Δύο βραβεία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στα Loyalty Awards. H εταιρεία Sheepfish απέσπασε δύο βραβεία στα φετινά Loyalty Awards, για το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, DraughtMaster Club. Ειδικότερα, το πρόγραμμα ξεχώρισε και βραβεύτηκε με το Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Digital Technology» και το Bronze στην κατηγορία «Best Use of Rewards […]

Δύο βραβεία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στα Loyalty Awards.

H εταιρεία Sheepfish απέσπασε δύο βραβεία στα φετινά Loyalty Awards, για το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, DraughtMaster Club. Ειδικότερα, το πρόγραμμα ξεχώρισε και βραβεύτηκε με το Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Digital Technology» και το Bronze στην κατηγορία «Best Use of Rewards & Incentives».

Το DraughtMaster Club αποτελεί τη διαδικτυακή πλατφόρμα επιβράβευσης των επαγγελματιών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας που χρησιμοποιούν την τεχνολογία DraughtMaster, προσφέροντας στα μέλη του Club προνόμια. Ταυτόχρονα, διευκολύνει τη διαδικασία καταγραφής βαρελιών και την επικοινωνία μεταξύ εταιρείας και των πελατών της.

Αναφερόμενος στη διπλή βράβευση, ο Αριστείδης Γκότσης, Managing Director της Sheepfish, δήλωσε: «Η πιστότητα στις αξίες και στο όραμα να δημιουργούμε, μας οδήγησε για τρίτη χρονιά σε αυτή τη σπουδαία αναγνώριση και μας ωθεί να επενδύουμε συνεχώς προς όφελος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας με καινοτόμες λύσεις».