Τα brands ομνύουν στο όνομά της και την επικαλούνται ως βασική αρχή και στρατηγική προτεραιότητα. Τι σημαίνει όμως σήμερα η πελατοκεντρικότητα και πώς (θα πρέπει να) ανακαθορίζει κάθε touchpoint με τον καταναλωτή;

Tην πελατοκεντρικότητα ως τον πολικό αστέρα κάθε επιτυχημένης επιχείρησης ανέδειξε το 15ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών που διοργάνωσαν διαδικτυακά τo Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) σε συνεργασία με την Boussias Communications στις 29 Σεπτεμβρίου. Ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσίασαν όλες τις νέες τάσεις μέσα από έρευνες και best practices, ανέλυσαν τον ρόλο της ηγεσίας και κατήρτισαν έναν «οδικό χάρτη» για την προσφορά βέλτιστης εμπειρίας, με ορόσημα τη συνδημιουργία, την ενσυναίσθηση και το empowerment.

Ο Δημήτρης Γκοτζαρίδης, Γενικός Γραμματέας του ΕΙΕΠ και Head of Operations της Cosmote E-Value, συντόνισε το συνέδριο, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε ο Frank Thibaut, Πρόεδρος ΔΣ του ΕΙΕΠ. Στην εναρκτήρια εισήγησή του, ο F. Thibaut παρουσίασε το νέο ΔΣ του Ινστιτούτου, το νέο combo logo του, αλλά και το νέο logo που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μέλη του. Αναφέρθηκε στα workshops που διοργανώνει ο φορέας, τα μελλοντικά webinars, τα εκπαιδευτικά προγράμματα με συνεργαζόμενους φορείς, καθώς και στα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών που έχουν προγραμματιστεί για τις 11 Δεκεμβρίου.

«Η ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ»
Τα αποτελέσματα ενδελεχούς έρευνας με 30 CEOs και υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς που διεξήχθη το διάστημα Αύγουστος-Σεπτέμβριος 2020 παρουσίασε ο Δημήτρης Μαύρος, General Manager, Member of the Board της MRB Hellas, τον οποίο προλόγισε ο Κωνσταντίνος Σιγαλός, Μέλος ΔΣ ΕΙΕΠ, Διευθύνων Σύμβουλος & Managing Director Global Link.

Η μελέτη ανέδειξε μια επίφαση νηνεμίας από την πλευρά των CEOs, ανιχνεύεται ωστόσο αγωνία για το μακροπρόθεσμο. Ο πελάτης γίνεται αντιληπτός ως πηγή εσόδων αλλά και ως απόδειξη της ζωτικότητας της επιχείρησης, ενώ πλέον θέλει να αλληλεπιδρά και να συνδημιουργεί. Όπως προκύπτει, το Customer Effort Score αναδεικνύεται σήμερα πιο αξιόπιστος δείκτης για την πρόβλεψη της συμπεριφοράς από το Net Promoter Score, ενώ σύμφωνα με τον Δ. Μαύρο, η πελατοκεντρική προσέγγιση θα πρέπει να λειτουργεί όχι μόνο προς την κατεύθυνση της προσέλκυσης εσόδων, αλλά και της ενίσχυσης της φήμης και της κλαδικής καταξίωσης.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που χρειάζεται είναι ο ευχάριστος αιφνιδιασμός του πελάτη, χτίζοντας πάνω στη βάση της ικανοποίησης τον ενθουσιασμό. Τονίζοντας ότι η αναγνώριση των μύχιων αναγκών του καταναλωτή θα πρέπει να συνιστά προτεραιότητα, με βασικό στόχο το input του να κινητοποιεί το σύνολο του οργανισμού, ο Δ. Μαύρος εξήγησε ότι ο όρος «πελατοκεντρικότητα» θα πρέπει να αντικατασταθεί από τον όρο «ανθρωποκεντρικότητα», ακόμα και για τις B2B εταιρείες. Ο ρόλος της ηγεσίας είναι καταλυτικός, καθώς εμπνέει την ομάδα και την καθιστά κοινωνό του εταιρικού οράματος.

Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ
Τη θέση που κατακτά ο σεβασμός στη διαφορετικότητα για τη γενιά Z ανέδειξε η Νεφέλη Ράντου, Δρ Πανεπιστημίου Αθηνών στην Επικοινωνία και προσβασιμότητα. Digital natives που αναζητούν την αλήθεια και την αυθεντικότητα, τα μέλη της γεννημένα την περίοδο 1990-1995, απορρίπτουν τα στερεότυπα. Ως καταναλωτές, αξιολογούν την εταιρεία με γνώμονα την αποστολή και το κοινωνικό της πρόσημο και γνωρίζουν να διαβάζουν πίσω από τις γραμμές.

Για τα brands, η νέα αυτή πραγματικότητα συνιστά πρόκληση αλλά και ευκαιρία, καθώς αναπτύσσουν λύσεις προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία και ενσωματώνουν ανθρώπους από διαφορετικές ομάδες. Ως εκ τούτου, καταγράφεται η μετάβαση από την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στον στρατηγικό σχεδιασμό Diversity & Inclusion, διαθέτοντας κώδικα ηθικής που διέπει τη δομή και τη λειτουργία της επιχείρησης.

Όπως επεσήμανε η ίδια, υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης, ωστόσο φαίνεται ότι η κοινωνία είναι πλέον ώριμη και οι εταιρείες κάνουν βήματα προς την ενίσχυση της διαφορετικότητας, επιτρέποντας τη συμπερίληψη και αξιοποιώντας τις δυνατότητες όλων, επιτυγχάνοντας παράλληλα έτσι να εκπλήξουν ευχάριστα το κοινό τους.

ΤΟ CUSTOMER SUCCESS ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ
Για τις ιδιαιτερότητες του μοντέλου SaaS ως προς το customer success μίλησε ο Δημήτρης Σκαλτσάς, Co-founder, Executive Director της Intelligencia.ai, Νο. 8 στη λίστα του Fortune 40under40 για το 2020. Όπως εξήγησε, η περίοδος μετά την πώληση είναι ζωτικής σημασίας για την απόκτηση ικανοποιημένων πελατών και απαιτεί συγκεκριμένες ενέργειες εκ μέρους της εταιρείας:

  • Εγκατάσταση και εξατομίκευση του λογισμικού.
  • Εκπαίδευση και on-boarding των χρηστών.
  • Αξιοποίηση feedback, επίλυση προβλημάτων και ανανεώσεις.

Όπως υποστήριξε, το customer success μειώνει πολύ το churn, ενώ επιτυγχάνει καλύτερη κατανομή των πόρων, με την ανάπτυξη μαζί με τον χρήστη και γύρω από αυτόν να είναι κομβικής σημασίας. Μέσα από inspiring ιστορίες ανέδειξε την ανάγκη για σωστό account management και έγκαιρο problem solving, αλλά και για θέσπιση ορίων στο sales με βάση τις δυνατότητες της επιχείρησης και για ορθό συντονισμό γύρω από κοινά incentives, με ορίζοντα το customer success.

ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Πραγματικές εμπειρίες -βέλτιστης και απογοητευτικής- εξυπηρέτησης πελάτη αφηγήθηκε ο Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, φέρνοντας παραδείγματα από μικρότερες και μεγαλύτερες εταιρείες. Οι άνθρωποι βρίσκονταν στο επίκεντρο όλων των ιστοριών, καταδεικνύοντας ότι πίσω από κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη κρύβεται η φιλοσοφία της επιχείρησης.

