Την επέκταση της συνεργασίας με νέες ξενοδοχειακές μονάδες σε Ελλάδα και εξωτερικό, τον τρόπο με τον οποίο ένα πολυτελές ξενοδοχείο μπορεί να μετατραπεί σε εμβληματικό, το όραμά του, καθώς και τα σχέδια για το μέλλον, παρουσίασε σήμερα, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, ο Federico Santos, Founder και CEO της Puro ManagementAgency.

Σημείωσε ότι πρόκειται για «ένα μικρό προσωπικό agency, το οποίο μοιράζεται με τους συνεργάτες του τις προσωπικές ιστορίες τους, οι οποίες καταλήγουν στη δημιουργία του δικού τους εμβληματικού καταλύματος». Στο πλαίσιο αυτό, παρέχει στα ήδη 48 καταλύματα που συνεργάζεται από την ίδρυσή του, το 2020, σε 15 προορισμούς στην Ελλάδα, ολοκληρωμένες υπηρεσίες marketing με πυρήνα το sales και revenue management και συνεργάζεται με ειδικούς τομέων όπως concept, branding, storytelling, digital marketing, αρχιτεκτονική PR, content κ.ά.

Μάλιστα, σημείωσε ανάπτυξη, κατά τη διάρκεια της πανδημίας 195% αντί 133% την πρώτη χρονιά λειτουργίας του. «Όλα τα καταλύματα, ανεξαρτήτως μεγέθους, κλείνουν μέσα τους ένα διαμάντι», υπογράμμισε ο F. Santos, τονίζοντας ότι η Puro δεν απευθύνεται σε κλασικούς ξενοδόχους, αλλά σε «μικρούς» ιδιοκτήτες ακινήτων, οι οποίοι επέλεξαν να δημιουργήσουν κάποια τουριστική μονάδα.

Εκτός από την παρουσία του με συνεργασίες σε Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο, Τήνο, Νάξο, Κουφονήσια, Κρήτη, Εύβοια και Αττική, το agency σχεδιάζει νέα «ανοίγματα» σε Ελλάδα και εξωτερικό και αναμένεται, έως την επόμενη χρονιά, να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους μονάδες-πελάτες του σε Σύρο, Πάρο, Κύπρο, καθώς και Μιλάνο και Μαρακές.