Η Omnicom κατέγραψε οργανική ανάπτυξη ΥοΥ της τάξεως του 3% το δεύτερο τρίμηνο 2025, εντούτοις, τα καθαρά κέρδη συνεχίζουν πτωτικά, σημειώνοντας μείωση 21,5% σε σχέση με το β’ τρίμηνο 2024. Ο CEO και Πρόεδρος John Wren ανέφερε μεταβολές σε μακροεπίπεδο, την εξελισσόμενη απόκτηση του Interpublic Group και την υιοθέτηση του ΑΙ ως καίριους παράγοντες που επηρέασαν την απόδοση της εταιρείας συμμετοχών.
Ανά τομέα, σημειώθηκαν αυξήσεις της τάξεως του 8,2% σε media και διαφήμιση, 5,0% στο precision marketing, 2,9% στο experiential και 1,5% για υλοποίηση και υποστήριξη, ενώ PR, healthcare, branding & retail commerce έπεσαν κατά 9,3%, 4,9% και 16,9% αντιστοίχως.
Η οργανική ανάπτυξη ανά γεωγραφική περιοχή ήταν ισχυρή παντού εκτός από το Ηνωμένο Βασίλειο (-2,5%): 3,0% στις ΗΠΑ, 2,5% στην Ευρώπη, 6,5% για Ασία Ειρηνικό, 18,0% στη Λατινική Αμερική, 2,4% στη λοιπή Βόρεια Αμερική και 0,9% σε Μέση Ανατολή και Αφρική. Τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 7,0% (3.576,4 εκατ. δολάρια) και η Omnicom τα απέδωσε σε κόστη repositioning και αποζημιώσεις που σχετίζονται με την απόκτηση της IPG.
(Πηγή: Campaign)