Έχοντας συνθέσει μια… dream team, Curious Ahead, Unlimited Creativity και Avis διαθέτουν μια επιτυχημένη μακροχρόνια συνεργασία, η οποία δεν σταματά να εξελίσσεται. Ειδικά τη φετινή χρονιά, λάνσαραν πληθώρα επικοινωνιακών ενεργειών, ενώ σχεδιάζουν να συνεχίσουν το ίδιο δυναμικά και το 2022.

Περισσότερα για τη συνεργασία τους με την Avis, για την επικοινωνιακή της στρατηγική, αλλά και για τη σχέση των δυο agencies, μοιράζονται με το MW η Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια της Curious Ahead, η Ελίνα Καραγιάννη, Γενική Διευθύντρια της Unlimited Creativity, και η Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited Creativity.

MW: Με την Avis είστε συνεργάτες εδώ και χρόνια. Ποιο θα λέγατε ότι είναι το μυστικό για μια επιτυχημένη και παραγωγική σχέση agency-πελάτη;

Τάνια Γιακουμάκη: Η σχέση με την Avis είναι μακροχρόνια και διέπεται από εμπιστοσύνη, σεβασμό, πολύ καλή χημεία και κοινή αντίληψη στα πράγματα. Μοιραζόμαστε τους ίδιους στρατηγικούς προβληματισμούς, καθώς και κοινό πάθος και όραμα!

Ελίνα Καραγιάννη: Το μυστικό είναι να είσαι εκεί και να ακούς! Να είσαι κοντά στον πελάτη σου κάθε μέρα, να κατανοείς τις ανάγκες του, να του μεταφέρεις τον επικοινωνιακό παλμό της αγοράς και τέλος να σε ακούει και αυτός. Είναι μια σχέση αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης που αν θα έπρεπε να την συνοψίσω σε 3 λέξεις, αυτές θα ήταν συνεργασία, κατανόηση και σεβασμός. Νιώθουμε τυχεροί που έχουμε μια τέτοια συνεργασία με την ομάδα της Avis. Γιατί ιδέες υπάρχουν, αλλά χρειάζεται πάντα και μια δυναμική ομάδα από την πλευρά του πελάτη για να πάρει την απόφαση να τις προχωρήσει.

Ας έρθουμε στη φετινή χρονιά, η οποία περιλάμβανε πληθώρα ενεργειών στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Avis. Ποιες από αυτές θα ξεχωρίζατε ως milestones;

Τ.Γ.: Ήταν όντως μια γεμάτη χρονιά με πολλές επιτυχίες. Δεν θα μπορούσα να μην ξεχωρίσω το Avis Switch – το λανσάρισμα της νέας συνδρομητικής υπηρεσίας αυτοκινήτου – που σάρωσε τα βραβεία φέτος, αλλά και την 360 καμπάνια του Avis Easy leasing!

Βασιλική Πέππα: Το λανσάρισμα του Leasing καθώς και τη νέα ευέλικτη συνδρομητική υπηρεσία της Avis, Avis Switch. Δύο καμπάνιες που χτίζουν το equity του brand Avis, τοποθετώντας το στην κορυφή της αγοράς. Καινοτόμες όχι μόνο ως προς την εκτέλεση των παραγωγών τους, αλλά κυρίως γιατί η κάθε υπηρεσία προβάλει τις online πλατφόρμες που έχει χτίσει η Avis και αποτελούν εμπειρία για τον χρήστη, καθώς μπορεί ακόμα και από τον καναπέ του σπιτιού του να επιλέξει το αυτοκίνητο που επιθυμεί, για τον χρόνο που το θέλει, όπως ακριβώς το θέλει. Αυτή η διαφορετικότητα ήταν όμως και το δικό μας challenge. Σενάρια και εκτέλεση έπρεπε να κάνουν meet τόσο με την καινοτομία όσο και με την υπηρεσία per se! Νομίζω πως τα καταφέραμε πολύ καλά!!!

