Με κεντρική ιδέα το «Sounding the Future», το καθιερωμένο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ανέδειξε τάσεις, ευκαιρίες και προκλήσεις, ενώ συνοδεύτηκε από την απονομή βραβείων στους άμεσους συνεργάτες του, τις αεροπορικές εταιρείες.

Στις 22 Φεβρουαρίου 2023 πραγματοποιήθηκε το 2.2. Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, με πλούσια θεματική, πρωτότυπο concept και… εκπλήξεις. Περισσότερα σχετικά, μοιράζεται μαζί μας η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Mάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

MW: Ο ΔΑΑ πραγματοποίησε και φέτος το καθιερωμένο του Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών. Ποιο ήταν το φετινό concept γύρω από το οποίο κινήθηκε;

Ιωάννα Παπαδοπούλου: Το Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών αποτελεί εδώ και δεκαετίες τη μεγαλύτερη ετήσια συνάντηση του αεροδρομίου με το σύνολο της αεροπορικής αγοράς. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αυτής, εκτός από το συνεδριακό τμήμα, πραγματοποιείται και η ετήσια τελετή βράβευσης των αεροπορικών εταιρειών με τις καλύτερες επιδόσεις στην αγορά της Αθήνας. Μετά από διακοπή περίπου δύο ετών λόγω της πανδημίας, αυτός ο ιδιαίτερα δημοφιλής και αγαπητός θεσμός ανέκαμψε δυναμικά, αρχικά το Καλοκαίρι του 2022 ως μία συγκινησιακά φορτισμένη επανένωση-γιορτή, η οποία αποτέλεσε το 2.1 «Συνέδριο» Μάρκετινγκ – δηλαδή την πρώτη συνάντηση – μερική επανεκκίνηση, στον δεύτερο κύκλο της μεταπανδημικής εποχής. Το πλήρες όμως Συνέδριο (Συνεδριακό Τμήμα και Τελετή Βραβεύσεων), το 2.2. Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών και 22ο από την έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου, πραγματοποιήθηκε την 22η μέρα του δεύτερου μήνα του δεύτερου έτους της μερικής ανάκαμψης μετά την πανδημία: αυτό ήταν το 2.2 Συνέδριο Αεροπορικών Εταιρειών που πραγματοποιήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου του 2023.

Με τον συμβολικό τίτλο «Sounding the Future», συναντήσαμε λοιπόν τους αεροπορικούς συνεργάτες μας στον εξαιρετικό χώρο του Ωδείου Αθηνών, έχοντας ετοιμάσει μια πυκνή θεματολογία που επιλέξαμε να εκφράζει τη διττή σημασία του αγγλικού τίτλου, ο οποίος παραπέμπει στους «ήχους», στην εξερεύνηση, την ενορχήστρωση και, εν τέλει, στη «σύνθεση του μέλλοντος», κάνοντας παράλληλα ένα γλωσσικό παιχνίδι με τον όρο market sounding- τη διαρκή ιχνηλάτηση και διερεύνηση της αγοράς. Διερευνήσαμε λοιπόν τάσεις, κινδύνους και ευκαιρίες και μοιρστήκαμε τη γνώση και τη σοφία διακεκριμένων ομιλητών, με την παρουσία και τη συμμετοχή των προσκεκλημένων μας από τον χώρο των αερομεταφορών βέβαια, αλλά και από τον ακαδημαϊκό χώρο και τους κλάδους του αειφόρου τουρισμού, της υψηλής τεχνολογίας, της εξέλιξης της τεχνητής νοημοσύνης και της μελλοντολογίας.

Με ποιον τρόπο θεωρείτε ότι το Αεροδρόμιο της Αθήνας συμβάλλει σε αυτόν τον «ήχο του μέλλοντος»;

Το 1ο Βραβείο «You’re An AΘenian, too!» απονεμήθηκε στην Angela Gittens, πρώην Γενική Διευθύντρια του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αεροδρομίων (ACI World), για την πολύτιμη και πολυετή συμβολή της στην προώθηση και στην προβολή της Αθήνας σε ιδιαίτερα δύσκολες εποχές!

