Λανσάρει την «Detail», για παρακολούθηση προϊόντων σε e-shops.
Με αφορμή τη συνεχή ανάπτυξη του online shopping, το Sales Promotion Center φέρνει στην Ελλάδα την καινοτόμο εφαρμογή Detail, σε αποκλειστική συνεργασία με την ομώνυμη σουηδική εταιρεία του oμίλου CPM/Omnicom. Η εφαρμογή,
η οποία λειτουργεί ήδη σε 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την online παρουσία των προϊόντων στα ηλεκτρονικά καταστήματα και να εντοπίζει τις χαμένες ευκαιρίες ηλεκτρονικών πωλήσεων.
Όπως επισημαίνει η εταιρεία, η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην Ελλάδα φέρνει στο επίκεντρο την omnichannel προσέγγιση του καταναλωτή, καθιστώντας απαραίτητο τον έλεγχο της online παρουσίας των προϊόντων, όπως συμβαίνει και στα φυσικά κανάλια πωλήσεων. Μέσω της «έξυπνης» εφαρμογής Detail προσφέρεται η δυνατότητα για συνολική ανάπτυξη των online πωλήσεων ενός brand.