Το 2021 ήταν και η χρονιά που η εταιρεία έκανε το ντεμπούτο της στον τηλεοπτικό «αέρα», με μια άκρως επιτυχημένη καμπάνια. Ποια στοιχεία πιστεύετε ότι έκαναν τη συγκεκριμένη επικοινωνία να ξεχωρίσει;

Β.Π.: Η καμπάνια του Easy Leasing ξεχώρισε για εμάς από το σενάριο. Μια ιδέα που μπήκε στο χαρτί, έγινε εικόνα και δημιούργησε μια ταινία με ταυτότητα.
Από την μουσική της, το casting, τη σκηνοθετική της ματιά μέχρι και την άριστη χρήση των post production elements, ήταν μια αλληλουχία επιτυχιών και καταφέραμε να περάσουμε όλα τα μηνύματα της επικοινωνίας με έναν ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο. Από την πρώτη ημέρα που βγήκαμε «αέρα» ξέραμε ότι θα γράψει καλά. Είναι μαγικό να ακούς τα διάφορα σχόλια από φίλους ακόμα και από την αγορά: «η μουσική του σε κάνει να γυρίσεις το κεφάλι», «μα που κάνατε τα γυρίσματα, εξωτερικό;». Το βασικότερο όμως συστατικό της επιτυχίας είναι ότι η Avis αγκάλιασε όλη την ιδέα από την αρχή. Το πίστεψε και ήταν δίπλα μας σε κάθε στιγμή, μεγιστοποιώντας έτσι όλες τις δυνατότητες που είχαμε στα χέρια μας.

Παράλληλα, δυναμική ήταν και η επικοινωνιακή σας δραστηριότητα για το brand, στον ψηφιακό κόσμο. Θέλετε να μας αναφέρετε κάποιες από τις digital καμπάνιες που ξεχωρίσατε;

Τ.Γ.: Είμαστε πολύ περήφανοι για όλες τις καμπάνιες που αναφέρουμε σε αυτό το αφιέρωμα, αλλά είμαστε εξίσου περήφανοι και για το συνολικό ψηφιακό αποτύπωμα της Avis σε επίπεδο Always – on Content. Για εμάς είναι μια καθημερινή διαδικασία δημιουργίας στρατηγικού περιεχομένου που χτίζει το Equity της μάρκας στον ψηφιακό κόσμο.

Πολλές φορές, για να συνεργάζονται με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο δυο agencies, καλύπτοντας το σύνολο των επικοινωνιακών αναγκών ενός κοινού πελάτη, χρειάζονται πολλά παραπάνω από το απλά να ανήκεις στον ίδιο όμιλο. Curious Ahead και Unlimited Creativity φαίνεται να έχουν βρει τον «σωστό δρόμο».

Τι, κατά τη γνώμη σας, συμβάλλει σε αυτήν την ιδανική, συμπληρωματική σχέση;

Τ.Γ.: Είμαστε δυο ομάδες με μεγάλη εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας που δουλεύουμε ως ένα για να καλύψουμε στρατηγικά και δημιουργικά όλες τις επικοινωνιακές ανάγκες των πελάτων μας. Μοιραζόμαστε απλόχερα σκέψεις, προβληματισμούς και ιδέες και νιώθουμε το αποτέλεσμα πάντα ως μια κοινή νίκη.

Ε.Κ.: Η λέξη κλειδί είναι, αυτό ακριβώς: συμπληρωματική σχέση! Είμαστε μια πολύ δεμένη και δυνατή ομάδα, και κάθε μέλος προσθέτει τη δική του αξία σε ό,τι και να κάνουμε. Δουλεύουμε μαζί, από την πρώτη στιγμή, το πρώτο brief. Μοιραζόμαστε την πληροφορία και μαζί χτίζουμε τις επικοινωνιακές απαντήσεις. Η ιδέα είναι πάντα μια, αλλά χρειάζονται οι ειδικοί σε κάθε κανάλι για να την εξελίξουν και να την προσαρμόσουν με τον καλύτερο τρόπο. Νιώθουμε πολύ τυχεροί που έχουμε καταφέρει να χτίσουμε αυτή τη σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας. Γιατί οι δεμένες ομάδες είναι αυτές που φέρνουν και άριστα αποτελέσματα.

