Δύο επιτυχημένες digital καμπάνιες της Clinique Greece αποτέλεσαν best practice για τη μάρκα σε διεθνές επίπεδο, προβάλλοντας με αυτό το τρόπο τις Ελληνίδες Συμβούλους Clinique.

Πρόκειται για τις ενέργειες #iamclinique και #howtoclinique.

Δύο επιτυχημένες digital καμπάνιες της Clinique Greece αποτέλεσαν best practice για τη μάρκα σε διεθνές επίπεδο, προβάλλοντας με αυτό το τρόπο τις Ελληνίδες Συμβούλους Clinique. Συγκεκριμένα, οι δυο παράλληλες ενέργειες #iamclinique και #howtoclinique προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των επικεφαλής της μάρκας, καθώς η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα, η αισθητική και η δυνατότητα να εκτελεστούν και από άλλες χώρες, αποτέλεσαν κριτήρια για να τις ξεχωρίσουν.

Η καμπάνια #iamclinique αφορά την επαγγελματική φωτογράφιση όλων των Συμβούλων Clinique και την παρουσίαση στα social media των αληθινών εκπροσώπων της μάρκας, μέσα από τα ασπρόμαυρα πορτραίτα του φωτογράφου Παναγιώτη Μαλλιάρη. Περισσότερες από 165 Σύμβουλοι Clinique, έγιναν οι ίδιες τα μοντέλα και οι ambassadors της μάρκας τους, προβάλλοντας το επάγγελμά τους, τα ιδανικά, τις αξίες και την αγάπη τους για το brand.

Το project #howtoclinique, σχεδόν παράλληλα με το #iamclinique, κινητοποίησε τις Εξειδικευμένες Συμβούλους ώστε να δημιουργήσουν ψηφιακό περιεχόμενο για τις Ελληνίδες καταναλώτριες. Οι Clinique Consultants ανέβασαν how-to-videos από τη ρουτίνα περιποίησης τους, κάνοντας χρήση των δικών τους social media.