Η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου και επιχειρείν δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται την τελευταία δεκαετία, με τον θεσμό των e-volution Awards να την παρακολουθεί από κοντά, επιβραβεύοντας κάθε χρόνο πρακτικές που κάνουν τη διαφορά. Κλείνοντας 10 χρόνια διεξαγωγής, ο θεσμός αποφάσισε να αναδείξει τους καλύτερους των καλύτερων, της δεκαετίας 2011-2020.

Τα e-volution Awards, τα βραβεία τα οποία εδώ και 10 χρόνια αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, ανακοίνωσαν πρόσφατα τα κορυφαία e-Shops, e-Businessesκαι Agencies της Δεκαετίας.

Με την ύψιστη διάκριση, για την περίοδο 2011-2020, τιμήθηκαν οι παρακάτω εταιρείες:

  • Το Public ως «E-Shop of the Decade»
  • Η Eurobank ως «E-Business of the Decade»
  • Η ATCOM ως «Agency of the Decade»

Τα e-volution Awards διοργανώνονται από το Marketing Week, την Boussias και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Συνολικά, βράβευσαν για την καινοτομία και την αποτελεσματικότητά τους όλα αυτά τα χρόνια τα κορυφαία 10 e-Shops, 10 e-Businesses και 10 Agencies της Δεκαετίας, όπως αυτά προέκυψαν από τις διακρίσεις και τους πόντους που έλαβαν συνολικά στα 10 πρώτα χρόνια διεξαγωγής του θεσμού.

  • Τα Κορυφαία e-Shops της Δεκαετίας
    Public, Cosmos Sport, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Shoe, Ikea, Καυκάς, Πλαίσιο, Pharmacy 295, Spitishop, Media Markt, Everest
  • Τα Κορυφαία e-Businesses της Δεκαετίας
    Eurobank, Alpha Bank, Aegean Airlines, Best Price, Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Παπαστράτος, Insurancemarket, Wind Hellas, Cosmote
  • Τα Κορυφαία Agencies της Δεκαετίας
    ATCOM, Sleed, Relevance Digital Agency, Lighthouse, Generation Y, ForestView, Globe One Digital, Netsteps, Plushost, Linakis Digital.

«Τα e-volution Awards εξελίχθηκαν παράλληλα με τον κλάδο και έγιναν ο πιο σημαντικός θεσμός του»
«Ο κύριος στόχος των e-Volution Awards ήταν η ανάδειξη και γνωστοποίηση βέλτιστων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για έναν νέο επιχειρηματικό κλάδο που αυτές οι πρακτικές δεν ήταν ευρέως γνωστές. Παράλληλα, το ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλον άλλαζε συνεχώς λόγω των σημαντικών ευκαιριών από την αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών αλλά και των κοινωνικών-οικονομικών προκλήσεων, όπως τα capital controls και η πανδημία.

Οι αρκετές κατηγορίες (με λεπτομέρειες στην επεξήγηση) εντάχθηκαν στα βραβεία για να βοηθήσουν τα πρώτα χρόνια τα τεχνικά στελέχη να αναδείξουν την επιχειρηματική αριστεία των επιχειρήσεων τους που αρκετές φορές ήταν κρυμμένη στις τεχνικές λεπτομέρειες. Αναλύοντας τις τρεις λίστες των κορυφαίων εταιρειών που διακρίθηκαν τη δεκαετία 2011-2020, αποδεικνύεται ότι ο στόχος επετεύχθη. Στα 10 αυτά χρόνια, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου επταπλασιάστηκε – από το 1,5 δισ. ευρώ σε περισσότερα από 10 δισ. ευρώ το 2020 – ενώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα από μερικές εκατοντάδες ξεπερνούν πλέον τα 12.000. Τα e-volution Awards εξελίχθηκαν παράλληλα με τον κλάδο και έγιναν ο πιο σημαντικός θεσμός του.

