Η Socialab σε συνεργασία με την Durex προχωρά στη δημιουργία του επίσημου λογαριασμού της τελευταίας στο TikTok. Οι δύο εταιρείες, έχοντας αποσπάσει πλήθος διακρίσεων μαζί, δημιουργούν μία ξεχωριστή καμπάνια στην πλατφόρμα του TikTok, στο πλαίσιο της ήδη ενεργοποιημένης καμπάνιας περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των νέων για το 2022.

Αρωγοί στην εν λόγω καμπάνια είναι στρατηγικά επιλεγμένοι influencers (Φάνης Λαμπρόπουλος, Βαγγέλης Καρδάσης, Αλέξανδρος Μάνος, Νεφέλη Μεγαλοβασίλη, Μαρία Μητσώλα & Χρήστος Ραυτακόπουλος) που μέσα από τη δημιουργία TikTok videos, εστιάζουν στη χρήση του προφυλακτικού, κάνουν ερωτήσεις γύρω από το σεξ και απαντούν σε πάσης φύσης σεξουαλικές απορίες αλλά και ανησυχίες των νέων με τον δικό τους entertaining τρόπο.

O κάθε ένας έχει αναλάβει να αναλύσει ένα διαφορετικό θέμα κατέχοντας τον ρόλο του τηλεφωνητή στη γραμμή σεξουαλικής ζωής «Durex: Speak Up Hotline». «Έτσι, με στόχο την παροχή βοήθειας σε όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως φύλου ή ηλικίας καθώς και τη σεξουαλική τους απελευθέρωση, χωρίς καμία διάκριση, η Durex αξιοποιεί το πλέον κατάλληλο Mέσο στο οποίο οι χρήστες είναι ελεύθεροι να κάνουν το δικό τους Speak Up», επισημαίνει η ανακοίνωση.