«Η οικογένεια για εμάς αναδεικνύεται ως μέγιστη αξία, ειδικά σε τέτοιες δύσκολες περιόδους και αποτελεί πηγή αισιοδοξίας και ασφάλειας. Η καμπάνια μας ξεχώρισε γιατί μίλησε κατευθείαν στην καρδιά όλων των ανθρώπων».
«Η οικογένεια για εμάς αναδεικνύεται ως μέγιστη αξία, ειδικά σε τέτοιες δύσκολες περιόδους και αποτελεί πηγή αισιοδοξίας και ασφάλειας. Η καμπάνια μας ξεχώρισε γιατί μίλησε κατευθείαν στην καρδιά όλων των ανθρώπων».
Μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες «εγκλεισμού» μιας ολόκληρης κοινωνίας, η Δέλτα ήταν από τις πρώτες εταιρείες που θέλησε να μιλήσει εμψυχωτικά στο κοινό, μέσα από την καμπάνια «για κάθε τι που αξίζει». Ενώ ο φόβος της πανδημίας και η επιβολή του lockdown ανέτρεπαν τα δεδομένα της καθημερινότητας, τα παιδιά ήρθαν να προσφέρουν στους γονείς τους ένα ποτήρι γάλα και να τους θυμίσουν την αξία των προσωπικών στιγμών: «Θελήσαμε να φωτίσουμε τη θετική οπτική του “εγκλεισμού”, που δεν είναι άλλη από την ευκαιρία να απολαύσει κανείς ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους αγαπημένους του ανθρώπους», επισημαίνει η Έλια Μπαϊμά. Πίσω από το απλό και δυνατό αυτό concept, κρύβεται η διαχρονική προσπάθεια της εταιρείας, εδώ και 68 χρόνια, να βρίσκεται δίπλα στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας.
MW: Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας οδήγησαν στην ενέργεια της καμπάνιας «για κάθε τι που αξίζει»;
Έλια Μπαϊμά: Μπροστά στην πρωτοφανή κρίση που ξέσπασε και στη χώρα μας, δεν μπορούσαμε παρά να εκφράσουμε την δική μας θέση. Η καμπάνια μας εκφράζει βασικά τον εταιρικό μας σκοπό και ρόλο, να στηρίζουμε καθημερινά ότι αξίζει, ξεκινώντας από τον άνθρωπο, καταναλωτή, πελάτη, προμηθευτή, συνεργάτη, εργαζόμενό μας, αλλά και την ευρύτερη κοινωνία και το περιβάλλον που ζούμε. Για την πρώτη περίοδο αντιμετώπισης της πανδημίας, αυτό που αναδείξαμε ως μέγιστη αξία είναι το «μένουμε σπίτι», αλλά με μια πιο θετική διάσταση. Η Δέλτα εξάλλου, βρίσκεται διαχρονικά δίπλα στην ελληνική οικογένεια, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα για κάθε νοικοκυριό.
Ας μιλήσουμε για το concept της επικοινωνίας. Πως οδηγηθήκατε στην ανάδειξη της ευκαιρίας που σηματοδοτούσε το «Μένουμε Σπίτι» για ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα;
Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές μας παρασύρει η καθημερινότητα, η ζωή μας που τρέχει με γοργούς ρυθμούς. Τα πρέπει και η λίστα με τις υποχρεώσεις που δεν τελειώνουν ποτέ και o χρόνος με τους ανθρώπους μας που είναι πάντα λίγος. Ένα πρωινό στο «πόδι» είναι δυστυχώς μια καθημερινότητα για πολλές οικογένειες.
Σκοπός μας ήταν να παροτρύνουμε τον κόσμο, ιδίως το διάστημα της πανδημίας, να το δει ως ευκαιρία να περάσει περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους του.
Για εμάς στην ΔΕΛΤΑ κάθε ποτήρι γάλα, είναι μια αφορμή να κάνουμε μια παύση και να χαρούμε τη σχέση μας με τους αγαπημένους μας ανθρώπους και ειδικά τα παιδιά μας, που έχουν τόσο ανάγκη από την ανθρώπινη και ουσιαστική οικογενειακή επαφή.
Πώς μεταφράζεται για τη μάρκα Δέλτα το μήνυμα «για κάθε τι που αξίζει»; Πως συνάδει με όλα όσα εκπροσωπεί η μάρκα για το κοινό;
Για εμάς στην ΔΕΛΤΑ το επίκεντρο είναι ο άνθρωπος, είτε είναι συνάδελφος, παραγωγός, καταναλωτής, είτε η ευρύτερη ελληνική οικογένεια. Το «για κάθε τι που αξίζει» είναι στην καθημερινότητα μας στη ΔΕΛΤΑ, είναι κομμάτι του DNA μας, καθώς εκπροσωπεί τη συνολική μας στρατηγική.
Είτε είναι η προσφορά μας στην ελληνική οικογένεια με μορφή εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, είτε είναι οι καθημερινές σχέσεις που έχουμε με τους παραγωγούς μας, είτε η συνεχής προσπάθειά μας ώστε οι καταναλωτές μας να βρίσκουν τα προϊόντα μας από άκρη σ’άκρη αυτού του τόπου. Είμαστε εδώ 68 χρόνια, για να υποστηρίζουμε κάθε τι που αξίζει.
