Τη νέα του διαφημιστική ταινία, με τίτλο «Do it with TikTok», παρουσίασε η πλατφόρμα, η οποία έχει σκοπό να δείξει ότι το TikTok μπορεί να φανεί χρήσιμο σε όλους με πρακτικό τρόπο και όχι μόνο για τη διασκέδασή τους.

Η ταινία, η οποία φέρει την υπογραφή της Mother και έχει διάρκειας 60΄΄, περιγράφει τη βοήθεια που προσφέρει μια γυναίκα στη μετακόμιση του πατέρα της σε νέο χώρο. Καθώς ανοίγουν τα κιβώτια με τα πράγματά του, βρίσκουν διάφορες ευκαιρίες για τη βελτίωση του σπιτιού, από το καθάρισμα χαλιών έως την τοποθέτηση wall art στους τοίχους.

Έτσι, επιστρατεύουν το TikTok, για να αναζητήσουν λύσεις στα καθήκοντα που προκύπτουν, όπως DIY tips, προτάσεις για βιβλία και συνταγές μαγειρικής με χαμηλό κόστος, μόνο με ένα scroll.

Με tagline «Search it, learn it, do it with TikTok», η ταινία κλείνει με τη γυναίκα να αφήνει τον πατέρα τηςνα απολαύσει τον νέο και ανανεωμένο χώρο του. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και digital, σε video-on-demand, με out-of-home υλικά και στο app. Το media planning και buying ανέλαβε η Zenith.

(Πηγή: Campaign)