Με τα χρόνια, μάλιστα, κάλυψαν τον ευρύτερο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν με κατηγορίες όπως το Ψηφιακό Marketing, η Ηλεκτρονική Τραπεζική, το Κινητό Επιχειρείν και ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός. Οι συμμετοχές ήταν πάντα υψηλής ποιότητας και οι νικητές αρκετές φορές κρίνονταν στις λεπτομέρειες. Για αυτόν τον λόγο επελέγησαν κριτές, οι οποίοι όχι μόνο είχαν την αίσθηση της αγοράς και των τάσεων αλλά γνώριζαν κιόλας τις τεχνικές λεπτομέρειες στην υλοποίηση και μπορούσαν να αξιολογήσουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Οι εκατοντάδες των γνωστών κριτών που ενεπλάκησαν αποδεικνύουν την αποδοχή των βραβείων από το ευρύτερο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τέλος, με τη διάκριση “Distinction in e-Commerce” δόθηκε η δυνατότητα στα μικρότερα αλλά καινοτόμα ηλεκτρονικά καταστήματα να διακριθούν και έτσι να αναδειχθεί η νέα καινοτόμος επιχειρηματικότητα που τόσο πολύ την έχουμε ανάγκη στη χώρα μας».
Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής των e-volution Awards και ιδρυτικό στέλεχος των βραβείων

Οι τρεις μεγάλοι νικητές έχουν συμβάλει από την πλευρά τους στην εξέλιξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, ωριμάζοντας μαζί του.

E-Shop of the Decade
«Θα συνεχίσουμε στο μονοπάτι της αριστείας»

«Ευχαριστούμε θερμά για αυτή τη διάκριση, η οποία επιβραβεύει τη διαχρονική προσπάθεια της PMM να διαβλέπει τις ανάγκες των καταναλωτών, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους. Με πάνω από 65 εκατ. επισκέψεις, παραμένουμε ένας από τους κορυφαίους e-commerce retailers της χώρας. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ήρθαμε αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες εξελίξεις και σημαντικές αλλαγές, αλλά βγαίνουμε νικητές. Γι’ αυτό και το βραβείο αυτό σημαίνει πολλά για τους ανθρώπους μας. Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για περαιτέρω εξέλιξη, αυτή η διάκριση μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε στο μονοπάτι της αριστείας, για να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας».
Antoine Maccioni, Chief Online & Revenue Officer, PMM

E-Business of the Decade
«Ανάπτυξη ενός πλήρους οικοσυστήματος ψηφιακής τραπεζικής εξυπηρέτησης»
«Η βράβευση “Best e-Business of the Decade” μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση και ταυτόχρονα αποτελεί μια σημαντική επιβράβευση των προσπαθειών μας! Στην Eurobank, για περισσότερα από 20 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική, πρωταρχικός μας σκοπός είναι η ανάπτυξη ενός πλήρους οικοσυστήματος ψηφιακής τραπεζικής εξυπηρέτησης, μέσω του οποίου οι πελάτες μας, με άμεσο, διαφανή, λειτουργικό και φιλικό για τον χρήστη τρόπο, εξυπηρετούνται οποιαδήποτε στιγμή και από οποιοδήποτε κανάλι επιλέξουν.

Οι υπηρεσίες e-Banking και Eurobank Mobile App, υλοποιούνται σύμφωνα με τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές και τις σύγχρονες τάσεις και εξελίσσονται διαρκώς, αξιοποιώντας το feedback που μας παρέχουν οι ίδιοι οι χρήστες, σε επίπεδο σχεδιασμού και σε επίπεδο παρεχόμενων λειτουργιών. Ευχαριστούμε την εταιρεία Boussias για τα δέκα συναπτά χρόνια διακρίσεων με τα οποία μας τιμά και συνεχίζουμε».
Όλγα Χαραλαμπίδη, Επικεφαλής Τομέα Group Digital Channels, Eurobank

Agency of the Decade
«Η ATCOM ήταν εκεί από τις πρώτες μέρες του ηλεκτρονικού εμπορίου»
«Η βράβευσή μας ως το κορυφαίο agency της δεκαετίας αποτελεί μεγάλη τιμή για την εταιρεία μας. Η ATCOM ήταν εκεί από την αρχή, από τις πρώτες μέρες του ηλεκτρονικού εμπορίου, με το βλέμμα στραμμένο πάντα στην επόμενη μέρα. Οραματιστήκαμε και συνδιαμορφώσαμε την απογείωση του e-commerce, δουλεύοντας ώστε να γίνει καινοτόμο, να ξεπεράσει τα όρια των συσκευών, να αλλάξει τις ζωές όλων μας και να επεκταθεί σε κάθε κλάδο της αγοράς, ως αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιτυχημένης στρατηγικής e-business.

