Στόχος της είναι να υπηρετεί αυτό που κάνει τη διαφορά στην επικοινωνία, την ιδέα, γι’ αυτό και δεν τοποθετείται ως ένα ακόμα digital ή ATL agency, αλλά ως ένα ideas agency. Αποτελεί μια πολυσυλλεκτική εταιρεία, με δυναμικό που μπορεί να διαχειριστεί σχεδόν όλα τα κανάλια της δημιουργικής διαφήμισης, με φανερή προτίμηση στις καμπάνιες που δίνουν αξία στους πελάτες της μακροπρόθεσμα. Αυτή είναι η DigitalWise.

Τι κάνει την DigitalWise ξεχωριστή; Τη σχετική εικόνα μας δίνουν ο Αντώνης Κελαϊδής, Head of Strategy and Business Development, ο Κώστας Λουκαδάκος, Creative Director, και η Ειρήνη Γεωργή, Creative Director της εταιρείας.

MW: Motto της DigitalWise είναι το «Rethink Advertising». Ποια η φιλοσοφία πίσω από αυτό;

Αντώνης Κελαϊδής: Το slogan μας δεν αφορά μόνο τη φιλοσοφία της DigitalWise, αλλά αποτελεί και μια προτροπή προς τους Marketeers να ξανασκεφτούν τον τρόπο που βλέπουν την επικοινωνία σήμερα. Σε ένα περιβάλλον που γίνεται ολοένα και περισσότερο data-driven, πιστεύουμε ότι έχει αρχίσει και χάνεται η προστιθέμενη αξία που μπορεί να προσφέρει μια εταιρεία επικοινωνίας στα brands. Η πρακτική που ακολουθείται από πολλές εταιρείες πλέον, είναι να «εξυπηρετούνται» όλα τα «τεχνολογικά εργαλεία» που έχουμε στη διάθεσή μας από «κάποιες» δημιουργικές ιδέες. Στόχος μας είναι να αλλάξουμε αυτό το mindset και να υπηρετήσουμε αυτό που πραγματικά κάνει τη διαφορά στην επικοινωνία. Την ιδέα. Θέλουμε, όλα τα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας, να τα χρησιμοποιούμε για να μεγιστοποιήσουμε το impact και την αποτελεσματικότητα μιας ιδέας. Όχι το αντίστροφο. Το προϊόν στρατηγικής σκέψης και δημιουργικότητας είναι αυτό που μπορεί να φέρει αξία στα brands, σε βάθος χρόνου. Όχι τα best practices, οι «ιδανικές» διάρκειες ή η σωστή στόχευση. Αν έφταναν μόνο αυτά, θα ήταν εύκολη η δουλειά μας. Συνεπώς, δεν είμαστε ένα digital agency, ούτε ένα ATL agency, αλλά ένα ideas agency. Έχουμε όλα τα disciplines και το know-how για να δημιουργήσουμε μια ολιστική επικοινωνία που θα υποστηρίζει ένα και μόνο πράγμα. Την ιδέα. Ας ξανασκεφτούμε, λοιπόν, την επικοινωνία.

Θεωρείτε ότι είναι εύκολο για ένα agency να ξεχωρίσει μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον; Ποια στοιχεία θεωρείτε ότι διαφοροποιούν την DigitalWise;

Κώστας Λουκαδάκος: Αν ήταν εύκολο, τότε δεν θα ήταν και ανταγωνιστικό! Το κάθε agency προσπαθεί, σε σχέση με τη φιλοσοφία και τους στόχους του, να διεκδικήσει το κομμάτι της πίτας που του αναλογεί. Ένα βασικό στοιχείο που κάνει τις εταιρείες του χώρου μας να ξεχωρίζουν είναι η φήμη. Είναι ένας καρπός που κάποιες διαφημιστικές μπορούν να απολαμβάνουν.
Στην περίπτωση ενός νέου agency, απαιτείται πολλαπλάσια προσπάθεια για να χτίσει το όνομά του και να γίνει διεκδικητής. Όμως το να είσαι challenger είναι challenging. Είναι κάτι που μας κινητοποιεί όλους στην DigitalWise. Ξέρουμε ότι η φήμη θα έρθει μέσα από τις δουλειές μας. Γι’ αυτό πιστεύουμε στη δύναμη της ιδέας και στο «feel good». Καμιά ιδέα δεν φεύγει από την DigitalWise, αν δεν είμαστε σίγουροι ότι θα πάει το brand πιο μακριά και θα κάνει τους καταναλωτές να γελάσουν, να ταυτιστούν, να σκεφτούν, να νιώσουν. Θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς με τους πελάτες μας, τον κόσμο που θα εκτεθεί στη δουλειά μας και φυσικά τους εαυτούς μας. Το feel good τώρα, είναι αύρα, φιλοσοφία, πρακτική, θεωρία, λίγο απ’ όλα μάλλον. Δεν χρειάζεται να το ορίσουμε, σημασία έχει να το νιώσουμε. Είναι αυτό που θέλουμε να βγαίνει στις δουλειές μας, στα συναισθήματα των καταναλωτών, στη σχέση με τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, στην καθημερινότητα του κόσμου που εργάζεται στην εταιρεία μας. Αν δεν νιώθουμε καλά δεν πάμε πουθενά!

Βασικό χαρακτηριστικό ενός επιτυχημένου agency είναι, μεταξύ άλλων, η ευελιξία. Ποιο θα λέγατε ότι ήταν το «κλειδί» για την επιτυχή προσαρμογή σας στις ιδιαίτερες συνθήκες του τελευταίου έτους;

Κ.Λ.: Ένα δημιουργικό agency έχει έτσι και αλλιώς την «υποχρέωση» να προσαρμόζεται στις τάσεις και τα insights της κάθε περιόδου. Σίγουρα οι ιδιαίτερες συνθήκες του τελευταίου έτους απαίτησαν μια πιο βίαιη προσαρμογή από όλους μας. Η DigitalWise κατάφερε όχι απλώς να διατηρήσει τα κεκτημένα της σε αυτό το διάστημα, αλλά να σημειώσει μια από τις καλύτερες χρονιές της όσον αφορά την ανάπτυξή της.

