400 και πλέον υψηλόβαθμα στελέχη του ευρύτερου κλάδου των Media και της Επικοινωνίας έδωσαν το παρόν την Τετάρτη 24 Μαίου, στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, όπου διεξήχθη η τελετή απονομής των Digital Media Awards 2017, του καθιερωμένου πλέον θεσμού του Marketing Week, που διοργανώθηκε για 4η χρονιά, με σκοπό να αναδείξει και να επιβραβεύσει τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις ψηφιακές εκδόσεις και ΜΜΕ.

Ανοίγοντας την τελετή απονομής, ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, Δρ. Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, μίλησε για το υψηλό επίπεδο των υποψηφιοτήτων στα βραβεία, τον έντονο ανταγωνισμό, αλλά και την αυστηρή βαθμολογία των κριτών. Χαιρετισμό απηύθυνε ακόμα και ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στα νέα βήματα που ετοιμάζει η Ένωση για τη στήριξη του ελληνικού διαδικτύου.

Στα δυνατά στοιχεία της φετινής διοργάνωσης ήταν η απονομή δύο κορυφαίων βραβείων, του Digital Media Publication of the Year, το οποίο απέσπασε το gazzetta.gr, αλλά και του Digital Media Agency of the Year, το οποίο απέσπασε η Tempo OMD Hellas. Τα βραβεία παρουσίασαν αύξηση στις υποψηφιότητες κατά 17%, συνεχίζοντας για 4η χρονιά την ανοδική τους πορεία και επιβεβαιώνοντας τη δίψα των εγχώριων publishers, brands και agencies για ανάδειξη πετυχημένων και καινοτόμων cases.

Εξίσου σημαντικό ήταν το γεγονός ότι αυξήθηκαν και πάλι και κατά σημαντικό βαθμό τα έργα που “κατέβαζαν” τα media agencies, όχι μόνο οι publishers. Παράλληλα, είναι πολύ σημαντικό να τονιστεί ότι οι υποψηφιότητες κατατέθηκαν από 60 και πλέον κορυφαίες και απολύτως αντιπροσωπευτικές εταιρείες του ευρύτερου κλάδου. Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι τα DIME Awards έχουν κερδίσει επάξια τη θέση τους στους κορυφαίους ετήσιους θεσμούς της Επικοινωνίας. Αναλυτικό ρεπορτάζ για την τελετή απονομής στις εσωτερικές σελίδες του τεύχους μας.