Και είμαστε υπερήφανοι που οι πρωταγωνιστές της ελληνικής επιχειρηματικότητας μας εμπιστεύτηκαν ως στρατηγικούς συνεργάτες στο ταξίδι αυτό. Η τιμητική αυτή βράβευση-ορόσημο επισφραγίζει το όραμα και τη δουλειά μας, την οποία συνεχίζουμε με αμείωτο ενθουσιασμό και ωριμότητα – μία ωριμότητα που καλλιεργείται αμοιβαία με τους πελάτες και συνοδοιπόρους μας. Ευχαριστούμε θερμά τον θεσμό των e-volution Awards και αφιερώνουμε αυτό το βραβείο σε όλους τους συνεργάτες μας και τους ανθρώπους της ATCOM».
Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO, ATCOM

Με αφορμή τη διάκρισή τους, εκπρόσωποι των κορυφαίων e-Shops της Δεκαετίας μοιράζονται το e-commerce όραμά τους, τους στόχους τους και τη «συνταγή» της επιτυχίας. 

«Το επιστέγασμα των προσπαθειών μας»
«Είναι τιμή μας η διάκριση αυτή και αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών μας να προσφέρουμε μια εξαιρετική εμπειρία. Συνδυάζοντας τεχνολογία και ταλέντο, επιδιώκουμε όλα αυτά τα χρόνια να προσφέρουμε online την καλύτερη δυνατή γκάμα αθλητικών μαζί με κορυφαίες υπηρεσίες περιεχομένου και υποστήριξης. Το βραβείο αφιερώνεται και στους 650 ανθρώπους μας που ασχολούνται καθημερινά με το νευραλγικό κομμάτι του e-commerce».
Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer, Cosmos Sport

«Όραμα, επενδύσεις, νέα ψηφιακά εργαλεία»
«Ξεκίνησε ως μια φρέσκια ιδέα πριν από χρόνια και τελικά έγινε το αγαπημένο AB Eshop για τις καθημερινές αγορές πολλών! Από μερικές παραγγελίες στην Αττική τότε, παραδίδουμε σήμερα χιλιάδες, σε 31 πόλεις πανελλαδικά, στο σπίτι, στο κατάστημα ή σε μόλις 2 ώρες, κάθε μέρα. Πώς τα καταφέραμε; Xάρη στο όραμα και την πεποίθηση ότι το εγχείρημα αξίζει, με επενδύσεις σε υποδομές και νέα ψηφιακά εργαλεία. Περισσότερο, όμως, με το πείσμα και την αστείρευτη διάθεση των ανθρώπων μας να δημιουργήσουν την καλύτερη αγοραστική εμπειρία για τους πελάτες μας!»
Ζέτα Χειμωνίδου, Αντιπρόεδρος Marketing, Στρατηγικής και Υπεύθυνη Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ΑΒ Βασιλόπουλος

«Διατηρούμε τον πελάτη στο επίκεντρο των προσπαθειών μας»
«Είμαστε όλοι μας στην εταιρεία MyShoe-N.I. Μίνογλου AE ιδιαίτερα υπερήφανοι και χαρούμενοι που περιλαμβάνεται το MyShoe στα 10 καλύτερα e-shops της δεκαετίας. Η διάκριση αυτή αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών όλων μας για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι και την υποδεχόμαστε, με τιμή, ως μεγάλη ανταμοιβή για τον εορτασμό της 10χρονης παρουσία μας. Ευχαριστώ τους ανθρώπους της εταιρείας και τους συνεργάτες μας για το πάθος, την υποστήριξη και τη συνέπεια με την οποία εργάζονται ώστε να διατηρούμε τον πελάτη στο επίκεντρο των προσπαθειών μας και να του προσφέρουμε πάντα μια ανώτατου επιπέδου αγοραστική εμπειρία. Ευχαριστώ τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη με την οποία μας τιμούν, διατηρώντας το MyShoeστην κορυφή των προτιμήσεών τους».
Ευάγγελος Μανουδάκης, Γενικός Διευθυντής,  MyShoe-N.I. Μίνογλου AΕ

