Με διψήφια ποσοστά συνεχίζει την οργανική της ανάπτυξη η S4 Capital του Sir Martin Sorrell, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας. Ειδικότερα, ανακοινώθηκε ότι, μετά από δύο χρόνια λειτουργίας, η S4, η οποία περιλαμβάνει τις εταιρείες creative production MediaMonks και digital media MightyHive, κατέγραψε ανάπτυξη 19,4% σε οργανικά έσοδα, τα οποία ανήλθαν σε 295,2 εκατ. λίρες. Επιπλέον, ανακοίνωσε μία ακόμη συγχώνευση, της MediaMonks με την Jam3, ένα design and experience agency με έδρα το Τορόντο του Καναδά και γραφεία στο Λος Άντζελες, την Ουρουγουάη και το Άμστερνταμ, όπου βρίσκονται και τα κεντρικά της MediaMonks.

Πέρυσι, η εταιρεία ένωσε τις δυνάμεις της με τον αμερικανικό όμιλο agencies, Decoded Advertising και Metric Theory και αριθμεί πλέον περίπου 4.400 ανθρώπους σε 31 χώρες. «Έχοντας παγιώσει το brand awareness και διασφαλίσει το brand trial στα τέλη του 2018 και το 2019, ξεκινήσαμε να μετατρέπουμε τις σχέσεις με τους πελάτες κλιμακωτά, με αποτέλεσμα να έχουμε εξασφαλίσει πέντε -και όχι μία- σημαντικές συνεργασίες», δήλωσε ο Sir Martin Sorrell.

(Πηγή: Campaign)