Κλείνοντας, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι ο όμιλος της V+O κλείνει φέτος τα 20 χρόνια του, και σας ευχόμαστε να γιορτάσετε πολλά ακόμη, πάντα δημιουργικά και με επιτυχίες. Θα θέλατε να μας κάνετε ένα σχόλιο για τα σημαντικά αυτά γενέθλια;

Τ.Γ.: Έχουμε πολλούς λόγους να γιορτάζουμε αυτά τα γενέθλια μιας και σηματοδοτούν μια 20ετία γεμάτη επιτυχίες, τη δημιουργία ενός ολόκληρου Ομίλου σε Ελλάδα και εξωτερικό που καλύπτει όλο το φάσμα της επικοινωνίας, αλλά και το αστείρευτο πάθος ταλαντούχων ανθρώπων που δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό κάθε μέρα!

Ε.Κ.: Φέτος η V+O γιορτάζει 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. 20 χρόνια γεμάτα επιτυχίες, εμπειρίες, αποτυχίες, γεμάτα όμως και από επαγγελματισμό και πολύ αγάπη για αυτό που κάνουμε. 20 χρόνια δεν είμαστε μόνο δύο αρχικά, αλλά πολλά παραπάνω. Μια ομάδα με πάθος για συνεχή εξέλιξη και όραμα. Ως Unlimited νιώθουμε περήφανοι που αποτελούμε μέρος αυτής της Ομάδας, 15 χρόνια και ευχόμαστε στη δική μας οικογένεια, Χρόνια Πολλά!!!


«Έχουμε φτιάξει μια εξαιρετική ομάδα»
Από την πλευρά της Avis, ο Θωμάς Σιόλας, Marketing & Communications Senior Manager, επισημαίνει ότι με τις Curious Ahead και Unlimited Creativity έχουν φτιάξει μια ομάδα που δεν εφησυχάζει ποτέ και στοχεύει πάντα στο extra mile.

MW: Διατηρείτε μακροχρόνια συνεργασία με τις Curious Ahead και Unlimited Creativity. Ποια χαρακτηριστικά τους ως επικοινωνιακοί συνεργάτες θα λέγατε ότι έχουν κερδίσει
την εκτίμηση και εμπιστοσύνη σας;

Θωμάς Σιόλας: Πράγματι είμαστε αρκετά χρόνια συνεργάτες και έχουμε επενδύσει από κοινού σε αυτή την σχέση. Εκτιμούμε ιδιαίτερα τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργικότητα και το πάθος για πρωτότυπες ιδέες. Χαρακτηριστικά που θεωρούμε ότι ταιριάζουν απόλυτα στην Avis. Έτσι προχωράμε μαζί, αντιμετωπίζουμε κάθε πρόκληση κι έχουμε φτιάξει μια εξαιρετική ομάδα. Μια ομάδα που δεν εφησυχάζει ποτέ και στοχεύει πάντα στο extra mile, γεγονός που αποδεικνύεται από τις αποτελεσματικές καμπάνιες που υλοποιούμε.

