Ευθυγραμμιζόμενο με τις προσδοκίες των καταναλωτών που περιμένουν από τα brands να παίξουν ρόλο στην αντιμετώπιση του κορωνοϊού, το Dettol λάνσαρε καμπάνια για την υπενθύμιση της σημασίας του πλυσίματος των χεριών.

Στο TikTok, στο πλαίσιο αντιμετώπισης του κορωνοϊού.

Ευθυγραμμιζόμενο με τις προσδοκίες των καταναλωτών που περιμένουν από τα brands να παίξουν ρόλο στην αντιμετώπιση του κορωνοϊού, το Dettol λάνσαρε καμπάνια για την υπενθύμιση της σημασίας του πλυσίματος των χεριών. Το brand δημιούργησε ένα challenge στο TikTok, με στόχο να ωθήσει περισσότερους ανθρώπους στην Ινδία να πλένουν τα χέρια τους, καταφέρνοντας να συγκεντρώσει 8,7 δισ. views σε 4 μόλις μέρες.

Η μάρκα της εταιρείας Reckitt Benckiser δημιούργησε ένα τραγούδι σε συνδυασμό με το hashtag #HandWashChallenge. Το φίλτρο του hashtag έχει μια branded Dettol φάσα στο πάνω μέρος μαζί με το hashtag και περιγράφει τα βήματα για το πλύσιμο των χεριών. Οι χρήστες μπορούν να χορέψουν τα βήματα στον ρυθμό και να τα μοιραστούν με τους φίλους τους. «Ενώστε τα χέρια σας με το Dettol και δεχθείτε το #HandWashChallenge για τη διάχυση της ενημέρωσης για το πλύσιμο των χεριών», αναφέρεται στην πλατφόρμα.
(Πηγή: AdAge)