Τα εργαλεία Kloth db. & Elenos AI της Deva συνδυάζονται με νέα συστήματα Loyalty ή αναβαθμίζουν ήδη υπάρχοντα, μετατρέποντάς τα σε έξυπνα εργαλεία πωλήσεων του αύριο.

Η Deva, μέσω των brands της 7indigo, Kloth db, trust and use & Elenos AI δημιούργησε το AI loyalty system του Γαλαξία και την Bonus Κάρτα Γαλαξίας. Ήδη από τον πρώτο μήνα λειτουργίας της, η Bonus Κάρτα Γαλαξίας ξεπέρασε τους αρχικούς στόχους, καθώς την χρησιμοποιούν πάνω από 350.000 καταναλωτές για τις αγορές τους, σε φυσική ή ηλεκτρονική μορφή.

Η Bonus Γαλαξίας καινοτομεί
Έτοιμη για χρήση: Μία από τις μεγάλες διαφοροποιήσεις της κάρτας Bonus Γαλαξίας είναι ότι έρχεται ήδη ενεργοποιημένη και έτοιμη για χρήση, για την διευκόλυνση και καλύτερη εμπειρία των καταναλωτών, χωρίς να υπάρχει κάποια περεταίρω απαραίτητη διαδικασία ενεργοποίησης ή σύνδεσης με τον κάτοχο. Σε δεύτερο χρόνο, συγκεντρώνονται τα στοιχεία των καταναλωτών που το επιθυμούν μέσω στοχευμένων ενεργειών.

Το «νόμισμα» του Γαλαξία: Η κάρτα καινοτομεί και στο σύστημα ποντοδότησης, καθώς δίνονται διαρκώς επιβραβεύσεις σε όσους πελάτες είναι πραγματικά engaged. Η εξαργύρωση των πόντων δεν γίνεται πλέον μέσω επιταγών μικροποσών αλλά με επιλογή των ίδιων των καταναλωτών μεταξύ επιλεγμένων προϊόντων που βρίσκουν στα ράφια της αλυσίδας με ειδικές συνδυαστικές εκπτώσεις. Η Deva δημιούργησε για τον Γαλαξία το δικό του «νόμισμα».

Συνέργειες με άλλα καταστήματα: Μια ακόμη πρωτιά για τον κλάδο του retail, μέσω της κάρτας Bonus Γαλαξίας, είναι η παροχή στους καταναλωτές συνεργειών με μη ανταγωνιστικές αλυσίδες και εταιρείες, με την χρήση της κάρτας εκτός των καταστημάτων της ίδιας της αλυσίδας. Περισσότερα για την συγκεκριμένη δυνατότητα θα ανακοινωθούν προσεχώς.

Μέγιστη κερδοφορία, tailormade εμπειρία
Το νέο ανανεωμένο website 5ae.gr & app (ios & Android) σημειώνει 269% αύξηση σε μοναδικούς επισκέπτες σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο του προηγούμενου έτους (τέλη Δεκεμβρίου- τέλη Ιανουαρίου, στοιχεία Google Analytics). Ο καταναλωτής μπορεί να πλοηγηθεί ανάμεσα σε προσφορές, νέα προϊόντα κ.α.

Επίσης, για πρώτη φορά, ο καταναλωτής θα μπορεί μέσα από το προσωπικό του προφίλ να δει τα ποσά που έχει κερδίσει σε βάθος χρόνου από τις εκπτώσεις και τις προσφορές στον Γαλαξία. Όπως δήλωσε ο Γιώργος Παπαδημητρίου Co-Founder της Deva, «για πρώτη φορά η αλυσίδα αλλά και οι προμηθευτές θα γνωρίζουν τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν ώστε να πετύχουν τη μέγιστη δυνατή κερδοφορία σε κάθε κωδικό προϊόντος. Παράλληλα, δίνουμε έμφαση στο customer journey και σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε μια πραγματική tailormade εμπειρία για κάθε καταναλωτή μας, ξεχωριστά».

Το AI στην υπηρεσία του Loyalty
Η Deva αναπτύσσει συστήματα ΑΙ loyalty, μέσω των brands της 7indigo, Kloth db., trust and use & Elenos AI, όχι μόνο για νέα έργα και υλοποιήσεις αλλά και αναβάθμιση ήδη υπαρχόντων Loyalty συστημάτων με Τεχνητή Νοημοσύνη.

Το Kloth db., μια mega-βάση δεδομένων, συγκέντρωσης και διαχείρισης βάσεων, συλλέγει δεδομένα από διάφορα σημεία (social media, website/eshop, loyalty systems, chatbots και άλλα) και σε συνδυασμό με το Elenos A.I. (τεχνητή νοημοσύνη) επεξεργάζονται αυτά τα δεδομένα για να παρέχουν την δυνατότητα εξατομικευμένων προσφορών.

Διάφορα ποιοτικά features υλοποιούνται μέσω της κοινωνικής πλατφόρμας «trust and use», όπως το feature «ποσοστό εμπιστοσύνης %» για τις προτιμήσεις των χρηστών, το feature «διαγωνισμοί» με σύνδεση πωλήσεων, κ.α.

Η 7indigo new media agency επιμελείται την συνολική στρατηγική και επικοινωνία σε όλα τα μέσα για την εξασφάλιση της επιτυχίας του κάθε νέου εγχειρήματος. Για το hosting των projects έχει επιλεχθεί ως strategic partner η Microsoft με Azure Cloud servers.