Ο κλάδος μας προχωρεί δυναμικά σε μια νέα εποχή ανάπτυξης, εμπλουτισμένη όμως με νέα δεδομένα, από τα οποία εκπορεύονται οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις της επόμενης μέρας. Αυτή η νέα «ενορχήστρωση» απαιτεί να συνεχίζουμε να «ακούμε» ευλαβικά και συστηματικά τον ταξιδιώτη και, φυσικά, τους άμεσους συνεργάτες μας, στην προσπάθειά μας να χτίζουμε συνεχώς την πιο αποδοτική σχέση. Τόσο κατά τη διάρκεια της πανδημίας όσο και τώρα στην πολύ ενδιαφέρουσα και απαιτητική εποχή του μετασχηματισμού για τον κλάδο των αερεομεταφορών, η χρήση των νέων τεχνολογιών, η έμφαση σε καινοτόμες λύσεις και, το κυριότερο, η προσήλωση στη βιώσιμη ανάπτυξη τόσο σε επίπεδο υποδομών και υπηρεσιών όσο και στη συνολική προσπάθεια του κλάδου να επανασυστήσει τον προορισμό μας στον επισκέπτη, είναι τα στοιχεία που θα συνθέσουν τον «ήχο του μέλλοντος» και μάλιστα σε ταχύτατο «tempo».

Στην κατεύθυνση αυτή, το γεγονός μάλιστα ότι το επιβατικό κοινό μάς ψήφισε πρόσφατα, στο πλαίσιο της Έρευνας Ταξιδιωτικής Εμπειρίας της Διεθνούς Ένωσης Αεροδρομίων, ως ένα από τα καλύτερα αεροδρόμια του κόσμου ως προς το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό, αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το αεροδρόμιο της Αθήνας και εντείνει ακόμη περισσότερο το αίσθημα ευθύνης μας, έτσι ώστε να προχωρούμε ως αεροδρομιακή κοινότητα, ομαδικά, στοχευμένα και με αυξημένη εγρήγορση και διορατικότητα στη βελτίωση των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.

Τι ακριβώς περιλάμβανε το πρόγραμμα της διοργάνωσης;

Το φετινό Συνέδριο ξεχώρισε για τη διεύρυνση της ατζέντας του, καλύπτοντας θεματικές όπως είναι οι γεωπολιτικές εξελίξεις με τη δυναμική και την επίδρασή τους στον κλάδο, η ραγδαία και καθοριστική εξέλιξη και επέκταση της τεχνολογίας στο οικοσύστημά μας, ο αειφόρος τουρισμός και οι νέες τάσεις και επιλογές των ταξιδιωτών: το πολυσύνθετο αυτό πρόγραμμα ουσιαστικά διαφοροποίησε τη συνάντησή μας από τις προηγούμενες.
Ειδικότερα, οι ενότητες του φετινού 2.2 Airline Marketing Workshop περιελάμβαναν:

