Περιγράψτε μας το αυριανό «γήπεδο» των digital Μέσων.

Το multi-channel marketing είναι πλέον στις ζωές μας και ως marketers θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν τις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Η τηλεόραση – ειδικά οι πλατφόρμες ΟΤΤ – δείχνει να αλλάζει στο κύμα της νέας εποχής και αυτό το κύμα πρέπει να ακολουθήσουν και τα ψηφιακά μέσα. Η διασύνδεση των μέσων και το cross platform reach είναι το μέλλον, μαζί με το user generated content που θα μας φέρει στην αναγέννηση των παραδοσιακών αλλά και τη γέννηση νέων ψηφιακών μέσων και πλατφορμών.

Ποια skills θα κάνουν τη διαφορά στη δουλειά σας;

Κάθε digital marketer οφείλει να είναι tech savvy και να έχει βασικές γνώσεις για όλα τα πεδία της online παρουσίας, αλλά η εξειδίκευση είναι το κλειδί. Γι΄αυτό κάθε εταιρεία οφείλει στον εαυτό της να συνδυάζει τους κατάλληλους επαγγελματίες που θα δημιουργήσουν τις ομάδες που θα απαντήσουν στις προκλήσεις του μέλλοντος.

Ποια είναι η «κρυμμένη» ευκαιρία για το digital οικοσύστημα που θέλετε να αποκαλύψετε;

Θα έδινα ιδιαίτερη προσοχή στις over-the-top (OTT) πλατφόρμες. Συνοψίζω μερικά από τα πλεονεκτήματά τους:

  • Cross device reach. Οι πλατφόρμες OTT είναι προσβάσιμες μέσω ενός ευρέος φάσματος συσκευών, διασφαλίζοντας μια συνεκτική και συνεπή εμπειρία επικοινωνίας με το κοινό. Για τον λόγο αυτό,

Οι πλατφόρμες ΟΤΤ επιτρέπουν μεγαλύτερη ακρίβεια στη στόχευση κοινού. Βοηθώντας στην συλλογή δεδομένων χρηστών, επιτρέπουν καλύτερο segmentation του κοινού-στόχος.
Ποιότητα της διαφήμισης και αφοσίωση των θεατών. Οι διαφημίσεις OTT συνήθως είναι unskippable, προσφέροντας εκτεταμένο χρόνο αφοσίωσης.

Οι πλατφόρμες OTT συχνά φιλοξενούν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Η συσχέτιση της διαφήμισης με premium περιεχόμενο μπορεί να ανυψώσει την εικόνα, την αξιοπιστία και την αντιληπτή αξία της μάρκας στα μάτια του κοινού.