Δημιουργία 10 videos, microsite και διαγωνισμού

H Socialab υπογράφει το νέο Digital Activation των Cream Crackers Παπαδοπούλου, «Δες την αλλιώς». Ο σχεδιασμός και η πραγματοποίηση του project έγινε με στόχο την ενίσχυση της τηλεοπτικής καμπάνιας, δίνοντας έμφαση στη διάδραση του κοινού με το brand στο digital περιβάλλον. Αναλαμβάνοντας τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου concept, η Socialab προχώρησε στην υλοποίηση δέκα διαφορετικών videos με τον Γιώργο Καπουτζίδη να ενσαρκώνει ανατρεπτικούς και διασκεδαστικούς ρόλους.

Η ομάδα της Socialab, αναγνωρίζοντας πως τα Cream Crackers Παπαδοπούλου αποτελούν «το ιδανικό σνακ για ένα απαιτητικό πρόγραμμα», τοποθετεί τον Γιώργο Καπουτζίδη σε ρόλους-έκπληξη υπενθυμίζοντας τους λόγους που τα Cream Crackers «χωράνε σε κάθε σου στιγμή». Η Socialab δημιούργησε το microsite destinallios.gr, στο οποίο το κοινό καλείται να αποφασίσει και να ψηφίσει τον αγαπημένο του ρόλο και να διεκδικήσει δώρα. Ο διαγωνισμός κατάφερε να αποσπάσει περισσότερες από 9.000 συμμετοχές από την πρώτη κιόλας εβδομάδα.