«Εστιάσαμε σε μια πιο χρηστική αγοραστική εμπειρία»
«Η φιλοδοξία μας κατά τον επανασχεδιασμό του Ikea.gr ήταν να δημιουργήσουμε στους χρήστες την εμπειρία ενός καταστήματος Ikea όπου και αν βρίσκονται. Έτσι εστιάσαμε σε μια ακόμα πιο χρηστική αγοραστική εμπειρία, καλύπτοντας τις αυξανόμενες προσδοκίες των χρηστών, με δυναμικό σχεδιασμό, νέες τεχνολογίες και απρόσκοπτη πλοήγηση. Η διάκριση αυτή μας γεμίζει υπερηφάνεια, καθώς αναγνωρίζει την προσπάθειά μας, να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά στην ανάγκη των καταναλωτών, σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο».
Νίκος Καραβάνατζης, New Business Manager, Ikea GR, CY, BG

«Προτεραιότητά μας η ενίσχυση του e-commerce»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συγκεκριμένη διάκριση, καθώς στρατηγική προτεραιότητα της Καυκάς είναι η ενίσχυση του e-commerce και ο ευρύτερος ψηφιακός μετασχηματισμός των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας, αλλά και της εμπειρίας των πελατών μας. Ο συγκεκριμένος στόχος είχε ξεκινήσει να σχεδιάζεται προ ετών, προ Covid-19, και με τα νέα δεδομένα η υλοποίηση του επιταχύνθηκε και πλέον κινείται με ακόμα πολύ έντονους ρυθμούς. Eυχαριστούμε για τη διάκριση και συνεχίζουμε το ίδιο δυναμικά!».
Λία Μαραβέλη, E-commerce & CRM Manager, Καυκάς

«22 χρόνια καινοτομίας!»
«Plaisio.gr: Γεννήθηκε το 1999 και από τότε εξελίσσεται και καινοτομεί συνεχώς. Με κινητήριο δύναμη την επιμονή, την υπομονή, τη γνώση και την αδιάκοπη φαντασία των ανθρώπων μας συνεχίζουμε με στόχο την κορυφή. Η απόλυτα εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης είναι o επόμενος σταθμός… Stay tuned!».
Χάρης Μουρελάτος, Head of Digital Marketing, Πλαίσιο Computers

«Στοίχημά μας η δημιουργία του πιο πλήρους e-shop»
«Η διάκριση αυτή έρχεται σε μια εποχή που μας κάνει πιο χαρούμενους από ποτέ! Το στοίχημά μας ήταν πάντα να δημιουργήσουμε το πιο πλήρες e-shop που θα καθιερωθεί ως top of mind επιλογή. Ευχαριστώ όλα τα παιδιά του Spitishop, τους συνεργάτες μας, και φυσικά τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους όλα αυτά τα χρόνια!».
Μάριος Μπεζιούλας, CEO, Spitishop

«Επενδύσεις σε καινοτόμες τεχνολογίες, εφαρμογές και πρακτικές»
«Αν υπάρχει μια φράση που χαρακτηρίζει τις προσπάθειές μας όλα αυτά τα χρόνια είναι η θέληση για επενδύσεις σε καινοτόμες τεχνολογίες, εφαρμογές και πρακτικές, με γνώμονα πάντα τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας του χρήστη. Η βράβευσή μας στα 10 καλύτερα e-shops της ελληνικής αγοράς μας γεμίζει ιδιαίτερη χαρά και δύναμη, προκειμένου να προσπαθήσουμε ακόμα περισσότερο με συνέπεια και πίστη για την προώθηση της καινοτομίας. Η διάκριση αυτή ανήκει σε όλους τους ανθρώπους του Pharmacy 295 που όλα αυτά τα χρόνια πίστεψαν στο όραμά μας, τους οποίους θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς».
Ελένη Χρύση, CEO, Pharmacy 295

