Σύμφωνα με poll του Campaign US στο LinkedIn, σε ποσοστό 85%, διαφημιζόμενοι και agencies δεν θεωρούν ότι η πιστοποίηση Twitter Blue αξίζει το κόστος της, κάτω από την ηγεσία του Elon Musk. Υπενθυμίζεται ότι το Twitter Blue επαναλανσαρίστηκε την περασμένη εβδομάδα ως πληρωμένη υπηρεσία, με μηνιαία χρέωση 8-11 δολάρια.
Στις συνθήκες αναστάτωσης που επικρατούν από τη στιγμή που εξαγοράστηκε το μέσο από τον Elon Musk, πολλά agencies συμβουλεύουν τους πελάτες τους να αποχωρήσουν οριστικά από την πλατφόρμα. Σύμφωνα με τις απαντήσεις στο poll, οι διαφημιζόμενοι φοβούνται ότι η τροχιά του Twitter θα μπορούσε να βλάψει το brand credibility και να εκθέσει τους πελάτες σε κριτική.
Δεδομένου ότι το μπλε τικ αρχικά απονεμόταν χωρίς κόστος, μόνο σε επιδραστικές εταιρείες και δημόσια πρόσωπα, σχόλια στο poll υποστήριξαν ότι η μετάβασή του σε συνδρομητικό μοντέλο, μέσω του οποίου οποιοσδήποτε μπορεί να αγοράσει πιστοποίηση, μειώνει την αξιοπιστία του. Παράλληλα, εκφράστηκε η πεποίθηση ότι είναι πολύ απρόβλεπτη η κατάσταση στην πλατφόρμα και ότι αναμένονται περαιτέρω αλλαγές.
(Πηγή: Campaign)