Πνεύμα δημιουργικότητας και καινοτομίας διέκρινε για μια ακόμη χρονιά τον κλάδο του e-commerce, καθώς οι καταναλωτές, φέτος, και λόγω του παρατεταμένου lockdown, «τίμησαν» τον κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν, προσφέροντάς του την αδιαμφισβήτητη προτίμησή τους. H προτίμηση αυτή αποτυπώθηκε στις διακρίσεις, αλλά και στο ρεκόρ συμμετοχών στα e-volution Awards 2021.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η φετινή διοργάνωση των e-volution Awards 2021, τα οποία ανέδειξαν, για δέκατη συνεχή χρονιά, βέλτιστες πρακτικές στον κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν. Τα Βραβεία διοργάνωσαν το Marketing Week και η BOUSSIAS, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

  • Οι ΑΒ Βασιλόπουλος & Everest ως «e-shop of the Year»
  • Η Sleed ως «e-commerce Agency of the Year
  • Η Eurobank ως «e-Business of the Year»

Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο, την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα, τιμήθηκαν οι παρακάτω εταιρείες:

  • Οι Sleed και Cosmos Sport στην ενότητα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν»
  • Το Bestprice.gr στην ενότητα «Πελατοκεντρικότητα & Διαδικασίες»
  • Η IKEA στην ενότητα «Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing»
  • Η Eurobank στις ενότητες «Υπηρεσίες & Υποδομές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν» και «Καινοτομία & Experience Design»
  • Η Warply στην ενότητα «Εξειδικευμένες Πρακτικές & Στρατηγική»

Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ E-COMMERCE ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ
«Εφέτος ήταν η χρόνια του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, μιας και λόγω του lockdown εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις και οι online αγοραστές κατά 40-50% σε σχέση με πέρυσι. Αυτό το εξαιρετικό φαινόμενο για τον κλάδο καταγράφηκε στα βραβεία e-volution με ρεκόρ συμμετοχών», σημείωσε, σε δήλωσή του, ο καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής των e-volution Awards. «Σε ποιοτικό επίπεδο, βραβεύονται γνωστά e-shops, τα οποία έχουν αναβαθμίσει τις λειτουργίες τους και προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες.

Επίσης, βραβεύονται πολλά μικρά ηλεκτρονικά καταστήματα σε διάφορους κλάδους, αρκετά από την επαρχία πλέον, που έχουν ένα εναλλακτικό ψηφιακό κανάλι πώλησης και μπορούν να αξιοποιηθούν ως βέλτιστες πρακτικές από χιλιάδες άλλες μικρές εταιρείες που βλέπουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μονόδρομος για την επιβίωση και ανάπτυξη τους», πρόσθεσε ο Γεώργιος Δουκίδης.

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε 51μελής Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από κορυφαίους εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες με μακρά, πετυχημένη παρουσία στον κλάδο.

Χρυσοί Χορηγοί στα φετινά e-volution Awards ήταν η ACS και η ATCOM, ως Χορηγός συμμετείχε η PayLink, ενώ τα βραβεία τέλεσαν υπό την αιγίδα του Ελληνικού Δικτύου Επαγγελματιών Πληροφόρησης (HEPIS), του IAB Hellas και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ).

Την υπερ-προσπάθεια που απαίτησε η φετινή χρονιά, τη σημασία του να είσαι δίπλα στον πελάτη ανά πάσα στιγμή, καθώς και την αξία της επένδυσης στο digital, πάντα με τους κατάλληλους συνεργάτες, υπογραμμίζουν αποδέκτες των «Of the Year» βραβείων.

«Η εμπιστοσύνη των πελατών μας είναι για εμάς ευθύνη»
«Στην ΑΒ Βασιλόπουλος αναπτύξαμε περαιτέρω όλο το κομμάτι του e-commerce με στόχο να αυξήσουμε τον αριθμό των παραγγελιών που εξυπηρετούμε καθημερινά -πάνω από 400%- είτε με τις δικές μας δυνάμεις, είτε με τη βοήθεια νέων συνεργασιών. Μα πάνω από όλα, με το νέο AB Home Shop Center. Κοιτάζοντας πίσω, τους μήνες που πέρασαν, σκέφτομαι ότι έγιναν τα αδύνατα δυνατά, χάρη σε μία υπέροχη ομάδα από όλα τα τμήματα της εταιρείας, με έναν και μόνο στόχο: την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το βραβείο του «e-Shop of the Year» για το ab.gr, μαζί με 7 ακόμη διακρίσεις στα e-volution Awards 2021, το αφιερώνω σε αυτή την εξαιρετική ομάδα, με την οποία έχω την τύχη να συμπορεύομαι. Και όλοι μαζί στους πελάτες μας, γιατί εκείνοι μας ωθούν να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Η εμπιστοσύνη τους είναι για εμάς ευθύνη -και αυτή είναι η δική μας υπόσχεση!».
Ζέτα Χειμωνίδου, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ, Στρατηγικής & Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ΑΒ Βασιλόπουλος