«Καινοτομία με όχημα την τεχνολογία»
«Είμαστε περήφανοι για αυτή τη διάκριση, η οποία επιβεβαιώνει τον στρατηγικό προσανατολισμό του ομίλου μας στην καινοτομία με όχημα την τεχνολογία. Μαζί με τους συνεργάτες μας, την εταιρεία ATCOM, θα συνεχίσουμε να ανανεώνουμε το everest.gr προσθέτοντας νέες ψηφιακές υπηρεσίες και λειτουργικότητες, πάντα με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή. Η εμπιστοσύνη των πελατών μας στις ψηφιακές μας υπηρεσίες, μας κινητοποιεί κάθε φορά να τολμάμε και να πρωτοπορούμε ακόμα περισσότερο, και γι’ αυτό τους ευχαριστούμε!»
Μαρία Νασιάκου, Group CRM & e-commerce Director, Goodys-Everest Group of Companies

Την αξία μιας τόσο σημαντικής διάκρισης, καθώς και την οπτική της εταιρείας τους όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μοιράζονται μαζί μας εκπρόσωποι των κορυφαίων e-Businesses της Δεκαετίας.

«Δημιουργούμε πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες και διατηρούμε τον πελάτη στο επίκεντρο»
«Η διάκριση της Alpha Bank στα e-volution Awards – Best of the Decade, επιβεβαιώνει ότι παραμένουμε ανάμεσα στους κορυφαίους στον χώρο του e-Businesses και του Digital Banking. Παράλληλα, αναδεικνύει τον προσανατολισμό και τη δέσμευση της Τράπεζας σε σύγχρονες λύσεις και ποιοτική εξυπηρέτηση. Για εμάς είναι ιδιαίτερα σημαντικό όχι μόνο να δημιουργούμε πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες αλλά και να διατηρούμε τον πελάτη στο επίκεντρο».
Δημήτρης Στρογγυλόπουλος, Διευθυντής Ψηφιακής Τραπεζικής, Alpha Bank

«Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ανθρώπους και τεχνολογίες»
«Την τελευταία δεκαετία, επενδύσαμε σε λύσεις για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επιβατών μας σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Προς αυτή την κατεύθυνση και με γνώμονα την ίδια πελατοκεντρική στρατηγική, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ανθρώπους και τεχνολογίες. Στόχος η συνεχής βελτίωση των ικανοτήτων μας στην προσφορά των προϊόντων μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών».
Νίκος Κάσσαρης, Digital Manager, Aegean Airlines

«Σκοπός μας είναι κάθε μέρα να γινόμαστε καλύτεροι»
«Η αναγνώριση και επιβράβευση της αξίας που το BestPrice.gr αποφέρει, είναι αναγνώριση και επιβράβευση της αφοσίωσης και της συνεχής προσπάθειας όλων όσων το απαρτίζουν. Σκοπός μας είναι κάθε μέρα να γινόμαστε καλύτεροι και πιο χρήσιμοι, με βασικούς άξονες την καινοτομία και την απόδοση αξίας στο σύνολο του οικοσυστήματος του ηλεκτρονικού εμπορίου».
Γιώργος Παπαδάκης, CEO, BestPrice.gr

«Στοχεύουμε σε ακόμα καλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες για τους συνεργάτες μας και τον τελικό καταναλωτή»
«Η Παπαστράτος βραβεύτηκε σαν ένα από τα κορυφαία e-Business της Δεκαετίας και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτή τη διάκριση. Έχοντας πετύχει ένα εντυπωσιακό Digital Transformation στην επικοινωνία B2B και B2C, στοχεύουμε σε ακόμα καλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες για τους συνεργάτες μας και τον τελικό καταναλωτή».
Ιάσονας Βαρνάβας, Υπεύθυνος Επικοινωνίας Εμπορίου, Παπαστράτος

