Εδώ δηλαδή, που όσα άρθρα 99 και αν υπάρχουν γύρω μας, η πλειονότητα θα ασχολείται για καμιά 50 μέρες με τις παραλίες, τις φωτογραφίες που θα ανεβάζει στο Facebook, με twits όλο δροσιά και φυσικά, με αναλύσεις περί μεσοπρόθεσμου και «τι να τα κάνεις όλα αυτά με τέτοιο ήλιο και θάλασσα που έχουμε». Ακόμα και με το Google+ οι περισσότεροι θα ασχοληθούν σοβαρά από τον Σεπτέμβρη και αφού διαβάσουν το Mashable για το αν και κατά πόσο υπάρχει λόγος τελικά να ασχοληθούν. Είναι δηλαδή ακριβώς το σημείο, που η στήλη θεωρεί μάλλον άσκοπες και σίγουρα άκομψες τις βαρυσήμαντες αναλύσεις και τις προβλέψεις για ένα φθινόπωρο – φωτιά.

Παρόλα αυτά, γνωρίζει πως έχουν βγει «στη γύρα» τουλάχιστον 5-6 λογαριασμοί και τα specs θα είναι επιπέδου Champions League και τουλάχιστον δύο καινούργιες εταιρείες που θα κάνουν δυναμική εμφάνιση και παράλληλα, ακούει για κάποιες συμμαχίες που θα γεννήσουν χαμόγελα όλο αγάπη και συμπάθεια. Τι να πρωτοαναλύσεις όμως λίγο πριν φύγει σύμπασα η αγορά; Ο υπογράφων επιλέγει να μην αναλύσει τίποτα για τους λόγους που προανέφερε. Θα ενημερώσει όμως και θα υπενθυμίσει.

Πάμε στο πρώτο. Ενημέρωση. Facebook μέσα στο Google+ επινόησαν οι προγραμματιστές του Crossrider (της ομάδας και πλατφόρμας που δημιουργεί browser extensions) οι οποίοι έφτιαξαν μια εφαρμογή για το περιβάλλον του Google+ η οποία εμφανίζει το feed του χρήστη από το Facebook μέσα στο περιβάλλον αυτό! Κάτι μας λέει ότι μέχρι να διαβάσετε το κείμενο, η Facebook θα έχει απαγορεύσει την εφαρμογή προφασιζόμενη (δικαίως ή αδίκως) κάποια καταπάτηση των ευρεσιτεχνιών της. Μέχρι τότε όμως, εσείς μπορείτε να το χαζέψετε λίγο και να περιμένετε τον πόλεμο μηνύσεων, που κάποια στιγμή θα ξεσπάσει μεταξύ τους.

Και η υπενθύμιση. Διάβασα σχετικά πρόσφατα μία αρκετά ανησυχητική έρευνα του Εργαστηρίου για την ασφάλεια των νέων που ανήκει στο τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα (uab.edu/psychology) και σύμφωνα με αυτή τα smarthpones και τα social media apps που αυξάνονται καθημερινά, αποτελούν πολύ σοβαρό πειρασμό για το ένα τρίτο των ερωτηθέντων, ακόμα και την ώρα που οδηγούν. Όλοι οι συμμετέχοντες στο δείγμα είναι κάτοχοι smartphones και ένα ποσοστό 10% αυτών δήλωσαν ότι είχαν ήδη κάποιο ατύχημα τα τελευταία πέντε χρόνια, ατύχημα που οφειλόταν σε διάσπαση της προσοχής τους λόγω της ενημέρωσης από τα Social Networks. Να προσέχουμε λιγάκι αδέρφια…