«Ο τολμών νικά – ειδικά όταν έχει στο πλευρό του τον κατάλληλο στρατηγικό συνεργάτη»
«Με την Everest μας ενώνει μία ιδιαίτερη σχέση εμπιστοσύνης και σύμπνοιας, από την έναρξη της συνεργασίας μας και σε κάθε μονοπάτι αυτής, που μας οδήγησε σε αυτήν τη σημαντική βράβευση. Είναι ένα ιστορικό brand που έχει σημαδέψει γενιές, που όμως παραμένει πρωτοπόρο, επενδύει στρατηγικά στη δύναμη του digital και κάνει σταθερά και καινοτόμα βήματα, με αξιοσημείωτη ψηφιακή ωριμότητα. Η κορυφαία αυτή διάκριση του e-Shop of the Year για το Everest.gr είναι ιδιαίτερα τιμητική τόσο για εμάς, όσο και για τους συνεργάτες μας από την Everest, είμαι σίγουρος. Αφενός μεν, γιατί επισφραγίζει την επιτυχία αυτής της συνεργασίας, αφετέρου δε επειδή αναγνωρίζει τις αδιαμφισβήτητες θετικές επιπτώσεις μιας στιβαρής στρατηγικής e-business και customer experience. Αποδεικνύεται, για ακόμα μια φορά, ότι ο τολμών νικά – ειδικά όταν έχει στο πλευρό του τον κατάλληλο στρατηγικό συνεργάτη».
Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer, Atcom

«Δίνουμε έμφαση στην ομάδα μας και στις ομάδες των πελατών μας»
«Η ανακοίνωση του φετινού Agency of the Year έγινε κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες. Από τη μία μεριά, ήταν δύσκολο να πανηγυρίσεις και να νιώσεις περήφανος για κάτι σε μία περίοδο και σε μία εποχή που συμβαίνουν όλα αυτά τα γεγονότα γύρω μας. Από την άλλη, μία ομάδα σχεδόν 80 ανθρώπων από τη Sleed μόχθησε απίστευτα, προκειμένου να καταφέρει να επιτύχει αυτά τα αποτελέσματα.

Δημιούργησε νέα ηλεκτρονικά καταστήματα, πληθώρα από βίντεο παραγωγές, marketing καμπάνιες και οτιδήποτε μπορούσε να βοηθήσει τους πελάτες της να μεγαλώσουν στον χώρο του e-business. Αισθανόμαστε λοιπόν ότι μπορούμε να χαρούμε τη διάκρισή μας με σεμνότητα και επίγνωση της πραγματικότητας, δίνοντας έμφαση στην ομάδα μας και στις ομάδες των πελατών μας, οι οποίες μέσα σε αυτές τις συνθήκες προσπάθησαν όχι μόνο να ανταπεξέλθουν, αλλά και να διακριθούν, να συνεργαστούν από απόσταση, να ξεπεράσουν τα δικά τους όρια και να ξεχωρίσουν, όπως έχουν μάθει να το κάνουν μαζί μας τα τελευταία 10 χρόνια».
Στέλιος Ηλιάκης, General Manager, Sleed

«Επιδιώκουμε να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας»
«Είναι χαρά να βλέπουμε μια συλλογική προσπάθεια της Eurobank για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, να αναγνωρίζεται με τη διάκριση e-Business of the Year. Το Payment Link είναι ακόμα μία καινοτόμα και φιλική προς τον χρήστη υπηρεσία, που επιτρέπει σε επιχειρήσεις που δεν έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα, να πραγματοποιήσουν πωλήσεις και συναλλαγές εξ αποστάσεως, τη στιγμή που το έχουν περισσότερο ανάγκη.

