Η Uber θεωρείται μία από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην ανάλυση των data και στη στρατηγική χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Marketing.

Αποτελεί, λοιπόν, είδηση το γεγονός ότι το «The Big Brand Theory: the conference about data-driven marketing strategists» θα υποδεχτεί επί σκηνής τον Mario Vinasco, Marketing Analytics & Data Science της Uber. Με εντυπωσιακή προϋπηρεσία ως Data Scientist σε Facebook και Google, ο M. Vinasco έχει μεγάλη εμπειρία στα Data Driven Analytics και το Machine Learning. Γι’ αυτό και θα συμμετάσχει στο συνέδριο για να αναλύσει, μέσω της παρουσίασης διαφόρων case studies που υλοποίησε η ομάδα της Uber, γιατί μπορούν τόσο το AI όσο και το Machine Learning να εξελιχτούν σε πολύτιμα εργαλεία για κάθε marketer.

Το The Big Brand Theory θα λάβει χώρα την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου στο Maroussi Plaza και οι 200 συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν βέλτιστες πρακτικές και να κατανοήσουν τη δημιουργική αξιοποίηση των data και τη μετατροπή τους σε επιτυχημένες στρατηγικές Marketing από καινοτόμες εταιρείες όπως οι Burger King, Walt Disney Company, Uber, Premier Foods και M&C Saatchi.