Και μόνο η σκέψη προκαλεί ίλιγγο. Σύμφωνοι, μεγάλη η πρόκληση, αλλά και οι απαιτήσεις τεράστιες. Την παραπάνω πρόκληση βιώνει ο Lincoln Bjorkman, Worldwide Creative Director της Wunderman, συνέντευξη του οποίου δημοσιεύουμε στο σημερινό τεύχος του Marketing Week, στο πλαίσιο της σειράς διεθνών συνεντεύξεων «The Ad Portraits», που παρουσιάσουμε κατά αποκλειστικότητα, μέσα από την οποία 10 κορυφαίοι δημιουργικοί διευθυντές των μεγαλύτερων διαφημιστικών δικτύων καταθέτουν μοναδικά insights για τις προκλήσεις της καριέρας τους.

Ο Bjorkman αναφέρει μεταξύ άλλων ότι πίστευε πως θα γίνει δικηγόρος και την δουλειά του δημιουργικού την ξεκίνησε ως part time job, θεωρώντας ότι ήταν προσωρινή. «Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού» όμως, όπως λέμε στην Ελλάδα. Η δουλειά του δημιουργικού τον «κέρδισε» έστω και αν έπρεπε να αλλάξει συθέμελα όλα τα δεδομένα της μέχρι τότε ζωής του. Ποια είναι άραγε όλα εκείνα τα στοιχεία που δίνουν αυτή τη «δημιουργική μαγεία» στην δουλειά ενός Creative Director; Δεν είμαι ο αρμόδιος να απαντήσω, μόνο εικασίες μπορώ να κάνω.

Ωστόσο, μια γεύση της μαγείας αυτής παίρνουμε διαβάζοντας το πώς αντιμετώπισε ο ίδιος ο Bjorkman μια από τις πολλές προκλήσεις του, να πρέπει να απολύσει έναν πολύ καλό και ταλαντούχο δημιουργικό, ο οποίος είχε κάνει σπουδαίες δουλειές και είχε οικογένεια. Ο λόγος; Είχε προσληφθεί για να χειριστεί έναν μεγάλο και δύσκολο πελάτη, συνεργασία ωστόσο που δεν προχώρησε καλά για την διαφημιστική εταιρεία.

«Έπρεπε να του πω ότι πρόκειται να χάσει τη δουλειά του, αλλά να μην φανεί σαν να είναι το τέλος του κόσμου. Έπρεπε να του δείξω ότι επρόκειτο μόνο για ένα μικρό εμπόδιο στον δρόμο του, ότι δεν πέφτει από γκρεμό» λέει ο Bjorkman. Και συνεχίζει: «Βρήκα τη λύση στον τρόπο τον οποίο χρησιμοποιώ όταν πρέπει να σκεφτώ μια ιδέα για μια διαφήμιση ή μια καμπάνια». Ποια ήταν αυτή; Η απάντηση στη συνέντευξη…