Το βραβείο Diversity, Equity and Inclusion απονεμήθηκε στη Relevance στο πλαίσιο των Google Premier Partner Awards 2021. Όπως επισημαίνει, αγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα, προάγοντας την αξία της ισότητας και δίνοντας έμφαση στην έννοια της συμπερίληψης μέσω του case study που παρουσίασε, η Relevance ξεχώρισε ανάμεσα σε όλους του Google Premier Partners της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.

Στη δήλωσή του κατά τη βράβευση, ο Θανάσης Σοφιανός, Founder και CEO της Relevance, ανέφερε: «Μας τιμά ιδιαίτερα η διάκριση, ωστόσο η ένταξη των αξιών της διαφορετικότητας, της ισότητας και της συμπερίληψης σε ενέργειες marketing θα πρέπει να είναι δεδομένη, καθώς αποτελούν θεμελιώδεις αρχές της κοινωνίας μας. Πέραν της επικοινωνιακής στρατηγικής των brands, οι αξίες αυτές είναι βασικό να εδράζονται στον πυρήνα της κουλτούρας των εταιρειών μας».

Πρόκειται για το τέταρτο βραβείο που λαμβάνει η Relevance στο πλαίσιο του συγκεκριμένου θεσμού, καθώς το 2018 υπήρξε η πρώτη, όπως σημειώνει, ελληνική εταιρεία που της απονεμήθηκαν δύο βραβεία καινοτομίας για Display και Video Advertising, ενώ, το 2019, έγινε η πρώτη εταιρεία που για δεύτερη συνεχή χρονιά έλαβε βραβείο καινοτομίας στην κατηγορία του Video Excellence.