Η Digitas, το digital-first omnichannel brand του Publicis Groupe, εμπνεύστηκε και δημιούργησε έναν interactive διαγωνισμό στο Instagram, για την εταιρεία Βίκος και το brand Βίκος Cola. Στο πλαίσιο της προσφοράς «Βίκος Cola 1+1 Δώρο», αλλά και της Χριστουγεννιάτικης ταινίας της Βίκος Cola «Οι 3 Μάγοι», η Digitas και η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ΑΕ λάνσαραν έναν διαγωνισμό με παιχνίδι παρατηρητικότητας, ο οποίος προσφέρει διπλά δώρα στους νικητές.

Η πρωτοπορία του διαγωνισμού έγκειται, όπως επισημαίνεται, στο ότι όλος ο μηχανισμός αρχίζει και τελειώνει μέσα στο περιβάλλον του Instagram: ο χρήστης σχολιάζει στο post του διαγωνισμού το keyword «Βίκος Cola 1+1» και αυτομάτως λαμβάνει μήνυμα από ένα Instagram bot.

Το Instagram bot μοιράζεται με τον χρήστη τη χριστουγεννιάτικη ταινία της Βίκος Cola και τον προκαλεί να απαντήσει σε τρεις ερωτήσεις παρατηρητικότητας για να μπει σε κλήρωση για διπλά δώρα. Ο διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη από τις 15/12 και η καμπάνια έχει ήδη συγκεντρώσει δεκάδες χιλιάδες engagements.