOgilvyPR   1 1   2
Momentum/McCann Worldgroup   1   1 2
Solid   1     1
MSPS     1   1
Bold Ogilvy     1   1

Ένα ErmisSilverέχουν από κοινού AssetOgilvyPR και BoldOgilvy.
– Ermis Direct Innovation Award: MSPS

ERMIS PR
Εταιρείες Grand Ermis Ermis Gold Ermis Silver Ermis Bronze Σύνολο
AssetOgilvyPR 1 4 3 3 11
Weber Shandwick/McCann Worldgroup   3 2 2 7
Hill+Knowlton Strategies     2 2 4
Civitas Ketchum   1 1   2
Ikon SCS   1     1
Solid     1   1
MSPS       1 1
V+O Communication       1 1

ERMIS AD
Εταιρείες Grand Ermis Ermis Gold Ermis Silver Ermis Bronze Σύνολο
Bold Ogilvy 1 10 4 2 17
DDB 1 5 3 3 12
The Newtons Laboratory 1 3 5 3 12
Soho Square 2 5 2   8
JWT Spot Athens   1 3 1 5
Lowe Athens   2     2
Attp   1 1   2
McCann Athens   1 1   2
Tribe   1 1   2
Cream   1   1 2
Hill+Knowlton/Digital   1   1 2
OgilvyOne Worldwide Athens   1     1
Frank       1 1
Pollen       1 1

OgilvyOne Worldwide Athens καιBold Ogilvy έχουνένακοινόGold
 

ΕRMIS MEDIA
Εταιρείες Grand Ermis Ermis Gold Ermis Silver Ermis Bronze Σύνολο
Tempo OMD Hellas 1 2 3 1 7
OgilvyOne Worldwide Athens   2 1 1 4
Mindshare   1 1 1 3
The Newtons Laboratory   1 1 1 3
Όμιλος Αττικών Εκδόσεων   1   1 2
Bold Ogilvy     1 1 2
Mindworks     1   1
MEC       1 1

OgilvyOne Worldwide Athens καιBold Ogilvy έχουναπόκοινούένα Ermis Silver

ERMIS PRODUCTIONS
Εταιρείες Grand Ermis Ermis Gold Ermis Silver Ermis Bronze Σύνολο
Foss Productions 1 1 1 3 6
Musou-Music Productions   2 2 1 5
Topcut Modiano   1 4   5
Yard 1 2   1 4
Central Athens   3     3
Stefi & Lynx Productions   2 1   3
Boo Productions   2   1 3
Movielab 1 1     2
Magna Events   1 1   2
X-rated Film & TV Productions   1   1 2
Filmiki Productions     1 1 2
Avion Films   1     1
Real Creations     1   1
Parasol       1 1
Oxysed Sound and Music Productions       1 1