Το 52% μένει πιστό στην αλυσίδα που προτιμά offline

Στο 25% ανέρχεται πλέον το ποσοστό του κοινού που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη super market online, αναφέρει το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), καθώς, σύμφωνα με την Convert Group, οι πωλήσεις του online καναλιού των super markets ξεπέρασαν, το 2020, τα 100 εκατ. ευρώ. Επίσης, τέσσερις στους δέκα παραγγέλνουν online την κατηγορία food-delivery, η οποία έχει ξεπεράσει συνολικά ως αγορά τα 500 εκατ. ευρώ, το 2020.

Πλεονεκτήματα των online αγορών αποτελούν η ασφάλεια από τον κορωνοϊό (40%), η ευκολία (38%), η ταχύτητα (23%) και η αναζήτηση προσφορών (22%). Όσον αφορά την επιλογή του σημείου e-πώλησης, 52% προτιμούν το ηλεκτρονικό κατάστημα της ίδια αλυσίδας, από την οποία αγοράζουν και offline. Στους παράγοντες βάσει των οποίων γίνονται οι αγορές, περιλαμβάνονται η δωρεάν αποστολή (73%), η ποιότητα των φρέσκων και ψυγείου προϊόντων (71%) και η ταχύτητα παράδοσης (69%).