Γνωρίζοντάς την, στα πρώτα 5 λεπτά καταλαβαίνεις γιατί τα events που διοργανώνει η εταιρεία της έχουν πάντα το αποτύπωμα ενός σπάνιου αρώματος της Haute Couture. Προχωρώντας τη συζήτηση, συνειδητοποιείς ότι με τη Δήμητρα Ροδοπούλου, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά.

Γνωρίζοντάς την, στα πρώτα 5 λεπτά καταλαβαίνεις γιατί τα events που διοργανώνει η εταιρεία της έχουν πάντα το αποτύπωμα ενός σπάνιου αρώματος της Haute Couture. Προχωρώντας τη συζήτηση, συνειδητοποιείς ότι με τη Δήμητρα Ροδοπούλου, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά.

Τις σκέψεις της για την έννοια ενός «Οίκου Υψηλών Υπηρεσιών», καθώς και για τα ταλέντα που απαιτεί ο κλάδος της διοργάνωσης events, μοιράστηκε με το MW η Δήμητρα Ροδοπούλου, Γενική Διευθύντρια της Liberty Marketing Services.

ΕΝΑ BRAND ΥΨΗΛΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
«Πριν ασχοληθείς με τα brands των άλλων πρέπει να έχεις ασχοληθεί σοβαρά με το δικό σου, να το έχεις χτίσει έτσι ώστε να μπορείς να το ορίσεις με σαφήνεια, να αναδείξεις την ουσιαστική αξία του – το USP του- και να ξέρεις ότι αυτό που περιγράφεις στον πελάτη σε δεσμεύει. Είναι μια υπόσχεση που πρέπει να μπορείς να τηρήσεις. Οι συνεργάτες μου κι εγώ ξέρουμε τι είναι το brand που έχουμε δημιουργήσει: ένα Οίκος Υψηλών Υπηρεσιών, που λειτουργεί με κριτήριο την υπεροχή στην αισθητική. Πιστεύουμε στο μάρκετινγκ της κομψότητας, της ευελιξίας, της φαντασίας, της πρωτοπορίας – πάντα όμως, τηρώντας την υπόσχεση να προσθέσουμε αξία στο προϊόν του πελάτη και να πολλαπλασιάσουμε τις προσδοκίες του».

LEGACY ΜΕ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ
«Η έννοια του Οίκου Υψηλών Υπηρεσιών δεν κατακτιέται εύκολα ούτε μαθαίνεται σε θρανία. Εγώ λάτρεψα τη δουλειά αυτή, την ονειρεύτηκα και μετά τη διδάχτηκα βήμα-βήμα μέσα από την εμπειρία. Από το 1999 δημιουργώ events, μεταξύ των οποίων και μερικά από τα πλέον εμβληματικά της Αθήνας – και όχι μόνο! Από τότε έως τώρα συνεργάζομαι με τις μεγαλύτερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες, έχοντας την τύχη να γνωρίσω και να συνεργαστώ παράλληλα, με πολύ σημαντικές προσωπικότητες της τέχνης, από όλο τον κόσμο. Όλα αυτά με οδήγησαν στη Liberty του σήμερα και στη χαρά διοργάνωσης μοναδικών κάθε φορά events που μας ανταμείβουν με την ικανοποίηση του πελάτη για το συνολικό αποτέλεσμα.

Γι’ αυτό, εξακολουθώ να λατρεύω τη δουλειά μας και την ένταση που εμπεριέχει, αλλά κυρίως τις ανθρώπινες σχέσεις που χτίζει. Και κάθε μέρα υπενθυμίζω στους συνεργάτες μου ότι δεν είμαστε εμείς οι πρωταγωνιστές ή οι οικοδεσπότες. Είμαστε οι εργαζόμενοι στην υπηρεσία του οικοδεσπότη – και αυτό είναι το μαγικό! Εργαζόμαστε για τη θεμελιώδη ανάγκη του ανθρώπου να παρουσιάζει τα επιτεύγματα του και να γιορτάζει τις επιτυχίες του!».

ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ
«Ο δρόμος προς την επιτυχία κάθε συνεργασίας είναι στρωμένος με αξίες, προσόντα, ταλέντα και δεξιότητες, που καλλιεργούμε με προσοχή για να παρέχουμε με αφθονία στους πελάτες μας: αξιοπρέπεια, ειλικρίνεια, ευγένεια, ευστροφία, συναισθηματική νοημοσύνη, πολυδιάστατη μόρφωση και γνώση, αισθητική, ευελιξία, διακριτικότητα, σεμνότητα, ικανότητα να ακούμε, φιλοδοξία, τελειομανία, εντιμότητα, ψυχραιμία και αποτελεσματικότητα. Χωρίς αυτά, καλύτερα να μην ασχοληθείς με τον τομέα του service και πάντως όχι με τα events».

ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ;
«Φυσικά θα γίνουν και τα λάθη. Όσο τέλεια και να οργανώσεις ένα event, όσες εφεδρείες και αν έχεις προβλέψει, δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να μη συμβεί το απρόβλεπτο. Όσο πιο οργανωμένος είσαι όμως, τόσο καλύτερα θα το διαχειριστείς. Προσωπικά είμαι ψυχαναγκαστική στο θέμα της οργάνωσης, καθώς και του συντονισμού όλων των ταλέντων και δεξιοτήτων της ομάδας για άμεση επέμβαση, ψύχραιμα και αποτελεσματικά».

ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ «ΜΑΖΙ»
«Η ομάδα είναι μεγάλη δύναμη. Οι σχέσεις των ανθρώπων είναι μεγάλη δύναμη, και η επίγνωση των μεταβαλλόμενων αναγκών είναι μεγάλη δύναμη. Μετά από είκοσι χρόνια στον χώρο της επικοινωνίας το λέω αυτό με σεβασμό στη διαδρομή και στα δώρα σοφίας που μου κάνει. Το λέω από το γραφείο μου στη Liberty – από τον Οίκο-οικογένεια που εκφράζει τις επιλογές τις οποίες η εμπειρία, μου επέτρεψε πλέον να μπορώ να κάνω. Κεντρικότερες από αυτές, η μικρή κλίμακα της ομάδας μας και η έντονη παρουσία των γυναικών μέσα σε αυτήν.

Ειδικά για τις γυναίκες, είμαι πεισμένη πως μέσα στον χαοτικό σύγχρονο κόσμο, παραμένουν οι πιο πιστοί θεματοφύλακες ενός αισθήματος φροντίδας για τους άλλους, αλλά και μιας επιμονής στη λεπτομέρεια, μιας γήινης φαντασίας και μιας πίστης στο νέο που γεννιέται. Αυτό είναι η Liberty και είναι συλλογικό έργο».

ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΤΙ;
«Τώρα είναι η εποχή για πολύ σκληρούς παίκτες. Αυτό ισχύει τόσο σε πρακτικό, όσο και σε πιο φιλοσοφικό επίπεδο. Πρακτικά, το 2020 πέρασε σαν μια χρονιά που λες ότι δεν ήταν καν γραμμένη στα ημερολόγια – και εννοώ για όλη την αγορά. Χάσαμε σχεδόν το 90% του ετήσιου revenue, αλλά είμαι βέβαιη ότι οι περισσότεροι θα καταφέρουμε να επιβιώσουμε. Η μεγάλη πρόκληση είναι να κρατάμε το κεφάλι ψηλά και το ηθικό ακμαίο.

Από φιλοσοφικής πλευράς πάλι, νιώθω πως η ζωή μάς διδάσκει τη νομοτέλεια της αλλαγής – και όταν λέω “μας” εννοώ όλο τον πλανήτη. Μας δείχνει δηλαδή αυτό που χρόνια τώρα δεν θέλαμε να πολυσκεφτούμε, καθώς ήμασταν καλά βολεμένοι μέσα στις βεβαιότητές μας: ότι δεν υπάρχουν σταθερές και δεδομένα. Μήπως κι αυτό όμως, δεν είναι παιχνίδι για σκληρούς παίχτες;».

DIGITAL ΜΕ ΣΤΥΛ!
«Γι’ αυτή την αλλαγή, που ήρθε τόσο ορμητικά εξαιτίας και των συνθηκών, είχαμε ήδη προετοιμαστεί. Εκτός από την τεχνική αρτιότητα, έχουμε σχεδιάσει την παρουσία των πελατών μας στο ψηφιακό οικοσύστημα με μια αισθητική που να δίνει πρόσθετη αξία στα brands και στα προϊόντα τους. Έτσι, διαθέτουμε όλο τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, καθώς και την ομάδα για ένα state of the art virtual conference πχ, το οποίο μπορεί να φιλοξενηθεί είτε στον δικό μας studio είτε σε χώρο που επιθυμεί ο πελάτης.

Στόχος μας είναι, όπως οργανώνουμε συναρπαστικά events με τη γλυκιά, σταθερή αξία της φυσικής παρουσίας, να αξιοποιήσουμε και τις απέραντες ψηφιακές δυνατότητες για να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα που επιδιώκει ο πελάτης, κάνοντας όπως πάντα τους καλεσμένους του να νιώθουν ότι συμμετέχουν σε μια μοναδική εμπειρία, όπου καθένας θα αισθάνεται ξεχωριστός. Πρόκειται για μια brands’ brand newday -μια καινούρια μέρα για τα brands- και στη Liberty την έχουμε ήδη υποδεχτεί!».

Oι υπηρεσίες που παρέχει η Liberty περιλαμβάνουν όλο το φάσμα, από τη στρατηγική και το concept, μέχρι την άψογη εκτέλεση σε: Corporate Events, PR Events, Concept Stores, Exhibition Booths, Installations, Consumer Events, Food Trucks και το Food Market.

Μάθετε περισσότερα στο libertymkt.gr