  • την παραδοσιακή «Επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς της Αθήνας» για το 2022,
  • μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Περιφερειακό Αντιπρόεδρο της ΙΑΤΑ, Rafael Schvartzman (live-streaming) καθώς και με τον CEO της Air Serbia, Jiri Marek και τον Robert Chad, IATA, Area Manager France, Belgium, The Netherlands & Southern Europe, EUR-Field Offices, με τον τίτλο «Τι έρχεται; Οι τάσεις, οι κίνδυνοι, οι ευκαιρίες στον χώρο των αερομεταφορών»,
  • μια επίσης πολύ ουσιαστική συζήτηση με την Angela Gittens, πρώην Γενική Διευθύντρια του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αεροδρομίων (ACI World), η οποία μας τίμησε με την παρουσία της για ακόμη μια φορά στην Αθήνα, μεταδίδοντας την πολυετή εμπειρία της, συσσωρευμένη σε εποχές καίριας σημασίας για τον κλάδο – και εμείς, με τη σειρά μας, την τιμήσαμε με το συμβολικό βραβείο «You’re Αn Αθenian, too!»,
  • μια εξαιρετική ανάλυση για τις γεωπολιτικές εξελίξεις και τις αερομεταφορές στην «εποχή του Χάους» από τον Arthur Snell, Former British High Commissioner to Trinidad and Tobago & Former Assistant Director for Counter – Terrorism at Foreign and Commonwealth Office,
  • την ενότητα «Sounding the Future», κατά την οποία ο Futurist & Humanist, Gerd Leonhard, συγγραφέας του βιβλίου «Technology vs Humanity» & CEO «The Futures Agency», μας «μετέφερε στο μέλλον»,
  • ένα πολύ σημαντικό πάνελ με θέμα την «Πρόσβαση» στις βιώσιμες αερομεταφορές και στον αειφόρο τουρισμό» και ομιλητές τον Luigi Cabrini, Πρόεδρο του Δ.Σ. του Global Sustainable Tourism Council, την Αλεξία
  • Παναγιωτοπούλου, Επικεφαλής Στρατηγικής της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) και τη Μαρία Καπράλου, ΔΑΑ, Προϊσταμένη Υπηρεσιών Παροχής Συνδρομής για Άτομα με αναπηρία ή/και μειωμένη κινητικότητα – την συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Θοδωρής Γεωργακόπουλος,
  • με το βλέμμα στην τεχνολογία και τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στη μουσική, ο Δημήτριος Βασιλάκης, President of Jazz Democracy NPO, Artistic Director & Founder of RIJF μας μύησε στο πώς η μουσική jazz μπορεί να μας διδάξει τον διάλογο με πιο ισότιμο, ανθρώπινο, δημοκρατικό και δημιουργικό τρόπο,
  • ενώ σε μια εξαιρετική στιγμή του συνεδρίου μας, ο Δρ Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, Καθηγητής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Επιστήμης Υπολογιστών του ΜΙΤ, παρουσίασε την ενότητα «Προβλέποντας το Μέλλον; Τεχνητή Νοημοσύνη & Θεωρία Παιγνίων».

Σημαντική θέση στο συνέδριο είχαν και οι βιώσιμες αερομεταφορές και ο αειφόρος τουρισμός. Πού βρίσκεται ο ΔΑΑ στο κομμάτι της βιωσιμότητας;

Ως Εταιρεία Αεροδρομίου και διαχειριστές της αεροδρομιακής κοινότητας των 15.000 εργαζομένων και των 300 οργανισμών και φορέων, έχουμε ως αρχή ότι η Βιωσιμότητα και ειδικά η Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα είναι -και θα είναι όλο και περισσότερο- προϋποθέσεις για αυτό που αποκαλούμε Κοινωνική Άδεια για Λειτουργία και Ανάπτυξη των αεροδρομίων (Social license to operate and grow).

Σήμερα, ο κλάδος των αερομεταφορών παγκοσμίως ευθύνεται για το 2% με 3% των αέριων ρύπων, το οποίο επιμερίζεται κατά 95% σε ρύπους αεροσκαφών και 5% σε ρύπους αεροδρομίων. Μπορεί ίσως τα ποσοστά αυτά να ακούγονται μικρά, αλλά είναι σαφές πλέον ότι το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αν ο κάθε συμμέτοχος δεν αναλάβει ευθύνη και δράση για το μερίδιο που του αναλογεί.

Ξεκινώντας μάλιστα το 2009 ως ένα από τα πρώτα αεροδρόμια που πιστοποιήθηκαν στο πρόγραμμα Airport Carbon Accreditation του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων της Ευρώπης για την καταγραφή του αποτυπώματος άνθρακα, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει επιτύχει μείωση του αποτυπώματός άνθρακα σε ποσοστό πάνω από το 60% την περίοδο 2005-2022, παρά τη σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης.