Για ποιο λόγο επιλέχθηκε η συγκεκριμένη χρονική συγκυρία για την πρώτη σας τηλεοπτική καμπάνια; Ποιο ήταν το σχετικό brief που δώσατε και πόσο ικανοποιημένοι είστε από το τελικό αποτέλεσμα;

Η αγορά του leasing έχει ωριμάσει πολύ τα τελευταία χρόνια και η Avis έχει συμβάλει καθοριστικά σε αυτό. Δεν είμαστε μόνο η εταιρεία ηγέτης στον χώρο, αλλά και η εταιρεία που πρώτη άνοιξε τη μακροχρόνια μίσθωση στους ιδιώτες. Η δεδομένη χρονική στιγμή συμπίπτει με την παρουσίαση της πρώτης online πλατφόρμας leasing στη χώρα μας. Πλέον ο καθένας μπορεί από την άνεση του δικού του χώρου να επιλέξει όποιο αυτοκίνητο θέλει να μισθώσει, να ολοκληρώσει τη σχετική διαδικασία από τον υπολογιστή ή το κινητό του και κυριολεκτικά να παραλάβει το αυτοκίνητό του στην πόρτα του. Κι όλα αυτά με αυτόματο, ψηφιακό τρόπο, χωρίς καν να χρειαστεί να μετακινηθεί ή να χάσει χρόνο σε περιττές γραφειοκρατικές διαδικασίες. Για αυτό και μιλάμε για «easy leasing». Το εννοούμε! Στην Avis έχουμε πάθος με την εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών μας και θεωρήσαμε κατάλληλη αυτή τη συγκυρία για να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερη εξωστρέφεια στις επικοινωνιακές μας ενέργειες για το leasing αυτοκινήτου, να ενισχύσουμε το awareness για το νέο online περιβάλλον στο MyAvis.gr και φυσικά να τονίσουμε όλα τα οφέλη και τα χαρακτηριστικά της μακροχρόνιας μίσθωσης, με άμεσο, κατανοητό και… «easy leasing» τρόπο.

Σε ευρύτερο επίπεδο, επιλέξατε να επενδύσετε σημαντικά φέτος στην επικοινωνία σας. Ποιοι οι βασικοί σας στόχοι; Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες δράσεις/καμπάνιες που θα ξεχωρίζατε;

Αδιαμφισβήτητα ήταν μια πολύ γεμάτη και επιτυχημένη χρονιά, αν αναλογιστεί κανείς τις πρωτόγνωρες συνθήκες που έχουμε βιώσει τα τελευταία δυο χρόνια. Υπήρξαν αρκετοί επικοινωνιακοί σταθμοί μέσα στη χρονιά που ξεχώρισαν και αποτέλεσαν σημαντικό σημείο αναφοράς για την επιτυχημένη πορεία της Avis. Εκτός από την καμπάνια μας για το Avis Easy Leasing που κατάφερε να ξεχωρίσει με εξαιρετικά υψηλό performance, αξίζει να σημειωθεί και το λανσάρισμα της πολυβραβευμένης καμπάνιας για το «Switch by Avis», της νέας πρωτοποριακής συνδρομητικής υπηρεσίας αυτοκινήτου, που απογειώνει την ευελιξία στην αυτοκίνηση, μέσω μιας απόλυτα ευέλικτης μηνιαίας συνδρομής.

Σκοπεύετε να συνεχίσετε το ίδιο δυναμικά, σε επίπεδο προβολής, και στο άμεσο μέλλον; Υπάρχουν projects που ετοιμάζετε, πάντα παρέα με τις Curious Ahead και Unlimited Creativity, τα οποία μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας;

Θα παρατείνω λίγο ακόμα την αγωνία για τη νέα χρονιά και δεν θα αποκαλύψω πολλά. Το σίγουρο είναι ότι θα συνεχίσουμε δυναμικά την επικοινωνία μας στις κατηγορίες που προανέφερα αλλά και σε καινούργιες, στηρίζοντας τους φιλόδοξους αναπτυξιακούς στόχους της εταιρείας μας. Θα είναι σίγουρα μια ενδιαφέρουσα χρονιά, με δημιουργικές ενέργειες, πάντα σε συνεργασία με τους καλύτερους συνεργάτες – την Curious Ahead και την Unlimited Creativity από τον Όμιλο V+O.