Η ΙΔΕΑ Η καμπάνια λανσαρίσματος για τις νέες μπάρες δημητριακών #HungryNot Protein Bars και #HungryNot GoFit «φέρει» την υπογραφή της Enzyme.

Μέσα από την παραλλαγή του «Ζακέτα να Πάρεις», που θυμίζει την κλασική Ελληνίδα μάνα και στιγμές που κάνουν το κοινό να χαμογελά, το brand τοποθετείται ως το snack που μπορεί να «κρατήσει το παιδί να μην πεινάσει», όπως θα έλεγε μία μητέρα, αλλά και τον εργαζόμενο πατέρα σε μια πολύ απαιτητική μέρα.

Στις δυο ταινίες «Μπάρα να Πάρεις» κυριαρχεί η φροντίδα από κάποιον που νοιάζεται και που θέλει πάντα το καλό των δικών του ανθρώπων, με παράλληλη αναφορά στις σταθερές αξίες που πρέπει να χαρακτηρίζουν τη διατροφή. Την παραγωγή επιμελήθηκε ο Ανδρέας Οικονομάκης, σε σκηνοθεσία του Γαβριήλ Λουκέρη και Art Direction του Greg Vanhoudt.