Φέτος αποφασίσαμε να δώσουμε το βάρος των βραβείων μας σε φορείς που φέρνουν κάθε μέρα αποτελέσματα και βοηθούν τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων.

Έτσι, για κάθε γραμμάριο που ζυγίζει ένα Εffie, η McCann προσφέρει αντίστοιχα 1 ευρώ στους: ADHD Hellas, Περιοδικό δρόμου «Σχεδία», FoodOn, Νοσηλεία και ActionAid.

«ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ»
«Η καμπάνια της ActionΑid δημιούργησε πόλωση, προκάλεσε αντιδράσεις, ακόμα και θυμό σε κάποιους ανθρώπους που εκτέθηκαν σε αυτήν. Τους τάραξε και τους δημιούργησε ένα συναισθηματικό ξεβόλεμμα από το λαμπερό Χριστουγεννιάτικο πνεύμα. Ευτυχώς, υπήρχαν και πολλοί άλλοι που αφυπνίστηκαν, επηρεάστηκαν και συνειδητοποίησαν αυτό ακριβώς που ήθελε να τους πει η επικοινωνία μας.

Ο κόσμος ήρθε αντιμέτωπος, όχι με μια σκληρή διαφήμιση. Δεν υπάρχουν σκληρές διαφημίσεις. Υπάρχει η σκληρή αλήθεια. Η ωμή πραγματικότητα. Και αυτήν την αλήθεια τη ζούμε κάθε χρόνο, σε κάθε ταξίδι που κάνουμε στην Αφρική για να φτιάξουμε τις καμπάνιες της ActionAid. Αυτή, λοιπόν, τη σκληρή αλήθεια προσπαθήσαμε να μεταφέρουμε στους Έλληνες. Και όπως έδειξαν τα αποτελέσματα, οι Έλληνες, όντως, άφησαν στην άκρη τον θυμό και τον μετέτρεψαν σε αναδοχές.

Αν πρέπει να είναι συναισθηματικά χειριστική μια επικοινωνία, είναι μέρος μιας μεγάλης συζήτησης. Υπάρχουν περιπτώσεις και συνθήκες. Όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, είμαι κάθετη και απόλυτη. Όχι απλά επιτρέπεται. Επιβάλλεται να χρησιμοποιήσουμε ακόμη και το συναίσθημα, αν αυτό οδηγήσει στο να σωθεί έστω και μία ζωή. Όχι, φυσικά ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα. Αλλά τα Μέσα μπορούν να εξυπηρετήσουν έναν καλό σκοπό.

Ως άνθρωπος του δημιουργικού, δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι νιώθω μια μεγαλύτερη έλξη για τα βραβεία δημιουργικότητας. Όμως, τα συγκεκριμένα βραβεία, τα δύο Effies, που κερδίσαμε για λογαριασμό της ΑctionΑid, τα θεωρώ πολύτιμα. Γιατί, όταν τα αποτελέσματα έχουν να κάνουν με ανθρώπινες ζωές και όχι με νούμερα, τότε, κάπου μέσα μας, νιώθουμε πως κάναμε και εμείς κάτι σημαντικό. Κάτι που μας κάνει πραγματικά υπερήφανους και δικαιωμένους για αυτήν τη δουλειά».
Ελένη Ζησιμοπούλου, Executive Creative Director, McCann Athens

«ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ»
«H καμπάνια του Λουμίδη Παπαγάλου αριθμεί, ήδη, 30 χρόνια ζωής και έχει κερδίσει επάξια τον τίτλο της μακροβιότερης καμπάνιας στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης. Είναι εντυπωσιακό πως η ιδέα, για την οποία βραβευτήκαμε, πρωτοδημιουργήθηκε πριν από τόσα χρόνια, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πόσα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε στην επικοινωνία αλλά και στην κοινωνία.

Αυτό είναι και το υπέροχο παράδοξο της καμπάνιας του Λουμίδη Παπαγάλου: πρόκειται για μια επικοινωνία που όχι απλά αντέχει, αλλά δυναμώνει χρόνο με τον χρόνο, βοηθώντας το brand να κατακτά την προτίμηση και την αγάπη του κοινού. Μια καμπάνια που αποτελεί τη μικρογραφία της ελληνικής κοινωνίας, που παραμένει πάντοτε σύγχρονη, βρίσκοντας τον τρόπο να αφουγκράζεται τον παλμό της κάθε εποχής και δίνει τη δυνατότητα σε όλους μας να ταυτιζόμαστε με τους χαρακτήρες που περνούν από το Café του Λουμίδη και τις ιστορίες τους.

Σε προσωπικό επίπεδο, αισθάνομαι μεγάλη τιμή, αλλά και ευθύνη που αποτελώ κομμάτι μιας αλυσίδας ανθρώπων που εργάστηκαν και συνεργάστηκαν στη McCann και στη Nestlé, συμβάλλοντας, ο καθένας με τον τρόπο του, στην επιτυχία της καμπάνιας αυτής.

Σε όλους αυτούς ανήκει το Effie Award για το Sustained Success της καμπάνιας «Λουμίδης Café» που ξεκίνησε πριν 30 χρόνια, συνεχίζεται μέχρι σήμερα και ελπίζουμε ότι θα μας συντροφεύει για πολλά χρόνια ακόμη».
Ναταλία Συμεωνίδου, Head of Strategy, McCann Athens

«ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΑ ΑΚΟΥΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟΛΜΑΣ»
«Γι’ αυτό και είμαστε τόσο περήφανοι για την ακαδημία της Fanta, “the F* academy”- ακούσαμε και μετά τολμήσαμε. Τι ακούσαμε λοιπόν από τους Έλληνες teens; Άγχος, «πρέπει», στρες… Ακούσαμε μία ανάγκη για μία «άλλου τύπου» εκπαίδευση που θα δώσει τη διέξοδο που επιθυμούν, θα τους βοηθήσει να εξελίξουν τις δεξιότητές τους και θα καταφέρει να μιλήσει στην καρδιά τους.

Έτσι, δημιουργήθηκε η ακαδημία της Fanta“the F* academy”- η πρώτη edutainment ηλεκτρονική πλατφόρμα για όλα αυτά που ενδιαφέρουν τους εφήβους στην Ελλάδα του σήμερα, με καθηγητές, αγαπημένους content creators.

Το F* academy κατάφερε να προσφέρει την εμπειρία Fanta με έναν διαφορετικό τρόπο και την οδήγησε κατευθείαν στην καρδιά της Generation Z. Κατάφερε να πετύχει αποτελέσματα.

Τι κρατάμε ως ομάδα; Την τόλμη και την καινοτομία που χρειάζεται η σκέψη μας, για να εξελιχθεί ένα brand, καθώς και την επιμονή και υπομονή, ώστε να καταλάβουμε καλύτερα το τι ζητάει το κοινό-στόχος. Κρατάμε, επίσης, ότι ωραίες δουλειές γίνονται, όταν έχεις ωραίους συνεργάτες και αναγνωρίζουμε πόσο τυχεροί ήμασταν στο συγκεκριμένο εγχείρημα. Και τέλος, κρατάμε τα αποτελέσματα και πάμε για ακόμα μεγαλύτερα!».
Γιώργος Τριδήμας, Business Director, McCann Athens

#Facademy #fantagreece #McCannAthens