Όλα αυτά, έγιναν εν μέσω ξεσπάσματος της πανδημίας και πλήρους ανατροπής της καθημερινότητας όλων. Ποιες παράμετροι στάθηκαν πολύτιμοι αρωγοί ώστε να υλοποιηθεί το project με επιτυχία;
Σίγουρα το ξέσπασμα της πανδημίας, αλλά και το «Μένουμε Σπίτι», μας δημιούργησαν στην αρχή ένα μούδιασμα, που στη συνέχεια όμως μας έδωσε την ώθηση να δουλέψουμε με ένα εντελώς νέο τρόπο. Η προσαρμοστικότητά μας στα νέα δεδομένα, αλλά και τα γρήγορα αντανακλαστικά όλης της ομάδας της ΔΕΛΤΑ, της διαφημιστικής μας Wunderman Thompson, της εταιρείας παραγωγής Parasol, αλλά και του media shop μας OMD Tempo, μας βοήθησαν να υλοποιήσουμε σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα, την πρώτη κιόλας εβδομάδα της κρίσης, το συγκεκριμένο project. Επιπλέον, όσον αφορά στο πρακτικό κομμάτι, καταλυτικό ρόλο έπαιξαν και τα συστήματα τεχνολογίας που υιοθέτησε σε πρώτο χρόνο η Δέλτα, για να εργαστούμε αποτελεσματικά κάτω από τις νέες συνθήκες.
Υπήρξε εξειδίκευση της καμπάνιας αυτής; Είδαμε ότι η Δέλτα προχώρησε και σε άλλες ενέργειες, όπως οι δραστηριότητες και συνταγές για δημιουργικό χρόνο στο σπίτι…
Όπως πολύ σωστά αναφέρετε, η 360 καμπάνια «Για καθετί που αξίζει», δεν ήταν μόνο το τηλεοπτικό μας, αλλά έγινε και digital επικοινωνία, ραδιόφωνο, καθώς και αρκετές καταχωρήσεις. Στη ΔΕΛΤΑ, οι στιγμές με τους αγαπημένους μας είναι πολύ σημαντικές, οπότε με αφορμή ένα ποτήρι γάλα, προτείναμε τόσο κάποιες συνταγές που μπορεί να δημιουργήσει όλη η οικογένεια μαζί, αλλά και μια σειρά από δημιουργικές δραστηριότητες, με μοναδικό σκοπό τον ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους μας. Το «Για καθετί που αξίζει» μόλις ξεκίνησε το ταξίδι του και στο άμεσο μέλλον θα δείτε και τα επόμενα βήματα αυτού του πολύ όμορφου ταξιδιού.
Κλείνοντας, θα ήθελα να σας ρωτήσω ποια είναι η πεποίθησή σας γενικότερα για το ρόλο των brands σε περιόδους κρίσεων.
Οι εταιρείες και οι μάρκες που εμπιστεύονται οι καταναλωτές, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας. Σε περιόδους κρίσεων, όπως αυτή που διανύουμε, το σύνολο της κοινωνίας στρέφει ακόμα περισσότερο την προσοχή του στις μάρκες και τις εταιρίες, που καλούνται να δίνουν το παρών και να αποδεικνύουν έμπρακτα το ρόλο τους. Η κοινή γνώμη περιμένει από αυτές να σταθούν δίπλα στην κοινωνία έμπρακτα, με την δράση τους, με την εμπορική πολιτική τους, με την επικοινωνία τους.
Εμείς ως Δέλτα, πράξαμε με υπευθυνότητα, από την αρχή αυτής της πανδημίας, μένοντας πιστοί στο brand purpose μας να στηρίζουμε κάθε τι που αξίζει. Φροντίσαμε για την ασφάλεια των εργαζομένων μας, που υπερβάλλουν εαυτούς ώστε οι παραγωγικές μονάδες να λειτουργούν αδιάληπτα, αλλά και υιοθετήσαμε πρόσθετα μέτρα και μέσα για την προστασία όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ταυτόχρονα επενδύσαμε σε συστήματα ασφαλούς εργασίας από το σπίτι, για όσους εργαζόμενους ήταν αυτό εφικτό. Καταφέραμε μάλιστα, να είμαστε ιδιαίτερα παραγωγικοί και πολλές φορές πιο ομαδικοί και δημιουργικοί υπό τις συνθήκες της τηλεργασίας.
Ενισχύσαμε το σύστημα Υγείας, προσφέροντας στο ΕΚΑΒ δύο υπερσύγχρονους φορητούς θαλάμους αρνητικής πίεσης, για την ανάγκη ασφαλούς διακομιδής ασθενών με κορωνοϊό στα νοσοκομεία αναφοράς. Και όπως κάνουμε πάντα, ενισχύσαμε τη φροντίδα μας στις ευπαθείς ομάδες, ηλικιωμένους, παιδιά και απόρους, προσφέροντας προϊόντα μας που αποτελούν βασικά διατροφικά αγαθά.