Παράλληλα, δημιουργήσαμε εξελιγμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες στο e-Banking και στο Eurobank Mobile App, κτίζοντας πάνω στη φιλοσοφία της ολοκληρωμένης “οmnichannel” εμπειρίας που ακολουθούμε, επιδιώκοντας να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και να διευκολύνουμε την καθημερινότητα τους, απλά, εύκολα και με ασφάλεια».
Γιάννης Κιτιξής, Επικεφαλής Διεύθυνσης Cards Acquiring, Eurobank

Τη σημασία της αφοσίωσης, της εμπιστοσύνης μεταξύ συνεργατών, αλλά και της προσήλωσης στο πλάνο του ψηφιακού μετασχηματισμού τους υπογράμμισαν οι εκ των βραβευθέντων της διοργάνωσης με Platinum βραβείο.

«Η αφοσίωση, το πάθος και ο ενθουσιασμός της ομάδας του BestPrice, κινητήρια δύναμη»
«H διάκριση του BestPrice στα φετινά, διαφορετικά, e-volution Awards είναι πρωτίστως διάκριση και βράβευση των ανθρώπων του. Η αφοσίωση, το πάθος και ο ενθουσιασμός της ομάδας του BestPrice είναι και θα είναι η κινητήρια δύναμή του. Ο στόχος – και δέσμευσή μας – για το μέλλον είναι να παράγουμε καινοτομία και αξία για το σύνολο των stakeholders στο ελληνικό οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου (χρήστες, retailers, brands, agencies, κ.ά.). Ευχαριστούμε θερμά τους κριτές για τις ψήφους τους, καθώς και τους χρήστες και συνεργάτες για την εμπιστοσύνη. Πολλά και ενδιαφέρονται “έρχονται“. Stay tuned».
Γιώργος Παπαδακης, CEO, BestPrice.gr

«Στόχος να κάνουμε πιο ενδιαφέρον, user friendly και καινοτόμο το customer journey»
«Πέντε ακόμα βραβεύσεις για το Digital Marketing της Ikea, αλλά και για τη συνεχή βελτιστοποίηση του site μας. Η μία από αυτές είναι και η μέγιστη της κατηγορίας, δίνοντάς μας τον τίτλο για την καλύτερη Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing. Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο υπερήφανοι που σε μια τέτοια περίοδο, παρά τις όποιες δυσκολίες, μένουμε πιστοί στο digital transformation πλάνο μας. Ένα πλάνο που επηρεάζει όλες τις διαδικασίες της εταιρείας, με στόχο να κάνουν πιο ενδιαφέρον, user friendly και καινοτόμο το customer journey. Η επιτυχία δεν θα μπορούσε να έχει αυτό το μέγεθος, αν δεν υπήρχαν και οι υπόλοιπες αξιόλογες συμμετοχές, αλλά και η Κριτική Επιτροπή για να μας ξεχωρίσει και να μας επιβραβεύσει».
Καρολίνα Μιζάν, Marketing, Ikea

«Χαίρουμε, σαν στρατηγικοί συνεργάτες, της εμπιστοσύνης επιχειρήσεων και οργανισμών»
«Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά που η Warply έθεσε υποψηφιότητες, κερδίζοντας, τελικά, συνολικά 11 σημαντικά βραβεία, ανάμεσά τους και ένα Platinum. Διακριθήκαμε, κυρίως, στην κατηγορία mobile, με βραβεία για τα καλύτερα e-commerce mobile apps της χρονιάς. Το πολύ σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε βραβεία για πολλούς διαφορετικούς πελάτες, ενώ, πλέον, είναι ξεκάθαρο ότι η Warply είναι η κορυφαία εταιρεία και στο mobile commerce, καθώς εκτός από τις διακρίσεις, χαίρουμε της εμπιστοσύνης, σαν στρατηγικοί συνεργάτες, μεγάλων επιχειρήσεων και οργανισμών».
Μαρια Πάτση, COO, Warply

Στην ενίσχυση του e-commerce, στην ανάγκη για ενδυνάμωση των digital καναλιών πωλήσεων και την υποστήριξη των πελατών τους αναφέρθηκαν τρεις εκ των βραβευθέντων με Gold βραβείο και, όλα αυτά, σε μια χρονιά που αποδείχθηκε δύσκολη μεν, αλλά και πολύ σημαντική.