Το 2019 μάλιστα η Εταιρεία Αεροδρομίου δεσμεύτηκε για την επίτευξη μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα (NetZero Carbon) χωρίς αντισταθμιστικά μέχρι το 2025, δηλαδή πολύ πριν από τον στόχο του 2050 που ανακοίνωσαν τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Η ιδιαίτερα φιλόδοξη, αλλά εφικτή, πρωτοβουλία έχει το όνομα ROUTE 2025. Στο πλαίσιο του προγράμματος o ΔΑΑ έχει ως στόχο την αυτοπαραγωγή καθαρής ενέργειας εντός του αεροδρομίου μέσω φωτοβολταϊκών για ιδιοκατανάλωση, για την κάλυψη του 100% των αναγκών του σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία αντιστοιχεί στο περίπου 90% του τρέχοντος αποτυπώματος άνθρακα της εταιρείας.

Έτσι, πολύ πρόσφατα, φέτος τον Απρίλιο, εγκαινιάσαμε το νέο φωτοβολταϊκό πάρκο μας, με ισχύ 16 MWp, το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη μονάδα αυτοπαραγωγής στην Ελλάδα, παράγει το 45% περίπου της ετήσιας κατανάλωσης της εταιρείας του αεροδρομίου, ύψους 27.500 μεγαβατωρών ετησίως και αντιστοιχεί περίπου στην κατανάλωση 6.650 νοικοκυριών. Το γεγονός αυτό καθιστά τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών πρωτοπόρο – ίσως και μοναδικό – ανάμεσα στα αεροδρόμια, στην Ευρώπη και διεθνώς.

Η επένδυση αυτή και το πρόγραμμα ROUTE 2025 αποτελούν έμπρακτες αποδείξεις της προσήλωσής μας στην αρχή αυτή αλλά και στη δέσμευσή μας, ως πυλώνα του τουριστικού προϊόντος της πόλης μας, για τη συμβολή μας στην ανάδειξη της Αθήνας όχι μόνο ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού, αλλά και ως κορυφαίου βιώσιμου προορισμού για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης μας.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, απονεμήθηκαν όπως πάντα και βραβεία σε αεροπορικές εταιρείες. Ποια τα κριτήρια πίσω από αυτά και ποιος ο στόχος τους;

Πραγματικά, για πρώτη φορά μετά την πανδημία, το συνέδριό μας ολοκληρώθηκε με την απονομή των βραβείων μας ανά γεωγραφική αγορά προς τους άμεσους συνεργάτες μας, τις αεροπορικές εταιρείες. Για το 2022 λάβαμε υπόψη μας όχι μόνο την ανάπτυξη – το παραδοσιακό μας κριτήριο – αλλά επίσης και τα ποσοστά ανάκαμψης, καθώς ο κλάδος κάνει ένα νέο ξεκίνημα μετά την οδυνηρή περιπέτεια της πανδημίας.

Συνολικά, μπορούμε να πούμε ότι τα αναπτυξιακά βραβεία του αεροδρομίου της Αθήνας αποτελούν ένα είδος «χαρτογράφησης» της αγοράς, αποτυπώνοντας την ισχυρή προσήλωση και τα αποτελέσματα των προσπαθειών των αεροπορικών εταιρειών, αλλά και τη δυναμική της διασυνδεσιμότητας και των ταχύτερα αναπτυσσόμενων  γεωγραφικών αγορών που εξυπηρετούμε. Φέτος μάλιστα είχαμε κι ένα ειδικό βραβείο, το οποίο φιλοδοξούμε να αποτελέσει θεσμό στις επόμενες συναντήσεις μας: το 1ο Βραβείο «You’re An AΘenian, too!» απονεμήθηκε, όπως προανέφερα, στην Angela Gittens, πρώην Γενική Διευθύντρια του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αεροδρομίων (ACI World), για την πολύτιμη και πολυετή συμβολή της στην προώθηση και στην προβολή της Αθήνας σε ιδιαίτερα δύσκολες εποχές!

