Η ενσυναίσθηση δεν είναι αρκετή. Τα data δεν λένε την αλήθεια. Η ομάδα σου δεν έχει όλες τις απαντήσεις. Το διεθνές CX Summit 2021 κατέρριψε κάθε μύθο και ανέλυσε όλα τα trends που θα διαμορφώσουν το τοπίο του CX στο άμεσο μέλλον, παρουσιάζοντας inspirational insights για την προσφορά ανυπέρβλητων εμπειριών πελάτη.

Το «γιατί» πίσω από το «τι», τον άνθρωπο πίσω από τον καταναλωτή, τη γνώση πίσω από τα data: Το questτων brands για αυτά που πραγματικά μετρούν ώστε να δημιουργήσουν αξεπέραστες εμπειρίες για τους πελάτες τους χαρτογράφησε το πρώτο διεθνές συνέδριο CX Summit 2020 που διοργάνωσε ηλεκτρονικά το Marketing Week και η BOUSSIAS.

Με ένα εντυπωσιακό line-up CX experts και συνέδρους από όλο τον κόσμο, το event έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ευελιξία, σωστή επιλογή ταλέντων και κατάργηση των silos, τη σημασία της πραγματικής γνωριμίας με τον καταναλωτή για ουσιαστική σύνδεση μαζί του, το ζήτημα της ορθής διαχείρισης των data και, κυρίως, τη συστηματικότητα που πρέπει να χαρακτηρίζει κάθε στρατηγική CX.

ΤΟ SPRINT ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ
Στις νέες ιδέες που ξεπήδησαν από την πανδημία εστίασε ο Peter Dorrington, CX Analytics Expert, AwardWinning blogger και Ιδρυτής της XMplify Consulting LTD. Οι αλυσιδωτές αντιδράσεις που πυροδοτήθηκαν δημιουργούν σταδιακά ένα νέο σκηνικό, οδηγώντας σε CX στρατηγικές με νέα χαρακτηριστικά:

  • Η στοχοθεσία επαναπροσδιορίζεται και η ευημερία όλων των stakeholders τοποθετείται ως προτεραιότητα.
  • Προσδοκία των πελατών είναι η ανθρώπινη αντιμετώπιση και η αναγνώριση των συναισθημάτων τους, όχι απλά των αναγκών τους.
  • Η επένδυση στο digital μετατρέπεται από sprint σε μαραθώνιο.
  • Έντείνεται η έμφαση στην αλληλεπίδραση και την υπερ-εξατομίκευση.
  • Υιοθετούνται νέα metrics και πρακτικές measurement.

ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΦΥΡΕΣ
«Οι άνθρωποι θέλουν απλά απαντήσεις». Αυτό υποστήριξε η Eveline Erkelens, Customer and EmployeeExperience, Agile CX Leader, θυμίζοντας ότι, όσο απλό κι αν φαίνεται αυτό, στην πραγματικότητα είναι αρκετά περίπλοκο. Προκειμένου να το επιτύχουν, κάλεσε τα brands να επιδιώξουν συνέργειες και να στοχεύσουν σε:

  • συνδυασμό τεχνολογιών αιχμής με διατήρηση της κληρονομιάς της μάρκας και ανθρώπινο πρόσωπο,
  • ευελιξία σε κάθε επιχειρησιακή πρακτική,
  • άμεση εμπλοκή της ηγεσίας στη διάχυση της κουλτούρας της ανθρωποκεντρικότητας,
  • κατάργηση των silos και
  • omnichannel προσέγγιση.

ΤΑΞΙΔΙ ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΟΣ
Η προσφορά βέλτιστης καταναλωτικής εμπειρίας είναι ένα ταξίδι. Ένα ταξίδι που απαιτεί ωστόσο τη διαρκή σου παρουσία. Με αυτές τις προκείμενες, η Jen Clarke, CX Practice Lead της Dentsu & Mapping Guru, MITSchool of Management, επεσήμανε την ανάγκη για συνεχή εγρήγορση για τον εντοπισμό τυχόν pain points και των βέλτιστων τρόπων επιδιόρθωσής τους, αλλά και την εις βάθος έρευνα με στόχο το πιο ομαλό καταναλωτικό ταξίδι.

