Η πλειοψηφία του κοινού προτιμά τη σχετική επικοινωνία.

Την αναβολή των διαφημιστικών εκστρατειών από τα brands διεθνώς δείχνει έρευνα της World Federation of Advertisers (WFA), σύμφωνα με την οποία το κόστος στο media spend ανέρχεται σε 50 δισ. δολάρια. Τον Απρίλιο, δύο στα πέντε brands δήλωσαν ότι έχουν αναστείλει τις καμπάνιες τους για ένα εξάμηνο, ενώ μόλις το 11% υποστήριξε ότι δεν έχουν επηρεαστεί καθόλου. Σύμφωνα με την WFA, τα brands προχώρησαν εναλλακτικά στη δημιουργία εκστρατειών σχετικών με τον κορωνοϊό.

Τα δύο τρίτα (68%) αναφέρουν ότι έχουν δημιουργήσει νέες καμπάνιες ανταποκρινόμενα στην κρίση οι οποίες είναι τώρα στον αέρα, ποσοστό που τον Μάρτιο ήταν στο 32%. Συνολικά, το 89% των brands δηλώνει ότι έχει λανσάρει ή πρόκειται να λανσάρει νέες καμπάνιες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Τα ευρήματα αυτά συνδέονται με νέα ερευνητικά δεδομένα σύμφωνα με τα οποία οι καταναλωτές προτιμούν τις διαφημίσεις που σχετίζονται με την τρέχουσα κατάσταση: το 82% των καταναλωτών επικροτεί τις μάρκες που «τρέχουν» καμπάνιες σχετικά με τη νόσο, έναντι του 52% που είναι υπέρ των «κανονικών» διαφημίσεων. (Πηγή: WARC)