«Το βραβείο αυτό αποτελεί πολύ μεγάλη αναγνώριση των προσπαθειών των ανθρώπων μας»
«Τα τελευταία 10 χρόνια σκοπός μας είναι καθημερινά να καινοτομούμε, να βελτιώνουμε την αγοραστική εμπειρία του Έλληνα καταναλωτή και παράλληλα να έχουμε κομβικό ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ασφαλιστικής αγοράς. Το βραβείο αυτό αποτελεί μία πολύ μεγάλη αναγνώριση των προσπαθειών 130+ ανθρώπων του insurancemarket.gr που καθημερινά οραματίζονται και υλοποιούν τολμηρές και καινοτόμες ιδέες».
Στέφανος Φαλκονάκης, CMO, insurancemarket.gr

«Ακούμε τις ανάγκες των πελατών και αναβαθμίζουμε συνεχώς τα digital εργαλεία μας»
«Η Cosmote ακούει τις ανάγκες των πελατών της και αναβαθμίζει συνεχώς τα digital εργαλεία της, ενώ παράλληλα σχεδιάζει νέα σημεία επαφής, κάνοντας την καθημερινότητά τους καλύτερη μέσα από την τεχνολογία. Ευχαριστούμε τα e-volution Awards, που για ακόμα μια φορά αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το βραβείο αυτό έρχεται μετά από μία συγκυρία, που ανέδειξε περισσότερο από ποτέ την ανάγκη που έχουμε όλοι να διαχειριζόμαστε την επικοινωνία της οικογένειας ή/και της επιχείρησής μας, εύκολα και γρήγορα, μέσα από εύχρηστες ψηφιακές λύσεις».
Σπύρος Λούρος, Διευθυντής New Digital Business Development, E-Commerce & Consumer IOT, Ομίλου ΟΤΕ

Στους παράγοντες στους οποίους αποδίδουν τη βράβευσή τους αναφέρονται στελέχη των κορυφαίων Agencies της Δεκαετίας, σκιαγραφώντας με τον τρόπο τους την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου και την πορεία της.

«Είμαστε περήφανοι για τους πελάτες και τους ανθρώπους μας»
«Τα τελευταία 11 χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στην αγορά, έχουμε βρεθεί στην ευχάριστη θέση να βοηθήσουμε πολλές εταιρείες να πετύχουν τους στόχους τους και είμαστε περήφανοι όχι μόνο για τη συγκεκριμένη διάκριση αλλά και για τους πελάτες μας, καθώς και για τους 100 ανθρώπους της Sleed που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό».
Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής, Sleed

«Επισφραγίζεται η πολυετής επιτυχημένη πορεία μας»
«Είναι εξαιρετική τιμή για τη Lighthouse να συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 10 καλύτερα e-commerceagencies της δεκαετίας από τα e-evolution Αwards, μια ισχυρή διοργάνωση για τον κλάδο μας που με μεγάλη μας χαρά υποστηρίζουμε χρόνια. Η διάκριση αυτή επισφραγίζει την πολυετή επιτυχημένη πορεία μας και υπογραμμίζει την ηγετική μας θέση στον χώρο».
Κωστής Παπαδόπουλος, CEO, Lighthouse

«Η διάκριση αυτή μας δίνει ώθηση να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά»
«Η διάκριση της Relevance Digital Agency στα 10 Βest Agencies of the Decade των e-volution Awardsμας τιμά ιδιαίτερα, δίνοντάς μας ώθηση να συνεχίσουμε ως ομάδα ακόμη πιο δυναμικά. Όλα αυτά τα χρόνια, με επίκεντρο τον πελάτη, επενδύουμε σταθερά στην ποιότητα και την καινοτομία, ανοίγοντας νέους δρόμους στο ηλεκτρονικό επιχειρείν».
Θανάσης Σοφιανός, Founder και CEO, Relevance Digital Agency

«Θα συνεχίσουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων»
«Είναι τιμή μας η αναγνώριση των 21 ετών της συνεισφοράς μας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν από τα Evolution Awards. Η εμπιστοσύνη που απολαμβάνουμε από το σύνολο των 2.500 πελατών μας με 95% διατηρησιμότητα στη δεκαετία, μας γεμίζει ικανοποίηση και ευθύνη να συνεχίσουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, με την ίδια και υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών, αφουγκρασμό των αναγκών των πελατών μας, καθώς και με την ίδια ακόρεστη δίψα για καινοτομία».
Νανά Ιωακειμίδου, Chief Communications Officer & Junior Partner, Generation Y

