Με πρωτοβουλία του δικτύου, χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα

Σε μια έκτακτη συνάντηση με βασικούς επικεφαλής media agencies προχώρησε το Facebook, σε μια προσπάθεια να αμβλύνει τους προβληματισμούς τους σχετικά με τις πολιτικές για τον περιορισμό της ρητορικής μίσους. Η Carolyn Everson, Vice-President of Global Marketing Solutions της Facebook, συντόνισε, παρουσία των Neil Potts, Public Policy Director και Guy Rosen, Vice-President of Integrity, μια ωριαία διεθνή σύσκεψη στις 30 Ιουνίου, παραμονή της έναρξης του διαφημιστικού μποϊκοτάζ της πλατφόρμας που ανακοίνωσε πληθώρα εταιρειών.

Κατά τη διάρκειά της, τα στελέχη του κοινωνικού δικτύου επανέλαβαν, κυρίως, τις ανακοινώσεις που έγιναν πρόσφατα, αναφορικά με τις σχετικές πρωτοβουλίες που σχεδιάζονται και υποστήριξαν ακόμη μια φορά ότι πλέον το Facebook απομακρύνει το 89% των δημοσιεύσεων μίσους με αυτοματοποιημένα εργαλεία προτού τις δει κανείς, ποσοστό που βρισκόταν στο 23% πριν 3 χρόνια.

Διαβεβαίωσαν δε ότι η πλατφόρμα θα συνεργαστεί με οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων για τον έλεγχο της πολιτικής της, κάτι που θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Αυγούστου. Ωστόσο, σύμφωνα με τα agencies, η εταιρεία δεν έχει κάνει αρκετά για να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των διαφημιζόμενων, ενώ και τα ίδια τα media agencies παραμένουν επιφυλακτικά, λόγω και της έλλειψης εμπορικών κινήτρων για συνεργασία.
(Πηγή: Campaign)