Η ΙΔΕΑ Η νέα επικοινωνία της Alpha Bank, με την «υπογραφή» της DDB Athens, έρχεται να αποτυπώσει με παραστατικό τρόπο το πρόβλημα που δημιουργείται στις επιχειρήσεις με τη διαχείριση των εταιρικών δαπανών, και να παρουσιάσει μία νέα ψηφιακή λύση, το Bizpay.

Στο τηλεοπτικό σποτ, το κοινό παρακολουθεί μία αμήχανη στιγμή ανάμεσα στον υπεύθυνο λογιστηρίου και στον υπάλληλο μιας εταιρείας. Ο υπάλληλος, που κανονικά πρέπει να παρουσιάσει τις αποδείξεις από το επαγγελματικό του ταξίδι, αυτή τη φορά τις έχει χάσει. Πώς να αποδείξει λοιπόν στο λογιστήριο ότι δεν είναι ελέφαντας;

Την τηλεοπτική παραγωγή ανέλαβε η Central Αthens σε συνεργασία με την DVS Design και τη σκηνοθεσία ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος. Η καμπάνια «απλώνεται» σε τηλεόραση, print, social media, και digital Μέσα.