Η εταιρεία διαθέτει πλέον αυξημένη παραγωγική ικανότητα

Την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, αλλά και τα νέα προϊόντα στην κατηγορία παγωτού της Κρι Κρι, για το 2021, είχαν οι συμμετέχοντες στο ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Το φετινό συνέδριο, λόγω συνθηκών, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά διαδικτυακά. Το 2020, η Κρι Κρι σημείωσε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και είναι δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα.

Για το 2021, η εταιρεία προχωρά σε νέα λανσαρίσματα. Συγκεκριμένα, λανσάρει τα νέα ξυλάκια και κύπελλα Master Rich, το Master NuCrema κύπελο και τον πύραυλο Rodeo NuCrema σε πολυσκευασία των τεσσάρων τεμαχίων. Τέλος, στις οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται ο νέος συνδυασμός γεύσεων Βανίλια-Φράουλα-Πραλίνα-Μπισκότο, και στις γρανίτες η νέα Top Fun με γεύση πορτοκάλι και popping candy.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε: «Το 2020, παρόλες τις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη. Χάρη σε αυτές, έχουμε τη δυνατότητα να παράγουμε νέα καινοτόμα προϊόντα παγωτού και να εισερχόμαστε στη νέα δεκαετία με αυξημένη παραγωγική ικανότητα τόσο για την Ελλάδα, όσο και το εξωτερικό».