«Ο θεσμός αυτός μας επιτρέπει να μετράμε τις δυνάμεις μας απέναντι στους καλύτερους της ελληνικής αγοράς»
«Είναι μεγάλη μας τιμή να συγκαταλεγόμαστε στα 10 καλύτερα agencies της δεκαετίας. Το χρωστάμε κυρίως στην αφοσίωση των ανθρώπων της ForestView σε μετρήσιμα αποτελέσματα και την ακόρεστη δίψα τους για καινοτομία, στον θεσμό των e-volution Αwards, που μας επιτρέπει να μετράμε τις δυνάμεις μας απέναντι στους καλύτερους της ελληνικής αγοράς και στους συνεργάτες μας που μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη των brands τους στον ανταγωνιστικό κόσμο του e-commerce».
Κώστας Καμπάκης, Managing Director, ForestView

«Τίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς το μεράκι των ανθρώπων μας»
«Για εμάς η διάκριση αυτή είναι το επιστέγασμα των προσπαθειών σκληρής δουλειάς των ανθρώπων της NetSteps. Τίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς το μεράκι των ανθρώπων μας. Τα τελευταία 8 χρόνια δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συνεχίσουμε να το κάνουμε με το ίδιο πάθος».
Γιάννης Καραλής, CEO, NetSteps

«Παίρνουμε τεράστια δύναμη για ακόμη μεγαλύτερους στόχους»
«Είναι μεγάλη τιμή για την ομάδα μας να αναγνωρίζεται στα 10 καλύτερα agencies της δεκαετίας ανάμεσα σε εκατοντάδες! Παίρνουμε τεράστια δύναμη για ακόμη μεγαλύτερους στόχους, διανύοντας την 3η μας δεκαετία. Ένα θερμό ευχαριστώ σε όλους εσάς που μας ψηφίσατε και πιστεύετε σταθερά στις αξίες μας για καινοτομία, στρατηγική και αποτελεσματικότητα!»
Δημήτρης Παπουτσής, Founder & CEO, Globe One Digital

«Στο e-commerce 10 χρόνια αντιστοιχούν σε έναν αιώνα»
«Στην τεχνολογία και τo e-commerce 10 χρόνια αντιστοιχούν σε έναν αιώνα. Σε αυτά τα χρόνια από μια ασήμαντη και εκτός οικονομικού κέντρου ομάδα παθιασμένων με το e-commerce ανθρώπων, ξεκινήσαμε να έχουμε κάποιες λίγες βραβεύσεις το 2019, ενώ στα e-volution Αwards 2021 καταταγήκαμε ως το No1 hard core e-commerce agency».
Θανάσης Καμέας, CEO & Founder, Plushost

«Η διάκριση οφείλεται στο πάθος για την τέχνη μας»
«Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς να βραβευόμαστε ως ένα από τα 10 καλύτερα agencies της δεκαετίας. Η διάκριση πιστεύουμε ότι οφείλεται στο πάθος μας για την τέχνη μας το οποίο αποτυπώνεται στα έργα και τις συνεργασίες μας. Μας απασχολεί συνεχώς ο προσωποποιημένος σχεδιασμός της εμπειρίας χρήσης, ο συνδυασμός πρωτοπόρων τεχνολογιών και η σύνθεση λύσεων που ξεπερνούν κάθε προηγούμενο όριο, αλλά και η ποιότητα των παραδοτέων μας από άκρη σε άκρη: λειτουργικότητα, αισθητική, ασφάλεια, ταχύτητα έως και ο τρόπος οργάνωσης και διαχείρισης των έργων.

Με την ένταξη των advanced analytics στον ψηφιακό κόσμο, κατεύθυνση στην οποία εργαζόμαστε εντατικά τα τελευταία δύο χρόνια παρέχοντας υπηρεσίες Business Analytics και σχεδιάζοντας νέες, συντελούμε στη δημιουργία ενός νέου πλαισίου για την παροχή πλήρως persοnalized λύσεων στην ελληνική αγορά».
Μαίρη Μανωλέλλη, Business Development Director, Linakis Digital