Εστιάζετε αρκετά στην οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων με τους βασικούς συνεργάτες σας, τις αεροπορικές εταιρείες. Με ποιους τρόπους το επιτυγχάνετε;

Η συνεργασία και η οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων με τους άμεσους αεροπορικούς συνεργάτες μας όχι μόνο απεικονίζεται μέσα από την ετήσια αυτή συνάντησή μας αλλά αποτελεί και στοιχείο του DNA μας.

Κάθε χρόνο, το αεροδρόμιο της Αθήνας παρέχει μια πλήρη «εργαλειοθήκη» κινήτρων και δράσεων Μάρκετινγκ, η οποία εμπλουτίζεται και μεταβάλλεται διαρκώς ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες που επικρατούν ευρύτερα στον κλάδο, αλλά και στην αγορά μας εδικότερα, και βρίσκεται πάντα στη διάθεση των συνεργατών μας:

  • Εκτεταμένο σχήμα κινήτρων / εκπτώσεων, αναπτυξιακών και στοχευμένων
  • Πλήρη σχέδια προώθησης, προβολής και επικοινωνίας, τα οποία έχουν ως στόχο τη στήριξη των αεροπορικών εταιρειών και την ενίσχυση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους στην αθηναϊκή αγορά
  • Διεξαγωγή ερευνών, επεξεργασία και παροχή στοιχείων απαραίτητων στις αεροπορικές εταιρείες για τη διαμόρφωση των αναπτυξιακών και επιχειρηματικών αποφάσεών τους
  • Ανάληψη πρωτοβουλιών και διαμόρφωση στρατηγικών συμμαχιών για την προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού, προορισμού city-break, αλλά και για την ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού, καθώς και επιμέρους αγορών.

Η κοινή αυτή πορεία μάλιστα αναγνωρίζεται και από τις αεροπορικές εταιρείες.

Αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και ιδιαίτερη τιμή που στη μεγαλύτερη παγκόσμια συνάντηση αεροδρομιακού/αεροπορικού μάρκετινγκ «ROUTES WORLD 2022» που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας, το αεροδρόμιο της Αθήνας για μια ακόμη φορά αναδείχθηκε στην κορυφή στην κατηγορία του, με τις ψήφους και την καθολική αναγνώριση των αεροπορικών συνεργατών του. Οι αεροπορικές εταιρείες μας βράβευσαν για τη στρατηγική μάρκετινγκ και για τη συνεχή προσπάθειά μας για τη διαμόρφωση των συνθηκών και των εργαλείων που απαιτούνται για την υποστήριξη και ανάπτυξη της δραστηριότητάς τους από/προς την Αθήνα, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα το 2022 την προσθήκη νέων αεροπορικών εταιρειών και δρομολογίων στο δίκτυο του αεροδρομίου μας και συνέβαλε καθοριστικά στο επίπεδο ανάκτησης της επιβατικής κίνησης.

Ποιες τάσεις αναδείχθηκαν στο συνέδριο, όσον αφορά στον χώρο των αερομεταφορών και ποιες προκλήσεις (ή ευκαιρίες) εντοπίζετε για το άμεσο μέλλον;

Η εξαιρετική Νάντια Κοντογεώργη παρουσίασε την απονομή των βραβείων του ΔΑΑ και ερμήνευσε μοναδικά τα τραγούδια που διασκεύασε ειδικά για «Theremin» η μπάντα του Τηλέμαχου Μούσα!