«Τα βραβεία ανήκουν στους πελάτες και συνεργάτες μας»
«Η κατάταξή μας στην τέταρτη θέση των πιο βραβευμένων εταιρειών του κλάδου -από τις  συνολικά 47, που βραβεύτηκαν- με τα 14 βραβεία που μας απένειμε η Επιτροπή, δικαιώνει το expertise της ομάδας μας και την πεποίθησή μας ότι γνωρίζουμε το e-commerce όσο ελάχιστοι της Ελλάδα. Με εξαιρετικά effective, best practices αποκλειστικά για e-commerce businesses, οφείλουμε να ευχαριστούμε τους πελάτες/συνεργάτες μας που μας εμπιστεύθηκαν τα e-shops τους, των οποίων τα success stories, στην πραγματικότητα, βραβεύτηκαν. Τέλος, θέλουμε να συγχαρούμε τις Sleed, Atcom και Lighthouse -όπως και όλους τους συναδέλφους- για τα βραβεία που συνέλεξαν και σε άλλες κατηγορίες, εκτός του hardcore e-commerce business».
Θανάσης Καμέας, CEO & Founder, Plushost.gr

«Η πανδημία άλλαξε δραματικά το τοπίο του παγκόσμιου εμπορίου»
«Η φετινή διοργάνωση των e-volution Awards έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια μιας εξαιρετικά σημαντικής χρονιάς στον χώρο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού και του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Η πανδημία άλλαξε δραματικά το τοπίο του παγκόσμιου εμπορίου, με αποτέλεσμα πολλοί οργανισμοί να προχωρήσουν ταχύτατα στην ισχυρή ενδυνάμωση των ψηφιακών τους πωλησιακών καναλιών.

Το έργο της Qualex αποτελεί, για εμάς, παράδειγμα επιτυχημένης ψηφιακής στρατηγικής, που μετασχηματίζει ουσιαστικά το επιχειρηματικό μοντέλο, τη λειτουργία και την εμπειρία του πελάτη, ενώ εκπληρώνει τον στρατηγικό στόχο του, να φέρει την επόμενη ημέρα στον χώρο των ηλεκτρονικών νομικών εργαλείων. Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς που το έργο μας αναδείχτηκε ως “χρυσό” έργο ψηφιακού μετασχηματισμού».
Βασίλης Λινάκης, CEO, Linakis Digital

«Στόχος μας είναι η 360º προσέγγιση στις ανάγκες των συνεργατών μας»
«Μια περίεργη και δύσκολη χρονιά, το 2020, τελείωσε με έναν πολύ χαρούμενο και ελπιδοφόρο τρόπο, τα e-volution Αwards 2021 και την “απονομή” των βραβείων. Η αγορά του e-commerce κινήθηκε ανοδικά και αυτήν τη χρονιά, παρά τις δυσκολίες, με πολλές και αξιόλογες δουλειές. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της DigitalWise που προσπάθησε πολύ σκληρά για μια ακόμα χρονιά, αλλά και τους συνεργάτες μας, που μας εμπιστεύονται.

Στόχος μας είναι η 360º προσέγγιση στις ανάγκες των συνεργατών, υπογραμμίζοντας τις διαχρονικές ανάγκες ενός brand με τις σύγχρονες απαιτήσεις της τεχνολογίας. Ελπίζω σύντομα να βγούμε όλοι δυνατοί από αυτό και η επόμενη διοργάνωση να μας βρει από κοντά».
Κάρολος Πρέγκλερ, General Manager, Digitalwise

Οι χορηγοί της φετινής διοργάνωσης τονίζουν την ανάγκη επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο, σήμερα περισσότερο από ποτέ.

«Με αριστεία και καινοτομία, θα βγούμε πιο δυνατοί από την πρωτοφανή καταιγίδα»
«Σε μια τόσο δύσκολη χρονιά, όπως η φετινή, όπου το σύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου έφτασε και ξεπέρασε τα όριά του, είναι ακόμα πιο επιτακτική η ανάγκη να στηρίξουμε τον θεσμό των e-volution Αwards και να επιβραβεύσουμε την αριστεία και την καινοτομία στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, όπως κάνουμε τα τελευταία 10 χρόνια. Γιατί η αριστεία και η καινοτομία αποτελούν, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, τον μόνο δρόμο που θα μας βοηθήσει να βγούμε πιο δυνατοί από την πρωτοφανή καταιγίδα που βιώνει όχι μόνο ο επιχειρηματικός μας κλάδος, αλλά και ολόκληρη η χώρα. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές».
Έλια Χάραρη, Marketing & Sustainability Manager, ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, Χρυσός Χορηγός των e-volution Awards

