Δυναμική ήταν η παρουσία του ΟΠΑΠ για ακόμη μια χρονιά στα Sports Marketing Awards, καθώς η εταιρεία έλαβε συνολικά 11 βραβεία (5 Gold και 6 Silver).

Συγκεκριμένα, Gold βραβεία έλαβε για τη συνολική παρουσία του ΟΠΑΠ και του Πάμε Στοίχημα στα social media με περιεχόμενο σχετικό με τις αθλητικές του χορηγίες, για τη συνολική παρουσία του «Πάμε Στοίχημα» σε αυτές, τα OPAP E-Sports, για τη θεματική σειρά 6 video «Legends 2004: Γράμμα στον νεότερο εαυτό μου» με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από το Euro 2004, και για το Πάμε Στοίχημα ως Μεγάλος Χορηγός της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Aktor.

Silver βραβεία έλαβε, επίσης, για τη φιλοξενία και τις εμπειρίες που προσφέρει, για το Πρόγραμμα Αθλητικών Χορηγιών του ΟΠΑΠ ως βασικό εργαλείο στα Loyalty προγράμματά του, για το video με την αποκάλυψη της 3ης εμφάνισης του Παναθηναϊκού από το Πάμε Στοίχημα, για το πρόγραμμα OPAP Champions, για το χορηγικό πρόγραμμα «Χρυσός Χορηγός Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης» και για τον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας.