Η Admixer Advertising επεκτείνεται στην ελληνική αγορά, όπου δραστηριοποιείται ως επίσημος συνεργάτης πωλήσεων Google Marketing Platform και Google Cloud. Με αφορμή την επέκτασή της, διοργάνωσε, στις 6 Μαΐου, εκδήλωση στην Αθήνα. Στην εκδήλωση συμμετείχαν επιχειρήσεις, brands και ειδικοί σε θέματα ψηφιακής τεχνολογίας με σκοπό να συζητήσουν πώς τα εργαλεία της Google αντιμετωπίζουν τις επιχειρηματικές προκλήσεις σε ένα ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον.
Ομιλητές από την Admixer Advertising και την Google παρουσίασαν τις δυνατότητες του Google Marketing Platform (GMP), συμπεριλαμβανομένων των Display & Video 360 (DV360), Search Ads 360, Campaign Manager 360 και Google Analytics. Ο Oleksandr Tismenetskiy, Product Director GMP & GCP στην Admixer Advertising, παρουσίασε λύσεις τεχνητής νοημοσύνης που βασίζονται στο Vertex AI της Google, συμπεριλαμβανομένων των ViGenAir (αυτοματισμός βίντεο), BackgroundR (προσαρμογή banner) και FeedGen (βελτίωση product feed).
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε, επίσης, ένα case study από τη Novibet. Τους επόμενους μήνες, η Admixer Advertising θα συνεχίσει να παρέχει υποστήριξη σε τοπικές επιχειρήσεις, μέσω webinar και άλλων δραστηριοτήτων.