Την Τρίτη 29 Απριλίου, το 21ο Interactive Marketing Conference (IMC) του IAB Hellas προσκαλεί τους επαγγελματίες του marketing σε ένα μοναδικό ταξίδι στον συνεχώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο. Με θέμα «Alice in Marketing Land – Lost & Found in the Digital Era», το συνέδριο μετατρέπει το Αμφιθέατρο Ιωάννης Δεσποτόπουλος στο Ωδείο Αθηνών σε έναν χώρο όπου τα όρια του marketing επαναπροσδιορίζονται, η τεχνολογία απελευθερώνει τη δημιουργικότητα και η προσοχή είναι το νέο ψηφιακό νόμισμα.

Σε μια εποχή όπου το marketing αντλεί τη δύναμή του από την αστείρευτη περιέργεια, τις τολμηρές ιδέες και την καινοτομία, το IMC25 καλεί κορυφαίους επαγγελματίες να εξερευνήσουν τις τελευταίες τάσεις στα media, την τεχνητή νοημοσύνη (AI), το ecommerce και τη δημιουργικότητα.

Στο επίκεντρο βρίσκεται η δυναμική εξέλιξη των 3Cs—Creativity, Content & Commerce—που διαμορφώνουν το μέλλον του ψηφιακού marketing. Το IMC25 φέρνει στη σκηνή κορυφαίους διεθνείς και Έλληνες ομιλητές, οι οποίοι θα αναλύσουν τις τάσεις, τις νέες τεχνολογίες και τις στρατηγικές που επαναπροσδιορίζουν τον κλάδο, καλύπτοντας όλα όσα καθορίζουν το επόμενο κεφάλαιο του marketing. Οι εγγραφές θα ανοίξουν σύντομα και οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να εξασφαλίσουν εγκαίρως τη συμμετοχή τους.