Καθήκον της διοίκησης είναι να δημιουργήσει μια κουλτούρα που να στηρίζεται σε αδιαπραγμάτευτες αξίες τις οποίες να ενστερνίζονται όλα τα μέλη του ανθρώπινου δυναμικού, καθορίζοντας το DNA του σε κάθε στιγμή εργασίας. Ειδικά σήμερα, που η πανδημία δημιουργεί ειδικές συνθήκες, η διασφάλιση επιπλέον δεξιοτήτων και υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης των ανθρώπων που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες καθίσταται πιο επιτακτική από ποτέ, ενώ, σύμφωνα με τον Θ. Σαρανταένα, η παγίδα της υπόσχεσης καραδοκεί, με τις εταιρείες να κινδυνεύουν να αποτύχουν να σταθούν στο ύψος των προσδοκιών του πελάτη.

Η τρέχουσα συγκυρία αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την προσφορά αξιομνημόνευτων εμπειριών για όσους θα κάνουν το extra mile, με τον σεβασμό και την αδιάκοπη προσπάθεια ανταπόκρισης στα αιτήματα του πελάτη να αποτελούν sine qua non.

«ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ»
Εκεί θα βρεις και την ποιοτική εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία αποτελεί όργανο, αυτό που είναι προαπαιτούμενο είναι το mindset. Αυτό υποστήριξε ο Κώστας Κωνσταντίνου, Στέλεχος της Cosmote, παρουσιάζοντας την κουλτούρα του #asto_pano_mou, ως ένα σύστημα αρχών, μια φιλοσοφία. Φέροντας την καινοτομία στο DNA της, επένδυσε στην αλλαγή της νοοτροπίας των ανθρώπων της, σε συνεργασία με όλα τα τμήματα της επιχείρησης, με κατεύθυνση από την ανώτατη ηγεσία.

Στο περιβάλλον της πανδημίας, αξιοποιώντας best practices αναπτύχθηκαν πρωτοβουλίες και ενέργειες που οδήγησαν στην οικοδόμηση μιας πολύ ικανοποιημένης πελατειακής βάσης. Υπομονή, proactive λειτουργία, έμπνευση και lead by example λειτουργούν ως βάση, ενώ η υπευθυνότητα και η προτεραιότητα στον πελάτη συνιστούν τις σημαντικότερες αξίες, διασφαλίζοντας εξαιρετικά υψηλό δείκτη NPS.

Αναθεώρηση πολιτικών και διαδικασιών, ανάπτυξη εργαλείων και εκπαίδευση όλων των ομάδων ήταν μερικές από τις δράσεις που αναλήφθηκαν για την υλοποίηση του #asto_pano_mou. Στην ίδια κατεύθυνση, ανασχεδιάστηκαν τα metrics, με το συναίσθημα, την ελάχιστη προσπάθεια, την ομοιογένεια και τη σύσταση να αποτελούν τους κύριους πυλώνες. Ως αποτέλεσμα, έχει επιτευχθεί ενίσχυση όλων των δεικτών του CX, αύξηση της ικανοποίησης των εργαζομένων, όπως και αύξηση πωλήσεων.

TA SOCIAL MEDIA ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ CX
Όταν σκεφτόμαστε το customer service, κοινωνικά δίκτυα όπως τα Facebook, YouTube, Whatsapp και Instagram, μετατρέπονται σε καταλύτες για τη χάραξη στρατηγικής. Για τον Alex Khan, δεδομένου ότι οι πελάτες σας σας συγκρίνουν με την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης που είχαν ποτέ, απαραίτητο είναι να παρακολουθείτε τα σχόλιά τους στα κοινωνικά σας προφίλ, στο Amazon, αλλά και χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Twitter Advanced Search που παρέχει πρόσβαση σε συζητήσεις σχετικά με ένα θέμα που σας αφορά. Έχοντας ακούσει προσεκτικά τη βάση σας, ποια είναι τα επόμενα βήματα;

  • Context, content και community είναι πρωταρχικοί άξονες.
  • Αλληλεπιδράστε ατομικά με τους followers σας δείχνοντας ενδιαφέρον για τους ίδιους ατομικά.
  • Κάντε repost θετικό περιεχόμενο από την κοινότητά σας και ενημερώστε τα άτομα που το δημιούργησαν, ώστε να κάνουν και ίδιοι repost.         
  • Απαντήστε σε όλα τα reviews και μοιραστείτε τα θετικά σχόλια στα κανάλια σας. Αναφέρετε τον reviewer ώστε να το κάνει repost.
  • Δημιουργήστε ένα carousel ad με μαρτυρίες ικανοποιημένων πελατών αντί να προβάλλετε οι ίδιοι το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
  • Σε περίπτωση αρνητικής κριτικής, απαντήστε άμεσα, αναλάβετε την ευθύνη, απολογηθείτε και διορθώστε το πρόβλημα.

Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΥΕΞΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ο Covid-19 προκάλεσε ανατροπές στους εργασιακούς χώρους, αλλά και υψηλές προσδοκίες για την ανταπόκριση των εταιρειών. Τι αντίκτυπο έχει αυτό το νέο πλαίσιο στην ευεξία των εργαζομένων; Σύμφωνα με την Τατιάνα Τούντα, CEO της Hellas EAP, παρά το ότι η ευεξία των υπαλλήλων συνδέεται άμεσα με την παραγωγικότητα, όλοι οι σχετικοί δείκτες κινούνται πτωτικά, ενώ το στρες αυξάνεται ραγδαία, ήδη από την προ-πανδημίας εποχή.

Το 2019, το 79% των managers ανησυχούσαν για το άγχος στο εργασιακό περιβάλλον, αλλά μόλις το 30% των χώρων εργασίας διέθεταν τρόπους αντιμετώπισής του. Την ίδια χρονιά, η Gallup ανέδειξε την Ελλάδα πρωταθλήτρια στο εργασιακό άγχος. Με την έλευση της πανδημίας, η ανισορροπία επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής, καθώς και οι νέες συνθήκες κοινωνικοποίησης αυξάνουν τα επίπεδα ανασφάλειας και κατάθλιψης, με ερευνητικά δεδομένα να καταδεικνύουν διψήφια ποσοστά απώλειας παραγωγικότητας.

Ενδεικτικά, το 41% των C-level στελεχών δηλώνει ότι έχει επιβαρυνθεί η ψυχική του υγεία, ενώ άνω του 50% των εργαζομένων να αναφέρει ψυχική εξάντληση. Σε αυτό το περιβάλλον, οι εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής είναι εξαιρετικά επιβαρυμένοι, προσπαθώντας να κρατήσουν τις ισορροπίες, ενώ καλούνται να επικοινωνήσουν με πελάτες που είναι πια και οι ίδιοι ιδιαίτερα ανήσυχοι. Υπό αυτές τις συνθήκες, δύο επιταγές γίνονται σαφείς:

  1. Αναδιαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας με επίκεντρο την ευεξία των εργαζομένων: Βαρύτητα στην πρόληψη, την ενημέρωση, τη συνέπεια και την ολιστική προσέγγιση.
  1. Ανάγκη για ανθρωποκεντρική ηγεσία με ενσυναίσθηση: Ο ηγέτης θα πρέπει να λειτουργεί ως role model.

Η ΚΡΙΣΗ ΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ
Η ιστορία των κρίσεων είναι μακρά και καλεί για αλλαγή νοοτροπίας. Με αυτό δεδομένο, ο Dr. Nikolaos Dimitriadis, Head of Neuro Consulting Services της Optimal HR, προέβλεψε ότι η κρίση θα αποτελεί πλέον τη νέα κανονικότητα, με διαφορετικές εκφάνσεις και εντάσεις κάθε φορά, επηρεάζοντας όλα τα industries. Μεταξύ αυτών και οι branded και marketing ενέργειες. Με φόντο την πανδημία, οι επικοινωνιακές αντιδράσεις των εταιρειών κυμάνθηκαν σε ένα ορισμένο φάσμα εξελισσόμενες παράλληλα με την κρίση, ξεκινώντας από το μήνυμα «Είμαστε μαζί σε αυτό», μέχρι την ενημέρωση για τους τρόπους συμβολής στον περιορισμό της διάδοσης του ιού, αλλά και την ενεργό ενίσχυση της κοινωνίας. Αναμφίβολα, η πρώτη προσέγγιση είναι η λιγότερο αποτελεσματική, λαμβάνοντας υπόψη, ότι, σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα, οι επιλογές των ανθρώπων καθορίζονται από το πώς αξιολογούν δύο χαρακτηριστικά στους άλλους: τη ζεστασιά και την ικανότητά τους. Υψηλά σκορ και στα δύο προκαλούν θαυμασμό και έλξη, ενώ αποτυχία και στα δύο περιφρόνηση και απόρριψη.

ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ C.A.S.H;
«Όλοι», απάντησε ο David Brower, Impactful super engaging professional keynote και Tedx speaker. Ωστόσο, σε μια εποχή που οι δεσμοί εταιρείας-πελάτη βασίζονται στη διάδραση και την οικειότητα, το C.A.S.H. μεταφράζεται σε Connection (σύνδεση), Αppreciation (εκτίμηση), Sensorial (υπέρβαση) και Home (σπίτι). Σε μια άκρως engaging παρουσίαση, με πνευματισμό αλλά και πρακτικά tips και ασκήσεις αυτοβελτίωσης, ο David Brower ανέλυσε κάθε μια από αυτές τις έννοιες και τις συνεπαγωγές τους για τους ανθρώπους και τα brands.

  • Σύνδεση: Απαιτείται πρώτα σύνδεση με τον εαυτό μας, γνώθι σαυτόν και αυτοεκτίμηση. Πάρτε λίγο χρόνο κάθε μέρα για να γνωρίσετε καλύτερα εσάς και τα συναισθήματά σας.
  • Εκτίμηση: Εξωτερικεύστε την ευγνωμοσύνη και την εκτίμηση που νιώθετε προς τους άλλους. Απλές εκφράσεις, όπως το χαμόγελο και τα λόγια αναγνώρισης, κάνουν τους ανθρώπους να σας εμπιστεύονται και να επιθυμούν να είναι μαζί σας.
  • Υπέρβαση: Φροντίστε με μικρά πράγματα, εκπλήξεις και υπερβάσεις να προσφέρετε χαρά και ενέργεια, κάνοντας τους ανθρώπους να νιώθουν ξεχωριστούς και τις εμπειρίες τους αξέχαστες.
  • Σπίτι: Μέσα από όλα τα παραπάνω, συγκεντρώστε την ενέργεια για να νιώσετε ότι έχετε τον έλεγχο και μπορείτε να απολαύσετε με αυτοπεποίθηση όσα λαμβάνετε από win-win σχέσεις.

Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΕΝΟΣ LIVE VIDEO
Οι εργασίες του συνεδρίου ξεκίνησαν με το hands-on workshop που παρέδωσε ο Alex Khan, International entrepreneur, social media coach και live video coach, ο οποίος προχώρησε στην «ανατομία» του τέλειου live video σε Facebook και Instagram. To marketing σήμερα είναι σαν το Tinder, υποστήριξε ο ίδιος, καθώς το μόνο που χωρίζει κάθε brand από τον ανταγωνισμό είναι ένα μόνο swipe. Τι είδους περιεχόμενο μπορεί επομένως να κερδίσει και να κρατήσει το ενδιαφέρον; Κάτι που να προσθέτει αξία: εκπαιδευτικό, διασκεδαστικό ή inspiring. Όπως σημείωσε, από κάθε είδος περιεχομένου, το live video είναι αυτό που θα εξασφαλίσει μεγαλύτερη ορατότητα, καθώς έχει τρεις φορές μεγαλύτερη διάρκεια παρακολούθησης από τα συνήθη videos, 6 φορές περισσότερο engagement και είναι δωρεάν. Τι χρειάζεται για ένα επιτυχημένο live session;

  • Μέριμνα για τεχνικά ζητήματα όπως ο φωτισμός, ο ήχος, η καλή διαδικτυακή σύνδεση.
  • Εκ των προτέρων προώθηση του stream, μέσω Instagram Stories, Facebook Announcements κ.λπ.
  • Παρουσιάστε τον εαυτό σας και το περιεχόμενο του video στο πρώτο λεπτό δημιουργώντας ευκαιρίες για αλληλεπίδραση με απλές ερωτήσεις.
  • Σε περίπτωση πανικού, στρέψτε την κάμερα στον περιβάλλοντα χώρο.
  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το BIGVU και το restream.io.

LIVE VIDEO MATERIAL
Όπως τόνισε ο Alex Khan, η επιλογή του κατάλληλου περιεχομένου για live video είναι ζωτικής σημασίας και ποικίλει κάθε φορά. Κάποιες ιδέες που έδωσε είναι οι εξής:

  • Προσωπική ιστορία
  • Q&A
  • Διαγωνισμοί
  • Sneak peak για κάποιο λανσάρισμα
  • Έρευνα καταναλωτών
  • Συνεντεύξεις με influencers
  • Behind the scenes
  • Unboxing
  • How to’s

TA ΤΡΙΑ ΕΙΔΗ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ
Πώς μπορεί ένα brand να αυξήσει το επίπεδο της ενσυναίσθησής του; Ο Dr. Nikolaos Dimitriadis ανέλυσε τα τρία είδη ενσυναίσθησης που πρέπει να διαθέτει και τα διαφορετικά επίπεδα εφαρμογής της για της marketers.

Είδη:

  1. Γνωστική: Βασίζεται στην ανάλυση του πώς μπορεί να σκέφτεται ο της. Απαιτούνται data analytics με έμφαση στα νευροδεδομένα.
  2. Συναισθηματική: Δεν υπάρχει σκέψη, υπάρχει συναίσθημα. Υπάρχει αυτόματα μεταφορά του αισθήματος του άλλου. Σε όλα τα touchpoints θα πρέπει το brand να εκπέμπει ζεστασιά.
  3. Συμπεριφορική: Δεν υπάρχει ανάλυση ή συναίσθημα αλλά άμεση λήψη δράσης. Όλα τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας/του προϊόντος αλλά και το customer care θα πρέπει να είναι προσανατολισμένα στη λύση.

Επίπεδα εφαρμογής:

  1. Στρατηγική: Aξίες, purpose, κουλτούρα, εταιρική πολιτειότητα.
  2. Τακτική: Brand positions, stories και portfolios.
  3. Operational: Customer service, πωλήσεις, online.

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ COMMUNITY ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ
Προκειμένου να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και πιστότητας με την κοινότητά τους, ο Alex Khan κάλεσε τα brands να αναρωτηθούν τα εξής:

  1. Το περιεχόμενό σας προσελκύει engagement και αλληλεπίδραση με τους χρήστες;
  2. Διαθέτετε πόρους για να απαντάτε και να διαχειρίζεστε @mentions;
  3. Πόσο συχνά έχετε 1:1 συζητήσεις με τα μέλη του community;
  4. Ποιοι είναι οι top fans σας και πώς αλληλεπιδράτε μαζί τους;
  5. Ασχολείστε με αναφορές που δεν σχετίζονται με το brand σας άμεσα;
  6. Πόσο συχνά αξιοποιείτε user-generated content;
  7. Εμπλέκετε αρκετά το ανθρώπινο δυναμικό σας ώστε να γίνουν πρεσβευτές σας;

ΚΑΨΤΕ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ COVID EDITION
Εμπλέκοντας διασκεδαστικά τους συνέδρους, οι Δημήτρης Μακαλιάς και Ζήσης Ρούμπος παρουσίασαν το «Κάψτε το σενάριο Covid Edition», με διαδραστικά παιχνίδια και θέμα την εξυπηρέτηση πελατών. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, εξέπλητταν ευχάριστα τους συμμετέχοντες με αιφνιδιαστικές χιουμοριστικές παρεμβάσεις.