«Οι εκπρόσωποι του e-commerce κατάφεραν να βγουν νικητές»
«Η 10η διοργάνωση των e-volution Awards φέρει μία ειδική βαρύτητα, αφού έρχεται στο κλείσιμο μίας ιδιαίτερης χρονιάς για τον κλάδο του e-commerce και του e-business εν γένει. Στην Atcom στηρίζουμε έμπρακτα τον θεσμό και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που οι εκπρόσωποι του e-commerce κατάφεραν όχι μόνο να αντέξουν, αλλά και να βγουν νικητές. Και αυτό είναι κάτι που μας κάνει όλους να βλέπουμε το μέλλον με αισιοδοξία».
Νίκος Λιόκαλος, Chief Technology Officer, Atcom, Χρυσός Χορηγός των e-volution Awards

«Παροτρύνουμε τους νικητές και όσους συμμετείχαν στη διοργάνωση να συνεχίσουν να καινοτομούν»
«To 2020 μας οδήγησε σε μία πορεία πέρα από κάθε τι συνηθισμένο – απέδειξε πώς τίποτα δεν είναι σίγουρο εκτός από τη συνεχή αλλαγή και εξέλιξη. Εμείς, στην PayLink, όντας οι εκπρόσωποι της Western Union, της εταιρείας-συνώνυμο με την καινοτομία, είμαστε δεδομένα υποστηρικτές κάθε προσπάθειας προς αυτήν την κατεύθυνση. Υποστηρίζουμε τα e-volution Awards για την ανάδειξη των ιδεών, των projects και των ανθρώπων που εργάζονται για να βελτιώσουν εμπειρίες και αποτελέσματα. Χαιρετίζουμε τους νικητές, αλλά εξίσου και όλους όσοι συμμετείχαν στη διοργάνωση και τους παροτρύνουμε να συνεχίσουν να καινοτομούν. Συγχαρητήρια σε όλους».
Πάνος Σκλάβος, Head of Commercial Operations PayLink, Χορηγός των e-volution Awards

Η επιτυχής μετάβαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, το λανσάρισμα νέων e-shops και ο επανασχεδιασμός άλλων, τα καινοτόμα features, ο σχεδιασμός ολοκληρωμένων στρατηγικών e-commerce, καθώς και η προσωποποίηση της αγοραστικής εμπειρίας, είναι κάποια μόνο από τα στοιχεία που συνέβαλαν στη διάκριση των βραβευθέντων με Platinum βραβείο.

BEST IN SPORTS & EQUIPMENT

  • Cosmossports.gr
    Sleed

To Group Cosmos Sport είναι ο δυναμικότερος όμιλος omnichannel retail στα αθλητικά είδη, με σήματα που έχουν γεννηθεί και αναπτυχθεί στην Ελλάδα. Η omnichannel φιλοσοφία και οι πρακτικές που ακολουθεί, τον έχουν καταστήσει έναν από τους πιο ισχυρούς παίκτες του κλάδου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Για το 2020, συνέχισε τις διαρκείς και στοχευμένες επενδύσεις με έμφαση σε Technology, Supply Chain και Customer Experience, ώστε να προσφέρει στους καταναλωτές βέλτιστη omnichannel εμπειρία.

Παράλληλα, η έλευση της νέας e-commerce πλατφόρμας και ενός νέου ακόμα e-shop συνετέλεσαν ακόμα πιο έντονα στην ταχύτατη ανάπτυξη του ομίλου μέσα στο 2020. Μόνο το 2020, ο ψηφιακός τζίρος της εταιρείας ξεπερνάει το 50% του συνόλου της εταιρείας, από 37% που ήταν το 2019.

