Στην ανακοίνωση των εταιρειών που διακρίθηκαν, στο πλαίσιο των Customer Service Awards 2020, προχώρησε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, το οποίο διοργάνωσε τον θεσμό για ενδέκατη συνεχή χρονιά, την Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου.

Τα CS Awards επιβράβευσαν, για μία ακόμη φορά, τις εταιρείες, που θέτουν την Εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα. Την τελετή παρακολούθησαν, live, περισσότερα από 3.500 Στελέχη, σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση με παρουσιαστή τον Γιώργο Λιανό, που κράτησε το ενδιαφέρον του κοινού, αμείωτο μέχρι το τέλος.

Το ΕΙΕΠ, παραμένοντας σταθερό στις αξίες του και στο όραμά του, επιβραβεύει 11 χρόνια τώρα τις εταιρείες, τους οργανισμούς και τα στελέχη της εξυπηρέτησης πελατών εκείνα που δουλεύουν καθημερινά με γνώμονα την ποιοτική Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών.

Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, κάλεσε στη σκηνή τον Δρ. Ανδρέα Μεντή, Διευθυντή Εργαστηρίων Δημόσιας Υγείας του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ για να απονείμει το Ειδικό Βραβείο ΕΙΕΠ στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ και, ειδικότερα, στο Διαγνωστικό του Τμήμα, τα στελέχη του οποίου δίνουν, από την πρώτη στιγμή, τη δύσκολη μάχη κατά της πανδημίας του Covid-19.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ έχει ήδη συμπληρώσει τα 100 χρόνια λειτουργίας του στην Ελλάδα και το ΕΙΕΠ θέλησε να το τιμήσει για το σύνολο της προσφοράς του στην κοινωνία και τον άνθρωπο γενικότερα.

Στην Κριτική Επιτροπή των Βραβείων συμμετείχαν επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου, ενώ Επικεφαλής ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Κοσμήτορας Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Διατηρώντας την ποιότητα του θεσμού σε υψηλά επίπεδα και φέτος, παρείχε παράλληλη διερμηνεία της εκδήλωσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, από τη Νεφέλη Ράντου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών και Διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας.

ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ
Ο Πρόεδρος του ΔΣ ΕΙΕΠ, Frank Thibaut και Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «2020, τι χρονιά! Ο κόσμος έχει αλλάξει από τα προηγούμενα εθνικά βραβεία. Το 2020 ήταν μία απίστευτα δύσκολη χρονιά για όλους τους τομείς της αγοράς, ήταν, επίσης, και  μία ευκαιρία για προβληματισμό. Μας ενθάρρυνε να προσαρμοστούμε, να καινοτομήσουμε και να κάνουμε τα πράγματα στη δουλειά μας, αλλά και στην προσωπική μας ζωή, λιγάκι διαφορετικά.

Παρά όμως τις δυσκολίες, είδαμε τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών των επιχειρήσεών μας, να ρίχνουν απίστευτη δουλειά, με ανθρωπιά, ψυχραιμία και χαμόγελο, διατηρώντας τον τομέα της εξυπηρέτησης σε υψηλό επίπεδο. Απόψε λοιπόν, μέσω της ψηφιακής αυτής τελετής, είναι μία ευκαιρία για όλους εμάς που εργαστήκαμε στην πρώτη γραμμή, να έρθουμε κοντά και να γιορτάσουμε αυτό το σπουδαίο έργο που πετύχαμε όλοι μαζί. Οι συμμετοχές φέτος ξεπέρασαν τις συμμετοχές κάθε άλλης χρονιάς. Η συμβολή σας δείχνει ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να υπηρετούμε την κοινότητα που πιστεύει στην Άριστη Εξυπηρέτηση με έμπνευση και ενθουσιασμό».

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν καταφέρει να γίνουν κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο, και έχουν πιστοποιηθεί κατά ISO 9001 από το 2018. Τα βραβεία που παρέλαβαν οι Νικητές φιλοτέχνησε και φέτος, η γλύπτρια Μιχαέλα Θεοδωρακάκου. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 τέθηκαν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του ΣΕΒ, το ΣΕΚΕΕ & του ΙΕΑ.

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ 2020

  • Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training
    • Cosmote – Customer Excellence Award
    • Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος – Customer Distinction Award
    • Παπαστράτος – Customer Distinction Award
  • H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Innovation in Customer Service
    • Vodafone – Customer Excellence Award
    • Νέα Οδός – Customer Distinction Award
    • Optima Bank – Customer Distinction Award
  • Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη – Voice of the customer
    • Nespresso Hellas – Customer Excellence Award
    • Cosmote E-Value – Customer Distinction Award
    • BMW Financial Services – Customer Distinction Award
  • Καλύτερος Συνδυασμών Διαύλων εξυπηρέτησης πελάτη – Best Omni-channel customer experience
    • Nespresso Hellas – Customer Excellence Award
    • Cosmote E-Value – Customer Distinction Award
    • Kaizen Gaming – Customer Distinction Award
  • Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/ Ομάδα)
    • Cosmote E-Value – Customer Excellence Award
    • Παπαστράτος – Customer Distinction Award
    • Eurolife FFH – Customer Distinction Award
  • Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer experience team of the year
    • Cosmote E-Value – Customer Excellence Award
    • Carglass – Customer Distinction Award
    • Vodafone – Customer Distinction Award
  • Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer experience organisation of the year
    • ΟΠΑΠ – Customer Excellence Award
    • Manifest Services – Customer Distinction Award
    • Nespresso Hellas – Customer Distinction Award
  • Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Contact Center of the year
    • Vodafone – Customer Excellence Award
    • Cosmote E-Value – Customer Distinction Award
    • Teleperformance – Customer Distinction Award
  • Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best use of Technologies in Customer Service)
    • Vodafone – Customer Excellence Award
    • Avin Oil – Customer Distinction Award
    • Prakrtiker Hellas – Customer Distinction Award
  • Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο (Best Outsourcing Partneship)
    • ΔΕΗ & Cosmote E-Value – Customer Excellence Award
    • ΟΠΑΠ & CQS – Customer Distinction Award
    • Mellon Technologies & Optima Bank – Customer Distinction Award
  • Καλύτερη εξυπηρέτηση σε διαδικτυακό κατάστημα – Best online customer experience (e-shop)
    • Nespresso Hellas – Customer Excellence Award
    • Μουστάκας – Customer Distinction Award
    • Novibet – Customer Distinction Award

Χορηγοί και Υποστηρικτές της Τελετής

  • ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ: Cosmote & Cosmote E-Value
  • ΧΟΡΗΓΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ: BOUSSIAS, Eurobank, Eurolife FFH, Kaizen Gaming, Novibet, Vodafone, Αττικές Διαδρομές, ΟΠΑΠ, Παπαστράτος
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΕΛΕΤΗΣ: Mellon Technologies
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ: Alpha Bank, Carglass, Conferience, Coral, Stanley Black&Decker, Ασφάλειαι Μινέττα
  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: MainSys
  • ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: Open TV, Global Sustain, Daily Fax, Μarketing Week, Total Business, Insider.gr, Liquid Media, Επιχειρώ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση και το θεσμό, μπορείτε να επισκεφθείτε τo www.csawards.gr