Κάθε είδους αλλαγή σε αυτό θα πρέπει να είναι συνειδητή και να υπηρετεί έναν συγκεκριμένο σκοπό, με όραμα τη δημιουργία θετικών συναισθημάτων. Η ενσυναίσθηση, ο εκδημοκρατισμός της πληροφορίας και η άμεση αντίδραση είναι οι συνιστώσες εκείνες που δίνουν το προβάδισμα.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ DATA
Με αυτό το φόντο και δεδομένου ότι ένας στους τρεις καταναλωτές θα εγκαταλείψει ένα από τα αγαπημένα του brands μετά από μία και μόνο αρνητική εμπειρία, ο Μιχάλης Γεωργακόπουλος, Ιδρυτής και CEO της Satori Analytics, έφερε στη συζήτηση την αξία των ποιοτικών data. Παρουσιάζοντας υποδειγματικά case studies, στάθηκε στην ανάγκη για ευελιξία, μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και επένδυση σε ίδια data, καθώς και στην αξιοποίηση ταλέντων που διαθέτουν συνδυαστικά εμπορική οπτική και τεχνολογική εξειδίκευση.

Η ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ;
Αρνητικά απαντά η Sandra Thompson, η πρώτη Goleman Emotional Intelligence Coach στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με ένα ανατρεπτικό σκεπτικό, η Sandra Thompson σχολίασε ότι συνήθως χρησιμοποιούμε την ενσυναίσθηση για να διαχειριστούμε ένα αρνητικό συναίσθημα. Αν όμως διαθέτουμε υψηλά επίπεδα συναισθηματικής ευφυίας, κάτι τέτοιο μπορεί να μην είναι απαραίτητο.

Πρόκειται για τη δυνατότητα να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα αρχικά στον εαυτό μας και έπειτα στους άλλους, αλλά και να διαχειριζόμαστε τη συμπεριφορά και τις αλληλεπιδράσεις μας με μεγαλύτερη επιτυχία. Η ενδυνάμωση του «μυ» της συναισθηματικής νοημοσύνης απαιτεί την ενίσχυση της κατανόησης του εαυτού πρωτίστως, στη συνέχεια την αντίληψη του περιβάλλοντος μέσα από την ενσυναίσθηση και τέλος τη διαχείριση των σχέσεων.

«ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟΤΗΤΑ»
Ακόμα και στο B2B περιβάλλον, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ο καθοριστικότερος. Όπως σημείωσε η Αλίσια Κωνσταντούρου, Customer Experience Director της ATCOM, παρά το ότι οι περισσότερες εταιρείες Β2Β πιστεύουν ότι γνωρίζουν τους πελάτες τους, συχνά κάνουν λάθος, καθώς οι δυναμικές στο εσωτερικό των οργανισμών είναι πολύπλοκες.

Η Αλίσια Κωνσταντούρου συμβούλεψε τους marketers να αναζητήσουν το «γιατί» πίσω από το «τι», παρατηρώντας την καθημερινότητα των πελατών τους και δημιουργώντας έναν χάρτη των περσόνων που εμπλέκονται σε καθέναν από αυτούς, όπως και των αλληλεπιδράσεών τους. Η κατάργηση των silos, οι μικρο- και μακρο-αναλύσεις και η τακτική παρακολούθηση των KPIs συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση.

ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ
Η γνώση διευρύνεται, η φωνή δυναμώνει. Αυτή τη νέα καταναλωτική πραγματικότητα περιέγραψε η CeciliaHugony, Customer Experience Expert, Ιδρύτρια της RealCX, διατυπώνοντας τη θέση ότι η εμπειρία πελάτη εξαρτάται από την προσδοκία του. Προκειμένου να κατακτήσουν μακροχρόνια εμπιστοσύνη και όχι απλά ικανοποίηση, τα brands καλούνται να «σκοράρουν» ψηλά σε τρία επίπεδα:

  • Αποτελεσματικότητα: επίλυση προβλημάτων και ικανοποίηση αναγκών σε κάθε φάση.
  • Απλότητα: διασφάλιση ότι απαιτείται από τον πελάτη το ελάχιστο επίπεδο προσπάθειας για να εκπληρώσει την επιθυμία του, μέσω της τεχνολογίας.
  • Συναισθήματα: εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων μέσα από την αναγνώριση των συναισθημάτων του.

ΣΥΜΜΑΧΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΙ
Στην εξέλιξη του ΑΙ στράφηκε ο Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της Pobuca. Μεταξύ των διαφορετικών εφαρμογών της για την αναβάθμιση του CX, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να «ρίξει φως» στα dark data και να εκμαιεύσει insights από επικοινωνίες καταναλωτών και εργαζομένων σε όλα τα κανάλια, inputs που, παρά την αδιαμφισβήτητη αξία τους, μένουν ανεκμετάλλευτα σε μεγάλο βαθμό, λόγω όγκου.

Όπως υποστήριξε, το Pobuca Customer Voice συμβάλλει στη συλλογή και επεξεργασία customer feedback από όλα τα touchpoints, ενώ το Pobuca Knowledge αναλύει διαλόγους με πελάτες και δημιουργεί μια βάση πληροφορίας, με στόχο την υποστήριξη των εκπροσώπων της εταιρείας ή και τη δημιουργία bot.

ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ «ΒΑΣΙΛΙΑ»
Στη σημασία του συναισθήματος της χαράς επικεντρώθηκε ο Santhakumaran Atmalingam, Global CXConsultant και No1 CX Influencer στη Μαλαισία. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο σχεδιασμός του customer journeyοφείλει να βασίζεται στην ενσυναίσθηση και στην εις βάθος διερεύνηση των pain points των καταναλωτών, συμπεριλαμβάνοντας στοιχεία που αποσκοπούν αποκλειστικά στο να εκπλήξουν και να χαροποιήσουν τον πελάτη.

Ωστόσο, αυτό που είναι εξαιρετικά χρήσιμο είναι, κάθε project, μετά τον σχεδιασμό του, να επαναπροσεγγίζεται υπό το εξής πρίσμα: Πώς θα επανασχεδιάζατε το συγκεκριμένο ταξίδι αν απευθυνόταν στον «βασιλιά»; Τι θα ήταν διαφορετικό και ξεχωριστό; Αυτή πρέπει να είναι και η οπτική που τελικά θα κυριαρχεί.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ CX MEASUREMENT
Από την πλευρά της, η Patricia Davidson, Customer Experience Global Lead της BD, παρουσίασε ένα πλαίσιο μέτρησης του CX με τρία μέρη: αλληλεπιδράσεις, αντιλήψεις και αποτελέσματα. Πώς να δημιουργήσετε το δικό σας πρόγραμμα CX measurement; Η Patricia Davidson πρότεινε τα εξής βήματα:

  • Segment: Εστιάστε σε ένα σημαντικό για την επιχείρησή σας segment.
  • Journey: Αναζητήστε στα data σας πιθανά pain points. Ξεκινήστε εστιάζοντας σε λίγα αλλά σημαντικά προσκόμματα.
  • Data: Αξιοποιώντας τα baseline data, αποδείξτε τη δύναμη του CX μέσα από βελτιωτικές κινήσεις.
  • Γρήγορες «νίκες»: Αναλύστε τα CX ratings αναζητώντας το «γιατί» πίσω από χαμηλά σκορ. Προχωρήστε σε αλλαγές που μπορούν να εφαρμοστούν εύκολα και γρήγορα, αλλά έχουν ορατό αντίκτυπο.

ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ
Όπως έχει καταστεί πλέον σαφές, η ψηφιακή ευφυία των καταναλωτών, σε έναν όλο και πιο περίπλοκα διασυνδεδεμένο κόσμο, καθιστούν την επένδυση στο CX αναπόδραστη. Σε ποιο department όμως θα πρέπει να εστιάσουν οι οργανισμοί; Ο Τάσος Βιδαλάκης, Business Development Manager for Customer Engagementτης Dynamic Integrated Solutions, πρότεινε τον καθορισμό με βάση τρεις άξονες: ταυτότητα πελατών, industryκαι διαθεσιμότητα λύσεων. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσίασε τις λύσεις της DIS, Partner of the Year in BusinessApplications στην Ελλάδα της Microsoft, για τα τμήματα πωλήσεων, marketing και customer service.

ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ MOMENTUM
Τα τρία συστατικά που μπορούν να χτίσουν momentum για αξεπέραστες εμπειρίες πελάτη αποκάλυψε ο NateBrown, Συνιδρυτής του CX Accelerator και CX Influencer of the Year σύμφωνα με το CloudCherry για το 2019.

  • Ανθρώπινο δυναμικό: Οι εργαζόμενοι μπορούν και θα δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες για το κοινό μόνο εάν τις βιώνουν και οι ίδιοι.
  • Συνέργειες: Διασφαλίστε ότι φέρνετε τα κατάλληλα ταλέντα και δημιουργείτε πολυσυλλεκτικές ομάδες, χωρίς silos.
  • Εργαλεία: Επενδύστε σε εργαλεία που πράγματι φέρνουν απτά αποτελέσματα για εσάς.

TIPS ΓΙΑ CX EXECUTIVES
Υπέρ της υιοθέτησης μιας ολιστικής προσέγγισης τάχθηκε η Μαρία Καλλέργη, CCXP, Customer ExperienceManager της Dixons South East Europe. Επαναφέροντας την ιδέα του HX έναντι του CX, τόνισε τη σημασία του measurement, στο κάδρο ενός μακροπρόθεσμου σχεδιασμού, με ευθυγράμμιση όλων των διαύλων. Αυξημένη βαρύτητα έδωσε στον ρόλο του CX Executive, δίνοντας τις εξής συμβουλές:

  • Συνεργαστείτε στενά με το HR και το IT.
  • Διανύστε το καταναλωτικό ταξίδι ως καταναλωτής.
  • Επικοινωνήστε με τους front liners.
  • Δημιουργήστε CX value για τις back office και διοικητικές θέσεις.
  • Εμπλέξτε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα.
  • Εστιάστε στην κουλτούρα.

Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ
Για ποιο λόγο μία στις τέσσερις επιχειρήσεις δεν καταφέρνει να επιβιώσει ούτε για έναν χρόνο; Η πρόκληση είναι ίδια για όλους, σύμφωνα με τον Dennis Geelen, CX and Innovation Consultant, Συγγραφέα του best-sellingβιβλίου «The Zero In Formula»: η αδιαφορία, είτε από την πλευρά των πελατών, είτε από την πλευρά των εργαζομένων. Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, η απάντηση κρύβεται στον συνδυασμό πελατοκεντρικότητας και καινοτομίας και τα brands οφείλουν να δουν την ουσία τους:

  • Πελατοκεντρικότητα: επενδύστε σε εργαλεία και διαδικασίες για να γνωρίσετε τους πελάτες σας και τα κίνητρα πίσω από τη συμπεριφορά τους.
  • Καινοτομία: καλλιεργήστε κουλτούρα διαρκούς δημιουργίας νέων ιδεών μέσα από συστηματικές στρατηγικές.

Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Το πολυεπίπεδο CX project της ΑΒΒ παρουσίασε ο Tim Scanlon, Group Vice President Customer ExperienceInnovation της εταιρείας. Η διαφάνεια σχετικά με τα metrics βρίσκεται στον πυρήνα, ενώ καίρια είναι η διάσταση της συνδημιουργίας. Μια πλατφόρμα ανοιχτής πρόσβασης, η δημιουργία περσόνων για εξατομικευμένο καταναλωτικό ταξίδι, ο συνδυασμός online και offline, συνθέτουν ένα scalable kit με designthinking προσανατολισμό και έντονο το στοιχείο της ευελιξίας.

ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Με όραμα τη δημιουργία της κορυφαίας εταιρείας ξενοδοχείων στον κόσμο, ο Horst Schulze, Ιδρυτής & πρ. Πρόεδρος & COO του The Ritz Carlton Hotel Group, Ιδρυτής & πρ. CEO του Capella Hotel Group, BusinessLeader & Συγγραφέας, εγκατέλειψε μια υψηλόβαθμη θέση για μια εταιρεία που δεν είχε ούτε ένα ξενοδοχείο.

«Τα υπόλοιπα ανήκουν στην ιστορία», δήλωσε ο ίδιος και μοιράστηκε ιστορίες προσφοράς βέλτιστης εμπειρίας πελάτη. Κομβικό στοιχείο προς αυτή την κατεύθυνση αποτελεί η αναγνώριση των ταλέντων που απαιτούνται για κάθε συγκεκριμένη κατηγορία εργασίας, ενώ κριτήριο της κάθε πρόσληψης δεν θα πρέπει να είναι πρωταρχικά η λειτουργικότητα, αλλά η ένταξη στην ομάδα ανθρώπων που μοιράζονται το κοινό όραμα: τον θετικό αντίκτυπο προς όλους τους εμπλεκόμενους.

ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ CX
Συζήτηση-πάνελ στη μνήμη του πρωτοπόρου του CX Tony Hsieh συντόνισε ο Peter Dorrington, με τη συμμετοχή διεθνούς βεληνεκούς experts.

Το CX μεταφέρει την εικόνα του οικοδεσπότη συνιστώντας την «πύλη», σχολίασε μεταφορικά ο AjayNambiar, CXO, Global CX Thought Leader & Influencer, πρέπει ωστόσο να προσανατολίζεται στη δημιουργία κέρδους. Όπως τόνισε η Michelle Batt, Customer Experience & Business Transformation Thought Leader, CCXP, Harvard Business Transformation, το CX πρέπει να εντυπωθεί στο μυαλό και στην καρδιά όλων των μελών ενός οργανισμού, με την ηγετική ομάδα να δείχνει έμπρακτα την αφοσίωσή της σε αυτό, ενώ ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer της Cosmos Sport, υπογράμμισε τη σημασία του ανθρωποκεντρικού mindset συνολικά, υπερβαίνοντας τον σεβασμό στον πελάτη και δείχνοντας μέριμνα για την κοινωνία και τους ανθρώπους.

Από την πλευρά της, η Άννα Καραδημητρίου CCXP, Vice President Customer Experience andInnovation της Focus Bari, επέμεινε ιδιαίτερα στην έννοια του purpose ως πυξίδα που καθοδηγεί όλα τα μέλη ενός οργανισμού, ωθώντας τα να κάνουν το extra mile, με τον Richard Beevers, Marketing and CX Adviser, Director της Customer Plus να εμμένει επίσης στην αναζήτηση ανθρώπινου δυναμικού που ευθυγραμμίζεται με τις αξίες του brand και καταβάλλει προσπάθεια για ανυπέρβλητη εμπειρία της πελατειακής βάσης του.

