Εκπαιδεύει ψηφιακά τα στελέχη της για το λανσάρισμα του A3.
Λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμα και την άφιξη του νέου Α3 στις εκθέσεις της μάρκας, η Audi έχει ξεκινήσει την εκπαίδευση των στελεχών της στο νέο μοντέλο, αποκλειστικά με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, λόγω της υγειονομικής συγκυρίας. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης αφορά περισσότερους από 15.000 εκπρόσωπους πωλήσεων και after sales, καθώς και 20.000 τεχνικούς service απ’ όλο τον κόσμο.
Στη διάθεσή τους έχουν ειδικά προετοιμασμένο υλικό και τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, οι οποίες καθιστούν τη φυσική παρουσία τους στα κεντρικά της Audi στο Ingolstadt, μη αναγκαία. «Λόγω της παγκόσμιας συγκυρίας, επιταχύναμε τη μετάβαση στην ψηφιοποίηση, που είχαμε ήδη ξεκινήσει. Η εμπειρία που αποκομίζουμε από την εκπαίδευση του νέου Α3 θα μας φανεί πολύ χρήσιμη, ειδικά στην επιθετική στρατηγική μας στο χώρο της ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο Horst Hanschur, Επικεφαλής Ανάπτυξης Λιανικής και Εξυπηρέτησης Πελατών στην Audi AG.