Η DigitalWise είναι πια μια πολυσυλλεκτική εταιρεία, έχοντας στο δυναμικό της κόσμο που μπορεί να διαχειριστεί σχεδόν όλα τα κανάλια της δημιουργικής διαφήμισης. Γι’ αυτό, στις ιδιαίτερες συνθήκες όπως είπαμε και πριν, βρίσκουμε πάντα τον καλύτερο και πιο αποδοτικό τρόπο να προωθήσουμε τις ιδέες μας και να περάσουμε το μήνυμά μας. Δεν είμαστε μια πολυεθνική εταιρεία με αυστηρές δομές και πολυάριθμες εσωτερικές διαδικασίες. Είμαστε ένα δημιουργικό agency που αγαπά την ιδέα και θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να την προστατέψει και να της ανοίξει τον δρόμο.

Ως DigitalWise, επενδύετε αρκετά στη βέλτιστη στελέχωση της ομάδας σας. Μιλήστε μας λίγο γι’ αυτό.

Ειρήνη Γεωργή: Με δεδομένο ότι από την αρχή της πανδημίας είχαμε τεράστια ανάπτυξη και προσθέσαμε πολλά νέα μέλη στην ομάδα μας, κληθήκαμε να κάνουμε κι εμείς ένα εσωτερικό rethink του τι έχει ανάγκη η εταιρεία στη νέα της εποχή. Εδώ και καιρό, δεν ψάχναμε άτομα με αμιγώς digital υπόβαθρο, αλλά έμπειρο και ταλαντούχο κόσμο, εξοικειωμένο με την κουλτούρα της Διαφήμισης, που να μπορεί να προσαρμοστεί στα νέα Μέσα και στα δεδομένα που αλλάζουν. Τα άτομα που διαθέτουν διαφημιστικό πνεύμα και μπορούν να το εφαρμόσουν σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, είναι πολύτιμα για εμάς. Παράλληλα, βέβαια, έχοντας ξεχωριστά τμήματα Development και Media, χρειαζόμαστε και άτομα με μεγάλη εξειδίκευση και τεχνικά skills. Με λίγα λόγια, σε μια πραγματικά 360ο εταιρεία όπως η δική μας, η στελέχωση δεν μπορεί παρά να είναι υβριδική και το ανθρώπινο δυναμικό μας, diverse και… πολυμορφικό.

Υπάρχει κάτι που θα ξεχωρίζατε από το εργασιακό σας περιβάλλον, κάτι που μπορεί να αναφερθεί ως best practice;

Ε.Γ.: Θα είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς εφόσον δουλεύουμε τόσον καιρό remotely, αλλά αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε είναι το κλίμα της εταιρείας, που παραμένει ζεστό και ανθρώπινο ακόμα και τώρα που έχουμε μεγαλώσει. Πολλές εταιρείες θα ισχυριστούν το ίδιο αλλά σ’ εμάς είναι αληθινό, γιατί το κλίμα της εταιρείας καθορίζεται από την κορυφή. Η DigitalWise παραμένει μια εταιρεία που έφτιαξαν δυο φίλοι που δεν έπαιρναν τον εαυτό τους υπερβολικά σοβαρά, και δεν βγήκαν στην αγορά να υποκριθούν ότι είναι Θεοί.

Δεν είναι τυχαίο ότι στις φωτογραφίες που βλέπετε είμαστε στη θάλασσα. Στις 13 Ιουλίου πήγαμε παραλία για να γιορτάσουμε τα έκτα γενέθλια της εταιρείας, το «Happy Beachday», γιατί είχαμε πολύ καιρό να βρεθούμε όλοι μαζί. Μάλιστα κηρύξαμε τη 13η Ιουλίου επίσημη αργία. Την ίδια μέρα ανταλλάξαμε δώρα Secret Santa που μας έλειψε τα Χριστούγεννα, και μάλιστα έχουμε φτιάξει ειδικό app για το Secret Santa και άλλο app για car pooling, για να βρίσκονται αυτοκίνητα για όλους. Αυτό που παίρνουμε στα σοβαρά είναι το employee satisfaction, η ανάγκη να ξεδώσουμε και το bonding της ομάδας.

Παράλληλα, είστε ένα agency το οποίο «χτίζει» βαθύτερες και ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες/συνεργάτες. Πόσο σημαντικό θεωρείτε ότι είναι αυτό, στην επιτυχία ενός project, αλλά και μιας συνεργασίας γενικότερα;

Α.Κ.: Είναι γεγονός ότι η DigitalWise έχει διατηρήσει πελάτες από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, μέχρι και σήμερα. Οι βαθύτερες σχέσεις που έχει καταφέρει να «χτίσει» η εταιρεία οφείλονται στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την επικοινωνία.

Δεν αντιμετωπίζουμε κανένα project αποσπασματικά, αλλά ως κομμάτι της συνολικής στρατηγικής ενός brand. Δεν μας αρέσουν οι καμπάνιες «πυροτέχνημα» αλλά αυτές που, όπως έχω ήδη αναφέρει, δίνουν αξία στους πελάτες μας μακροπρόθεσμα.

Αυτή η φιλοσοφία έχει δημιουργήσει μια πραγματική σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ διαφημιστικής και πελάτη. Και η εμπιστοσύνη δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για καλύτερη δουλειά και επιτυχημένα project.