Η ΙΔΕΑ Στο πλαίσιο επικοινωνίας της Thermogas για τους λέβητες αερίου Vaillant, η DigitalWise σε συνεργασία με την Stefi Productions δημιούργησε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια German Comedy, βασισμένη στη γερμανική αξιοπιστία του brand.

H καμπάνια αποτελείται από 2 τηλεοπτικά σποτάκια (Καγκουρό / Εκατομμυριούχος), στα οποία ο πρωταγωνιστής υποδύεται έναν Γερμανό Stand-Up Comedian ο οποίος προσπαθεί μάταια να ψυχαγωγήσει το κοινό του με αυθεντικά γερμανικά αστεία.

Στόχος της DigitalWise ήταν να επικοινωνήσει στο ευρύ κοινό το πιο δυνατό asset του brand, την αδιαμφισβήτητη γερμανική αξιοπιστία, χρησιμοποιώντας ως όχημα αυτό που ακόμα και οι ίδιοι οι Γερμανοί αποδέχονται ως το πιο αδύναμο σημείο τους, το χιούμορ. Μπορεί λοιπόν τα γερμανικά αστεία να είναι κρύα, αλλά οι λέβητές τους είναι πάντα ζεστοί, και αυτή η δημιουργική αντίθεση αρκεί για να αποτυπωθεί το νόημα της καμπάνιας στο μυαλό των καταναλωτών.