Οι διεθνείς προκλήσεις, η μεταβλητότητα της γεωπολιτικής κατάστασης, η καταιγιστική εξέλιξη της τεχνολογίας και των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, το στοίχημα του κλάδου να ανταποκριθεί στις αυξημένες επιχειρησιακές απαιτήσεις καθώς η ζήτηση επιστρέφει με το ταξίδι να αποτελεί πλέον μία από τις βασικές προτεραιότητες, αλλά και το μείζον ζήτημα του περιβάλλοντος, με έμφαση στο πολυδιάστατο και εξαιρετικά κρίσιμο στοίχημα και στην ουσία της βιώσιμης ανάπτυξης, μαζί με τα θετικά αποτελέσματα του 2022, ήταν οι κυρίαρχες τάσεις, τα συμπεράσματα αλλά και οι προκλήσεις που παρουσιάστηκαν, υπογραμμίστηκαν και συζητήθηκαν στο Συνέδριό μας, υπό το πρίσμα του «Sounding the Future».

Ταυτόχρονα, με επίγνωση των μελλοντικών ευκαιριών, αλλά και των προκλήσεων που αφορούν στην περιβαλλοντικά βιώσιμη ανάπτυξη αερομεταφορών και τουρισμού, ως αεροδρόμιο της Αθήνας συνεχίζουμε την επιτυχημένη και στενή συνεργασία μας με το σύνολο των φορέων που δραστηριοποιούνται στην αλυσίδα «προορισμός – ταξίδι – τουρισμός», εστιάζοντας τις συντονισμένες προσπάθειές μας στην ανάδειξη της πόλης μας ως βιώσιμου προορισμού και στην προβολή της ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού.

Έχοντας μάλιστα ήδη ως βάση τα αισιόδοξα μηνύματα της ζήτησης  που επιβεβαιώνουν την ανθεκτικότητα της Αθήνας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού, συνεχίζουμε τις δράσεις μας για να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τη διασυνδεσιμότητα της πόλης και ταυτόχρονα να επικοινωνήσουμε τον επαναπροσδιορισμό της στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, του «έξυπνου» ψηφιακού μετασχηματισμού και της καινοτομίας.

Υπήρξε και μια συμβολική στιγμή, με ένα ιδιαίτερο μουσικό όργανο. Θέλετε να μας πείτε περισσότερα γι’ αυτό;
Πράγματι, μια ιδιαίτερη συμβολική στιγμή του φετινού Συνεδρίου μας, ήταν η μουσική γέφυρα σύνδεσης του παρελθόντος με το παρόν και με το μέλλον, όπως την παρουσίασε ο συνθέτης Τηλέμαχος Μούσας και η μπάντα του, με το ηλεκτρονικό «Theremin» (αιθερόφωνο) που εφευρέθηκε ακριβώς έναν αιώνα πριν και είναι το μόνο «contactless» μουσικό όργανο που παράγει μουσική χωρίς φυσική επαφή με τον καλλιτέχνη.

Στην ενότητα των αεροπορικών βραβείων που περιελάμβαναν και το ψυχαγωγικό σκέλος του Συνεδρίου μας, απολαύσαμε γνωστές μελωδίες ειδικά για Theremin από τον Τηλέμαχο Μούσα, ερμηνευμένες από την υπέροχη πραγματικά φωνή της Νάντιας Κοντογεώργη! Η Νάντια, η οποία παρουσίασε και την τελετή των βραβείων αποτέλεσε… πηγή έμπνευσης για την ομάδα των συναδέλφων του μάρκετινγκ που και εκείνοι με τη σειρά τους, έδωσαν τη δική τους νότα με καραόκε ερμηνείες τραγουδιών εμπνευσμένων από τα βραβεία ανά κατηγορία!

Η πλέον συμβολική – και ουσιαστική – στιγμή όμως κατά τη διάρκεια του 2.2. Airline Marketing Workshop ήταν η ώρα που όλοι οι εκπρόσωποι των αεροπορικών εταιρειών ερμήνευσαν μαζί με όλους εμάς – την ομάδα Μάρκετινγκ του αεροδρομίου της Αθήνας- το κλασικό τραγούδι των Beatles «With a Little Help from my Friends», εκφράζοντας έτσι το πνεύμα της συνεργασίας και της αλληλεγγύης που μας ενώνει και έγινε ακόμη πιο ισχυρό μέσα στην πανδημία.