Πρόκειται για τα “Warply Audiences” και “Warply Mobility”

Η Warply Audiences είναι νέα υπηρεσία που συνδυάζεται με το νέο Rich ad format των polls και δίνει τη δυνατότητα διεξαγωγής σύντομων «ερευνών» (polls) μέσω push notification campaigns σε κινητά. Έτσι τα brands μπορούν – μέσα από σύντομα ερωτηματολόγια -, να λάβουν στοιχεία για στοχευμένο κοινό, παρέχοντας ταυτόχρονα άμεσα κίνητρα. Επιτυγχάνοντας έτσι την καλύτερη απόδοση της έρευνας, αλλά και την ενίσχυση και αύξηση του engagement των καταναλωτών.

Η Warply Mobility από την άλλη, ασχολείται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη mobile εφαρμογών και που πλέον έγινε χωριστό τμήμα. Η Warply Mobility έχει ήδη στο ενεργητικό/portfolio της εφαρμογές για σημαντικούς πελάτες τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας, όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, Fanta, Spitogatos, Bwin, Skroutz, El Corte Ingles, Heineken, elCulture, Nissan, Vodafone, Baneasa Shopping City.