ΕΝΑ EVENT ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ
«Η Voices to Connect είχε την τιμή να αποτελεί global partner του CX Summit 2021. Από την πρώτη στιγμή μέχρι το κλείσιμο, η διαχείριση του event ήταν άψογη! Δεν είχε καμία σχέση με τις συνηθισμένες, βαρετές ψηφιακές διοργανώσεις. Οι thought leaders που συμμετείχαν ήταν engaging, τα visuals ελκυστικά και οι μεταβάσεις ομαλές και ευχάριστες.

Ο ομιλητής μας, Horst Schulze, βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα τη συμμετοχή του στο συνέδριο, στο οποίο μοιράστηκε την πολυετή πείρα του στη δημιουργία μοναδικής εμπειρίας πελάτη στο Ritz Carlton Hotel. Ευχαριστούμε πολύ τους διοργανωτές του CX Summit 2021, που μας εφοδίασαν με πρακτικούς τρόπους για να καταφέρουμε, ως οργανισμοί, να πάμε το CX μας στο επόμενο επίπεδο!»
Julie Shaffner, Πρόεδρος, Voices to Connect

TRENDS-TO-WATCH
Τα trends που καθορίζουν το CX της επόμενης μέρας παρουσίασε η Alina Gleiss, EMEA Senior Sales Manager της Zendesk:

  • Οι ψηφιακές αλληλεπιδράσεις εκτινάσσονται.
  • Το messaging βρίσκεται στο επίκεντρο.
  • Προσαρμοστικότητα και ευελιξία είναι στην κορυφή της ατζέντας.
  • Επένδυση σε εργαλεία για την ενδυνάμωση των εργαζομένων στο νέο εργασιακό τοπίο.
  • Η διαδικασία λήψης αποφάσεων επιταχύνεται.

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ
Φέρνοντας ένα πραγματικό disruption στο παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο, οι πλατφόρμες έχουν αλλάξει τα δεδομένα στον τρόπο διαχείρισης των πόρων και της οργάνωσης. Σύμφωνα με την Anna NoakesSchulze, Senior Partner for Customer Experience της Ecodynamics, πολλές εταιρείες μπορούν να εξελιχθούν σε δυναμικές πλατφόρμες και να απογειώσουν το CX τους ακολουθώντας τρεις κανόνες:

  • Αξία: Η βασική αλληλεπίδραση που φιλοξενεί η πλατφόρμα πρέπει να επιλύει κάποιο πρόβλημα και να συμβάλλει στην εξέλιξη του offering.
  • Χρηστικότητα: Άνεση, ταχύτητα και αξιοπιστία πρέπει να αποτελούν τα θεμέλια της πλατφόρμας.
  • Εμπιστοσύνη: Διαφάνεια, ασφάλεια δεδομένων και ιδιωτικότητας και υψηλά standards προστασίας των συναλλαγών πρέπει να είναι προτεραιότητα.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ
Καλωσορίζοντας τους περισσότερους από 300 συνέδρους από όλο τον κόσμο, η παραγωγός και συντονίστρια του συνεδρίου, Μαριλένα Παππά, Conference Producer της Boussias Communications, δήλωσε: «Το 2021 θα είναι έτος-ορόσημο για την Boussias, με την οικοδόμηση συνεργασιών σε ολόκληρο τον κόσμο, φέρνοντας κοντά κοινότητες και επαγγελματίες και αναβαθμίζοντας το επιχειρηματικό τοπίο στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό».

Χαιρετίζοντας το event, ο Frank Thibaut, Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, ο καθ. Γεώργιος Σιώμκος, Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ και ο Ιάσωνας Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer της ATCOM, ανέδειξαν τη σημασία διοργανώσεων τέτοιας κλίμακας και επιπέδου για ολόκληρο το εταιρικό οικοσύστημα, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της ιδιάζουσας σημερινής συγκυρίας.

SAVE THE DATE
Το CX Summit 2022 είναι γεγονός και έχει ήδη προγραμματιστεί για την Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2022.