To Star σε συνεργασία με την εταιρεία Adjust απέσπασε επτά συνολικά βραβεία στην τελετή απονομής των Digital Media Awards 2021, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου.

Συγκεκριμένα, διακρίθηκε στην ενότητα Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing και στις κατηγορίες Best Engagement Strategy για το τηλεοπτικό πρόγραμμα MasterChef 5, όπου έλαβε Gold βραβείο, Best Engagement Strategy για το τηλεοπτικό πρόγραμμα GNTM 3, όπου έλαβε Bronze βραβείο, Best Use of Instagram για το τηλεοπτικό πρόγραμμα MasterChef 5, όπου έλαβε Gold βραβείο, Best Use of Instagram για το τηλεοπτικό πρόγραμμα GNTM 3, όπου έλαβε Silver βραβείο, Best Use of Facebook για το τηλεοπτικό πρόγραμμα MasterChef 5, όπου έλαβε Silver βραβείο, Best Use of Facebook για το τηλεοπτικό πρόγραμμα GNTM 3, όπου έλαβε Bronze βραβείο και Best Use of Other Social Media Platforms (Twitter) για το τηλεοπτικό πρόγραμμα MasterChef 5, όπου έλαβε Bronze βραβείο.

Τα βραβεία παρέλαβαν η Διευθύντρια Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας του Star, Ζωρζέτα Ζαχαρτζή και η Ζωή Κλωσίδη.