E-COMMERCE PERSONALIZATION

  • BestPrice.gr
    BestPrice

Στο BestPrice.gr, κάθε χρήστης είναι μοναδικός, έχεις τις δικές του ανάγκες και διαθέσιμο budget. Γι’ αυτό και του προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες για προσωποποιημένη έρευνα αγοράς και ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Δύο από τις υπηρεσίες αυτές, καινοτόμες στην ελληνική αγορά, που δεν προσφέρονται από άλλη αντίστοιχη ή παρόμοια πλατφόρμα, είναι: η Έξυπνη Λίστα για άμεση εύρεση καλύτερης τιμής αθροιστικά για μια σειρά προϊόντων και τον αντίστοιχο ιδανικό συνδυασμό καταστημάτων, καθώς και οι Ειδοποιήσεις για προσφορές ανάλογα με τις προτιμήσεις κάθε χρήστη, ακόμη και σε επίπεδο κατηγορίας μόνο για προϊόντα που πληρούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως μέγεθος, χρώμα, τεχνικά χαρακτηριστικά κ.ά. Παράλληλα, ο χρήστης μπορεί να ορίσει επιθυμητό ποσοστό πτώσης καλύτερης τιμής.

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ DIGITAL MARKETING

  • Ikea Love Story Campaign & Covid Response
    Ikea

H Ikea αποφάσισε να διαφοροποιηθεί έντονα από τον ανταγωνισμό και να επικοινωνήσει τις αξίες των προϊόντων της, φέρνοντας τους καταναλωτές κοντά στο brand, δημιουργώντας direct impact στο e-shop της. Προσάρμοσε το TVC σε όλα τα digital κανάλια και με τη χρήση online ερευνών, μέτρησε εντυπωσιακά αποτελέσματα: 15% Ad Recall στο YouTube, 67% Organic Search lift/ Brand Interest στο Facebook, 11,5-pts lift σε Ad Recall, 3,8-pts lift σε Message Association και 4,9-pts lift σε Brand Favorability. Τέλος, οι στόχοι κάλυψης του κοινού επιτεύχθηκαν με Reach > 70% (4,6M) με συχνότητα 2+/week, αύξηση online τζίρου κατά 22% (YoY) και το ROAS στο 490%.

E-COMMERCE PLATFORMS           

  • Eurobank Payment Link
    Eurobank

Η Eurobank, πρωτοπόρος στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, εισήγαγε τον Απρίλιο 2020, πρώτη στην τραπεζική αγορά, την υπηρεσία Eurobank Payment Link. Η υπηρεσία αποτελεί μια σύγχρονη λύση για online πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, με πληρωμή μέσω κάρτας, ακόμα και σε επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop). Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι έμποροι πελάτες μας μπορούν να δεχθούν ηλεκτρονικές πληρωμές, υποστηρίζοντας ένα επιπλέον κανάλι εισπράξεων, μέσα από μια απλή και ευέλικτη διαδικασία, για συναλλαγές Β2Β και Β2C, μέσα από το ασφαλές και πλήρως εναρμονισμένο με τα ευρωπαϊκά πρωτόκολλα ασφαλείας, περιβάλλον e-commerce της Eurobank.

INFORMATION ARCHITECTURE

  • Eurobank Digital Channels
    Eurobank

Στόχος της Eurobank είναι η δημιουργία νέων ψηφιακών υπηρεσιών με γνώμονα να προσφέρει στους πελάτες της άρτιες εμπειρίες τραπεζικής εξυπηρέτησης, «συμμετέχοντας» στην καθημερινότητά τους, απλοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερο τις συναλλακτικές τους ανάγκες και παρέχοντας τους ένα ευρύ φάσμα από τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες, τις περισσότερες από τις οποίες μπορούν να αποκτήσουν και online. Όλα τα ψηφιακά της κανάλια ακολουθούν μια δομή «Need based Structure», που βασίζεται  στην κατηγοριοποίηση των προϊόντων και υπηρεσιών, βάσει των αναγκών των πελατών. Το e-banking, η εφαρμογή Eurobank Mobile App, καθώς και το site της τράπεζας ακολούθησαν την ίδια δομή, κατηγοριοποιώντας όλες τις πληροφορίες βάσει των αναγκών των πελατών, προκειμένου ο χρήστης να έχει μία συνέχεια στην ηλεκτρονική του εξυπηρέτηση.

MOBILE APP           

  • Visit Greece Mobile App
    EOT

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (EOT), με την υποστήριξη του ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού, σχεδίασε και ανέπτυξε την πρώτη επίσημη ελληνική ταξιδιωτική εφαρμογή ως βασικό πυλώνα ενίσχυσης του ελληνικού τουρισμού.